abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:14:07 #151
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82333246
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

Het is wel een fijne tijd, ik moest ook om 8:55 afrijden! Het was echt heerlijk rustig op de weg, zelfs op de snelweg.
Ik had m'n TTT ook om 8:55, maar toen was 't niet echt rustig. 't was nu trouwens ook best wel druk, had gedacht dat het veel rustiger zou zijn.
pi_82334324
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:14 schreef jacobras het volgende:

[..]

Ik had m'n TTT ook om 8:55, maar toen was 't niet echt rustig. 't was nu trouwens ook best wel druk, had gedacht dat het veel rustiger zou zijn.
In welke stad rij je af dan?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 16:44:52 #153
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82334712
@Jacobras: Wat ontzettend balen dat je gezakt bent! En om zulke lullige redenen.Jammer ook dat je pas zo laat weer op kunt.Misschien had je beter je instructeur mee kunnen nemen? Die kunnen ook beoordelen hoe het eraan toe ging.

Ik ben net thuis van rijden.Ging eigenlijk heel goed.Kruispunten geoefend,keurig allemaal.Ins. was erg tevreden.Hij schat de kans rond de 75-80% dat ik in een keer slaag Buiten dat was het erg gezellig,en heb ik een weddenschap.Op de stadhoudersweg in R'dam zijn drie banen.De linker (kleine baan) gaat rechtdoor,de middelste in het begin rechtdoor en naar rechts en daarna alleen naa rechts,en de rechter naar rechts.Ik zei tegen mn instr. dat het verwarrend was,die middelste baan,omdat er in het begin een pijl staat dat die baan rechtdoor gaat,en daarna ineens niet meer.Hij zei dat het niet zo was,ik zei van wel.Toen werd het serieus een minutenlang 'Wel/niet' gesprek,en nu loopt er een weddenschap:

Die middelste baan gaat toch echt eerst rechtdoor,en naar rechts.HA! Ik heb gewonnen,nu al
Zin in woensdag!!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_82336246
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:44 schreef Purdey het volgende:

Die middelste baan gaat toch echt eerst rechtdoor,en naar rechts.HA! Ik heb gewonnen,nu al
Zin in woensdag!!
Ik denk dat ik al weet wat hij gaat zeggen:
"Die strook gaat niet rechtdoor, die pijl wil alleen maar zeggen dat je op die strook moet rijden als je verderop rechtdoor wil."
Wedden?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:24:26 #155
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82336344
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 16:36 schreef Balenciaga. het volgende:

[..]

In welke stad rij je af dan?
Emmeloord.
quote:
@Jacobras: Wat ontzettend balen dat je gezakt bent! En om zulke lullige redenen.Jammer ook dat je pas zo laat weer op kunt.Misschien had je beter je instructeur mee kunnen nemen? Die kunnen ook beoordelen hoe het eraan toe ging.
Instructeur zei dat hij niet mee ging, omdat hij vond dat ik het prima zelf af kon. Was het er wel mee eens, was eindelijk zelfverzekerd van mezelf en dan zijn 't toch weer 2 ogen minder die meekijken.
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef vannelle het volgende:
"Die strook gaat niet rechtdoor, die pijl wil alleen maar zeggen dat je op die strook moet rijden als je verderop rechtdoor wil."
Wedden?
pi_82337085
Net mijn eerste les gehad, ik rijd wel vaak de berm in als ik aan de kant wil gaan voor een tegenligger, slinger nog wat, en zit constant na te denken of ik nu wel of niet die verdomde koppeling moet gebruiken.

Ik mocht alles al meteen doen, hij zei wel telkens wanneer ik moest schakelen.

Oh ja, en me lichtelijk schamen voor die fouten als er voorbijgangers zijn.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:03:45 #157
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82337595
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:47 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Net mijn eerste les gehad, ik rijd wel vaak de berm in als ik aan de kant wil gaan voor een tegenligger, slinger nog wat, en zit constant na te denken of ik nu wel of niet die verdomde koppeling moet gebruiken.

Ik mocht alles al meteen doen, hij zei wel telkens wanneer ik moest schakelen.

Oh ja, en me lichtelijk schamen voor die fouten als er voorbijgangers zijn.
Je hoeft je nergens voor te schamen, iedereen is stuntelent begonnen . Zelf had ik eerst ook nog wel eens de neiging om teveel uit te wijken voor tegenliggers, je moet gewoon nog wennen aan de afmetingen van de auto.

Overigens heb ik in mijn rijles vanochtend even half in de berm gereden, moet ook gebeuren . Als hij niets zegt is 't rechtdoor. Vanochtend bij een rotonde 3 normale afslagen, en rechtdoor was één of ander krap landweggetje. Hij had verwacht dat ik die niet zou nemen, maar dat deed ik dus wel . Helemaal om moeten rijden over veel te krappe weggetjes om weer bij een fatsoenlijke weg uit te komen .

Maar moest dus even uitwijken voor een tegenligger, dus moest half in de berm rijden. Vond 't reuze meevallen, had gedacht dat ik een stuk minder controle over de auto zou hebben .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:22:26 #158
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82338202
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wedden?
Het is dat ik weet dat mijn instructeur in totale ontwetenheid is van het begrip 'Fok forum' anders zou jij het zo kunnen zijn Koppig is ie,en ik weet zeker dat ie zich er op deze manier uit gaat lullen
pi_82338336
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het is dat ik weet dat mijn instructeur in totale ontwetenheid is van het begrip 'Fok forum' anders zou jij het zo kunnen zijn Koppig is ie,en ik weet zeker dat ie zich er op deze manier uit gaat lullen
Ik ben idd instructeur geweest maar ik ben niet jouw instructeur, I promise.
Maar ik weet zeker dat hij iets in die richting gaat zeggen, en het rotte is dat je er niks tegenin kan brengen.
Laat je het ff weten?
pi_82338397
quote:

Ik ben net thuis van rijden.Ging eigenlijk heel goed.Kruispunten geoefend,keurig allemaal.Ins. was erg tevreden.Hij schat de kans rond de 75-80% dat ik in een keer slaag Buiten dat was het erg gezellig,en heb ik een weddenschap.Op de stadhoudersweg in R'dam zijn drie banen.De linker (kleine baan) gaat rechtdoor,de middelste in het begin rechtdoor en naar rechts en daarna alleen naa rechts,en de rechter naar rechts.Ik zei tegen mn instr. dat het verwarrend was,die middelste baan,omdat er in het begin een pijl staat dat die baan rechtdoor gaat,en daarna ineens niet meer.Hij zei dat het niet zo was,ik zei van wel.Toen werd het serieus een minutenlang 'Wel/niet' gesprek,en nu loopt er een weddenschap:

[ afbeelding ]

Zin in woensdag!!
tuurlij kgaat die wel rechtdoor, je kan alleen op die strook voorsoorteren voor rechtdoor en rechtsaf. Daarna moet je van baan wisselen als je rechtsaf wil, of erop blijven als je rechtdoor wilt.

-edit-
als hij niet rechtdoor gaat dan is het wel verwarrend ja. Ik las het verkeerd. Wat ik uitleg zie je wel vaker.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:30:22 #161
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82338483
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Markster het volgende:

[..]

tuurlij kgaat die wel rechtdoor, je kan alleen op die strook voorsoorteren voor rechtdoor en rechtsaf. Daarna moet je van baan wisselen als je rechtsaf wil, of erop blijven als je rechtdoor wilt.

-edit-
als hij niet rechtdoor gaat dan is het wel verwarrend ja. Ik las het verkeerd. Wat ik uitleg zie je wel vaker.
Ik snap wat je bedoelt Dat zie je ook indd vaak,niks aan de hand dan ook.Maar deze middelste baan wordt verderop alleen voor rechts,en als ik toch rechtdoor wil,moet ik naar de uiterste linkerbaan
pi_82338662
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt Dat zie je ook indd vaak,niks aan de hand dan ook.Maar deze middelste baan wordt verderop alleen voor rechts,en als ik toch rechtdoor wil,moet ik naar de uiterste linkerbaan
Okee lekker duidelijk dan idd

Maarja geloof me, je gaat nog wel gekkere dingen tegenkomen. (rotonde nijmegen anyone?)
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:54:13 #163
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82339311
Wat ben ik blij dat ik dan in de achterhoek woon en in een kleine stad. Omdat er altjd van die lulllige momenten komen waarop je kan zakken als het drukker is. . Ook was ik blij dat ik een mooi tijdstip had waarop het sowieso al rustig was. En mijn CBR examinatos waren erg relaxed bij de TTT en echte examen alleen bij de eerste kreeg ik ook een opmerking dat ik niet hem moets aankijken als ik met hem zat te praten, dus bij het echte examen niet gedaan.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82340826
Net terug van me 6e les, ging best lekker alleen moet ik nu ietsie pietsie beter gaan kijken.

Me instructeur gaat t.t.t voor me reserveren. Ik dacht is niet nodig, maar hij zegt van wel je hebt dan hogere slagingskans. De rijinstructeur is een kennis dus als hij wil dat ik t.t.t ga doen, dan doe ik het gewoon

Hoeveel hebben jullie eigenlijk voor de t.t.t betaald? Hij zegt dat het normaal 125kost, maar voor mij 100.
Ik betaal ook maar 30EUR per uur voor mijn rijlessen

Wat een lieve kennis
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:56:25 #165
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_82341824
Je vorige verhaal klinkt erg bekend jacobras. Ik stond de laatste rijles ook klaar om af te slaan en moest rechtdoorgaand verkeer voor laten gaan. Er kwam een busje aan, dus ik remde, maar het busje remde ook want hij moest zelf ook iemand voor laten gaan van rechts. Nou, lijkt me duidelijk, gelegenheidsvoorrang. Toen ik even later de auto aan de kant moest zetten vertelde de instructeur me dat ik beter had kunnen blijven wachten. Ik weet zeker dat als ik dat gedaan had dat ik dan gezeik had gehad dat ik niet let op doorstroming.

Tevens vind ik dat CBR examinatoren bij wachten/niet wachten of er voor langs/niet meer er voor langs situaties soepeler moeten zijn. Waarom? Omdat die inschattingen subjectief zijn. Het betekent niet dat de leerling de situatie verkeerd inschat, maar het kan gewoon simpelweg een ander oordeel zijn over de actie die je moet nemen. Ik rem ook vaak, dat komt niet omdat ik niet let op verkeersdoorstroom, dat komt omdat ik niet gehaast ben in het verkeer en er net zo lief even achterlangs ga.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_82341962
@ Dubish

100 euro is zeker niet duur voor een TTT en je rijlessen al helemaal niet (ik betaal 47 p.u.!)
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:16:25 #167
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82342573
Balen Jacobras!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_82342902
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Dubish het volgende:
Net terug van me 6e les, ging best lekker alleen moet ik nu ietsie pietsie beter gaan kijken.

Me instructeur gaat t.t.t voor me reserveren. Ik dacht is niet nodig, maar hij zegt van wel je hebt dan hogere slagingskans. De rijinstructeur is een kennis dus als hij wil dat ik t.t.t ga doen, dan doe ik het gewoon

Hoeveel hebben jullie eigenlijk voor de t.t.t betaald? Hij zegt dat het normaal 125kost, maar voor mij 100.
Ik betaal ook maar 30EUR per uur voor mijn rijlessen

Wat een lieve kennis
och.. ik beat je toch met de kosten voor mn rijopleiding
pi_82343361
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef MelR het volgende:

[..]

Hallo! dankjewel voor je berichtje!

ik heb al tegen mn instructeur gezegt dat ik wel graag een faalangst examen wil. Maar dit examen is toch pas 1 juni J.L van start gegaan bij CBR, dus weet je wel zeker dat wat jij had ook echt een faalangst examen was?. en als ik mag vragen, hoe duur was dat examen van jou?.
Ik vind het wel gerustellend dat jouw eximinator je liet slagen opdat wat hij in de eerste 10 min had gezien, want ik denk dan weer zo; het duurt langer dus kan je ook meer fouten maken!.
En ja tijdens de les rijd ik goed, soms wel foutjes maar dat is puur omdat ik twijfel aan wat mn instructeur graag wilt zien, en echte ervaring krijg je toch pas als je je rijbewijs hebt!.

iig bedankt voor je berichtje!
hoi

ja hoor, dat van mij was echt een faalangstexamen. Vorig jaar mochten een lading mensen dat voor proef doen zeg maar. Daarna gingen ze beslissen of ze het voor vast in het pakket gooiden. Wat dus afgelopen 1 juni is gebeurd. Ik dacht dat ik 260 euro betaald heb ervoor.Maar weet ik niet meer zeker.
Wij waren testcase haha.
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_82343672
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

och.. ik beat je toch met de kosten voor mn rijopleiding
Hoe dan?
pi_82343845
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef Dubish het volgende:

[..]

Hoe dan?
dat ik er maar 2 euro aan uit gegeven heb totzover?

en ook geen kennisen, famillie leden enzo er iets voor hebben uitgegeven?
pi_82345039
Zo he, een dagje hard werken in plaats van Fok! en hup, weet ik niet hoe veel posts we verder zijn

Jammer jacobras, volgende keer wel slagen goed?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82345456
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Trusten het volgende:
@ Dubish

100 euro is zeker niet duur voor een TTT en je rijlessen al helemaal niet (ik betaal 47 p.u.!)
Zo dan dat is wel enorm duur zeg, rij je in een BMW rond ofzo haha.
Ik betaal teruggerekend 48 euro per uur maar daar zit verder wel alles bij in dus theorie examen, TTT en ook het examen + eventueel her examen.
Ik vind het alsnog behoorlijk prijzig moet ik zeggen. Mja het is nu eenmaal duur.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:38:51 #174
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82345963
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik ben idd instructeur geweest maar ik ben niet jouw instructeur, I promise.
Maar ik weet zeker dat hij iets in die richting gaat zeggen, en het rotte is dat je er niks tegenin kan brengen.
Laat je het ff weten?
Zie je nou wel! Je herkent ze meteen,instructeurs!
Ik laat het woensdagmiddag weten! (Wel verdacht,ik moet altijd naar de VanNelle fabriek in Rotterdam rijden..Hmmm,ik voel een twijfel )
pi_82346353
quote:
[ afbeelding ]

Zin in woensdag!!
Zo'n baan heb je in Arnhem ook. Krijg je op de middelste baan een pijl rechtdoor en linksaf en rij je een paar meter verder mag je opeens alleen nog rechtdoor. Hieronder het plaatje. De pijl die je hier op de foto ziet is nogal afgesleten, hij is inmiddels al opnieuw geverfd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')