Ik had m'n TTT ook om 8:55, maar toen was 't niet echt rustig. 't was nu trouwens ook best wel druk, had gedacht dat het veel rustiger zou zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Het is wel een fijne tijd, ik moest ook om 8:55 afrijden! Het was echt heerlijk rustig op de weg, zelfs op de snelweg.
In welke stad rij je af dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef jacobras het volgende:
[..]
Ik had m'n TTT ook om 8:55, maar toen was 't niet echt rustig. 't was nu trouwens ook best wel druk, had gedacht dat het veel rustiger zou zijn.
Ik denk dat ik al weet wat hij gaat zeggen:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Purdey het volgende:
Die middelste baan gaat toch echt eerst rechtdoor,en naar rechts.HA! Ik heb gewonnen,nu al![]()
Zin in woensdag!!
Emmeloord.quote:
Instructeur zei dat hij niet mee ging, omdat hij vond dat ik het prima zelf af kon. Was het er wel mee eens, was eindelijk zelfverzekerd van mezelf en dan zijn 't toch weer 2 ogen minder die meekijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Purdey het volgende:
@Jacobras: Wat ontzettend balen dat je gezakt bent! En om zulke lullige redenen.Jammer ook dat je pas zo laat weer op kunt.Misschien had je beter je instructeur mee kunnen nemen? Die kunnen ook beoordelen hoe het eraan toe ging.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef vannelle het volgende:
Ik denk dat ik al weet wat hij gaat zeggen:
"Die strook gaat niet rechtdoor, die pijl wil alleen maar zeggen dat je op die strook moet rijden als je verderop rechtdoor wil."
Wedden?
Je hoeft je nergens voor te schamen, iedereen is stuntelent begonnenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Net mijn eerste les gehad, ik rijd wel vaak de berm in als ik aan de kant wil gaan voor een tegenligger, slinger nog wat, en zit constant na te denken of ik nu wel of niet die verdomde koppeling moet gebruiken.
Ik mocht alles al meteen doen, hij zei wel telkens wanneer ik moest schakelen.
Oh ja, en me lichtelijk schamen voor die fouten als er voorbijgangers zijn.![]()
Het is dat ik weet dat mijn instructeur in totale ontwetenheid is van het begrip 'Fok forum' anders zou jij het zo kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wat hij gaat zeggen:
"Die strook gaat niet rechtdoor, die pijl wil alleen maar zeggen dat je op die strook moet rijden als je verderop rechtdoor wil."
Wedden?
Ik ben idd instructeur geweest maar ik ben niet jouw instructeur, I promise.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat mijn instructeur in totale ontwetenheid is van het begrip 'Fok forum' anders zou jij het zo kunnen zijnKoppig is ie,en ik weet zeker dat ie zich er op deze manier uit gaat lullen
tuurlij kgaat die wel rechtdoor, je kan alleen op die strook voorsoorteren voor rechtdoor en rechtsaf. Daarna moet je van baan wisselen als je rechtsaf wil, of erop blijven als je rechtdoor wilt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Purdey het volgende:
@Jacobras: Wat ontzettend balen dat je gezakt bent! En om zulke lullige redenen.Jammer ook dat je pas zo laat weer op kunt.Misschien had je beter je instructeur mee kunnen nemen? Die kunnen ook beoordelen hoe het eraan toe ging.
Ik ben net thuis van rijden.Ging eigenlijk heel goed.Kruispunten geoefend,keurig allemaal.Ins. was erg tevreden.Hij schat de kans rond de 75-80% dat ik in een keer slaagBuiten dat was het erg gezellig,en heb ik een weddenschap.Op de stadhoudersweg in R'dam zijn drie banen.De linker (kleine baan) gaat rechtdoor,de middelste in het begin rechtdoor en naar rechts en daarna alleen naa rechts,en de rechter naar rechts.Ik zei tegen mn instr. dat het verwarrend was,die middelste baan,omdat er in het begin een pijl staat dat die baan rechtdoor gaat,en daarna ineens niet meer.Hij zei dat het niet zo was,ik zei van wel.Toen werd het serieus een minutenlang 'Wel/niet' gesprek,en nu loopt er een weddenschap:
[ afbeelding ]
Die middelste baan gaat toch echt eerst rechtdoor,en naar rechts.HA! Ik heb gewonnen,nu al![]()
Zin in woensdag!!
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Markster het volgende:
[..]
tuurlij kgaat die wel rechtdoor, je kan alleen op die strook voorsoorteren voor rechtdoor en rechtsaf. Daarna moet je van baan wisselen als je rechtsaf wil, of erop blijven als je rechtdoor wilt.
-edit-
als hij niet rechtdoor gaat dan is het wel verwarrend ja. Ik las het verkeerd. Wat ik uitleg zie je wel vaker.
Okee lekker duidelijk dan iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltDat zie je ook indd vaak,niks aan de hand dan ook.Maar deze middelste baan wordt verderop alleen voor rechts,en als ik toch rechtdoor wil,moet ik naar de uiterste linkerbaan
och.. ik beat je toch met de kosten voor mn rijopleidingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Dubish het volgende:
Net terug van me 6e les, ging best lekker alleen moet ik nu ietsie pietsie beter gaan kijken.
Me instructeur gaat t.t.t voor me reserveren. Ik dacht is niet nodig, maar hij zegt van wel je hebt dan hogere slagingskans. De rijinstructeur is een kennis dus als hij wil dat ik t.t.t ga doen, dan doe ik het gewoon![]()
Hoeveel hebben jullie eigenlijk voor de t.t.t betaald? Hij zegt dat het normaal 125kost, maar voor mij 100.
Ik betaal ook maar 30EUR per uur voor mijn rijlessen![]()
Wat een lieve kennis
hoiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef MelR het volgende:
[..]
Hallo! dankjewel voor je berichtje!
ik heb al tegen mn instructeur gezegt dat ik wel graag een faalangst examen wil. Maar dit examen is toch pas 1 juni J.L van start gegaan bij CBR, dus weet je wel zeker dat wat jij had ook echt een faalangst examen was?. en als ik mag vragen, hoe duur was dat examen van jou?.
Ik vind het wel gerustellend dat jouw eximinator je liet slagen opdat wat hij in de eerste 10 min had gezien, want ik denk dan weer zo; het duurt langer dus kan je ook meer fouten maken!.
En ja tijdens de les rijd ik goed, soms wel foutjes maar dat is puur omdat ik twijfel aan wat mn instructeur graag wilt zien, en echte ervaring krijg je toch pas als je je rijbewijs hebt!.
iig bedankt voor je berichtje!
Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
och.. ik beat je toch met de kosten voor mn rijopleiding
dat ik er maar 2 euro aan uit gegeven heb totzover?quote:
Zo dan dat is wel enorm duur zeg, rij je in een BMW rond ofzo haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Trusten het volgende:
@ Dubish
100 euro is zeker niet duur voor een TTT en je rijlessen al helemaal niet (ik betaal 47 p.u.!)
Zie je nou wel! Je herkent ze meteen,instructeurs!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben idd instructeur geweest maar ik ben niet jouw instructeur, I promise.
Maar ik weet zeker dat hij iets in die richting gaat zeggen, en het rotte is dat je er niks tegenin kan brengen.
Laat je het ff weten?
Zo'n baan heb je in Arnhem ook. Krijg je op de middelste baan een pijl rechtdoor en linksaf en rij je een paar meter verder mag je opeens alleen nog rechtdoor. Hieronder het plaatje. De pijl die je hier op de foto ziet is nogal afgesleten, hij is inmiddels al opnieuw geverfdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Purdey het volgende:
[ afbeelding ]
Zin in woensdag!!
Dat van die VanNelle fabriek is idd wel heel toevallig!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zie je nou wel! Je herkent ze meteen,instructeurs!![]()
Ik laat het woensdagmiddag weten! (Wel verdacht,ik moet altijd naar de VanNelle fabriek in Rotterdam rijden..Hmmm,ik voel een twijfel)
Hmm gelukkig staat er dan nog zo'n blauw bord..anders is het inderdaad erg verwarrend..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:47 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Zo'n baan heb je in Arnhem ook. Krijg je op de middelste baan een pijl rechtdoor en linksaf en rij je een paar meter verder mag je opeens alleen nog rechtdoor. Hieronder het plaatje. De pijl die je hier op de foto ziet is nogal afgesleten, hij is inmiddels al opnieuw geverfd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |