Reken maar dat je rug de volgende morgen dan blauw is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
3 is ook vermoeiend, zeker als je het niet gewend bent
amersfoort ligt inderdaad zeer centraal. Het lijkt me niet helemaal eerlijk om iedereen naar het puntje van Groningen te sturen enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:46 schreef Jac0bus het volgende:
Als ik zo naar de map kijk denk ik aan omgeving Utrecht, of wellicht ietsjes naar het oosten, Amersfoort of Apeldoorn ofzo. Geen idee of er daar wat te doen is. Maargoed, we hebben nog even hoe of wat
Je mag het natuurlijk wel zelf bepalen! Het zou wel leuk zijn, want we je bent wel een van de veelposters hiero!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of ik wel wil meeten
Bedankt! Het examen komt nu verry dichtbij, vet zenuwachtig hiero. Vanochtend zo gaar... Lag te dromen over het moment waar ik tijdens mijn TTT een ingreep hadquote:
Ik woon ook in Raaltequote:Op donderdag 3 juni 2010 18:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Tof, Raalte had je al gevonden
inwoners van raalte / inwoners van nederlandquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
hahahah what are the odds
wees blij dat je instructeur de lat wat hoger legt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:47 schreef twiFight het volgende:
Weet je, de langer ik er over nadenk de meer ik denk dat mijn instructeur nogal eens met me zit te fucken.
Zelfstandig rijden betekent dat je fouten mag maken, als je ze maar goed corrigeert! Nou, als ik een 'fout' maak dan krijg ik toch regelmatig de wind van voren hoor.. "waarom ga je hier heen? doen we niet aan voorsorteren of zo" ja pffff fucker, dat jij elke dag 8 uur in deze stad rijdt betekent niet dat ik het doe. De ene keer voeg ik te vroeg in, de andere keer te laat. Soms parkeer ik net niet goed, maar is het met een simpel stukje bijdraaien perfect, maar toch wordt het fout gerekend en moet ik opnieuw. MAAR IK MAG TOCH CORRIGEREN AARRGGGHHWHWAHHHRGHH!!
Laatst kreeg ik ook op mijn falie dat ik niet juist voorsorteerde, maar ik heb het op google maps nagezocht en HET STOND NIET OP BORDEN AANGEGEVEN! Ga ik 'm de volgende keer even lekker in zijn neus wrijven.
Geef je me de komende week een lift naar het Deltion?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
@vannelle je hebt een punt maar het kan natuurlijk ook tegenwerken he! Kan me voorstellen dat twiFight hier heel erg gefrustreerd van raakt! Na mijn 3e keer falen wist ik ook niet meer wat goed en wat fout was.
@twiFight haha je verveelde je zeker! :p
EEN IK HEB HEEEEEEM! IN MN HANDEN! VERS VAN DE PERS/PASJESPRINTER/WATDANOOK![]()
leek mij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 06:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
wees blij dat je instructeur de lat wat hoger legt.
kun je iig bij je aangeleerde normen iets meer foutjes maken bij het cbr.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
@vannelle je hebt een punt maar het kan natuurlijk ook tegenwerken he! Kan me voorstellen dat twiFight hier heel erg gefrustreerd van raakt! Na mijn 3e keer falen wist ik ook niet meer wat goed en wat fout was.
EEN IK HEB HEEEEEEM! IN MN HANDEN! VERS VAN DE PERS/PASJESPRINTER/WATDANOOK![]()
Wanneer heb jij hem aangevraagd dan? Bij mij zeiden ze namelijk dat hij dinsdag pas klaar zou liggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hallo! dankjewel voor je berichtje!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:49 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
ik heb wel ervaring met het faalangstexamen...
Heb vorig jaar 2 keer gewoon examen gedaan. Eerste keer ging het op zich goed, maar ben gezakt op "ik weet wel dat je in je linkerdode hoek keek maar ik kon het niet goed beoordelen"
verder ging eigenlijk de hele rit goed. De instructeur was ook stomverbaasd dat ik zakte eigenlijk en ik ook.
Het examen erna was ik zo giga zenuwachtig dat ik van de huisarts een of andere pillen heb gekregen. Dat was niet zo slim, leek wel knetterstoned achter het stuur en was net zo zenuwachtig en maakte fouten die levensgevaarlijk waren, dus terecht gezakt.
Toen stond ik ook voor de keuze, gewoon examen of faalangstexamen. Mijn intructeur had al aangegeven dat hij het onnodig vond om nog weer te lessen, gewoon nog een examen boeken zei hij en wat doen aan de zenuwen.
dus heb ik toch maar meer geld neergelegd voor een faalangstexamen (was geen 350 euro trouwens)
Bij dit examen was ik nog steeds strontnerveus. Maar van te voren werd er over gepraat, kon je aangeven wat de gevolgen van de zenuwen waren enz. En hij probeerde me gerust te stellen wat niet lukte...
Het eerste stuk van de rit ging goed, maar daarna sloegen de zenuwen weer toe. En werd ik terug gestuurd naar CBR, ik dacht dat ik gezakt was, maar bleek geslaagd. Hij had in de eerste 10 min ofzo genoeg gezien om me te laten slagen. We zijn eerder terug gegaan omdat mijn benen zo triilden dat ze de auto voelden bewegen toen we bij een verkeerslicht stilstonden...![]()
![]()
Als je de kans hebt (qua geld) om een faalangstexamen te doen EN je hebt idd echt puur last van zenuwen en rijdt normaal tijdens de lessen wel goed, dan zou ik het doen. Het is geen garantie dat je het haalt , maar voor zover ik begrepen heb is de slagingskans veel groter daarmee omdat ze deels begrip hebben voor je faalangst en daar dus rekening mee houden in de beoordeling.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:48 schreef jacobras het volgende:
Neeeeeeeeee!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben gezakt, en dat zonder ingreepReed voor mijn gevoel best wel netjes, alleen toen aan het begin moest ik rechtsaf, en 2 meiden die daar liepen rechtdoor. Ik weet dat ze voorrang hebben, maar zij stopten. Dan ga ik ervoor langs, maar dat vond hij niet goed omdat ze voor mij stopten.
Later moest ik linksaf over een groot kruispunt (druk trouwens, ik had verwacht dat het rustig zou zijn). Komen er van tegenover 2 fietsers aan die rechtdoor wilden, en dus voorrang hebben. Ik zou net afremmen, toen stopten die fietsers (op zo'n 50 meter afstand), dus ging ik er maar voor langs (nog ruim 15 meter over). Vond de examinator dat die fietsers voor mij stopten, en ik dus niet voor had mogen gaan
Later nog op de snelweg, ging iets te hard invoegen, en moest dus beetje afremmen voor auto voor me (volgafstand bleef gewoon goed). Ging hij aan het eind tegen m'n instructeur lopen zeggen dat ik volaan op de rem ging, de eikel. Instructeur was trouwens niet mee, zei dat dat niet nodig was. Les ervoor ging ook gewoon goed.
Terug bij CBR (hoefde geen zelfstandig rijspul te doen) moest ik linksaf bij een kruispunt. In tegengestelde richting kwam een auto aan die ook linksaf wou. Had in principe tegelijk gekunt, maar dan moet hij wel dooorhebben dat ik ook tegelijk afsla. Dus ik denk ik wacht even, is wat veiliger. Maar toen kwam er een rij auto's achteraan, waardoor we er even moesten wachten. Stom gezeik over doorstroming. Als ik tegelijk had afgeslagen met die auto, had ik in de knoop kunnen komen met de T-splitsing die er vlak na is. Nu wacht ik even en dan is het ook niet goed.
En dan kom je terug, met de gedachte dat ik wel geslaagd zou zijn, en krijg je te horen "Ik moet je teleurstellen". Zit je dan domme verhalen over z'n camper in Frankrijk over aan te horen
. Ik maakte nog wel een Prius grap die ie leuk vond, maar dat telt dan ook blijkbaar niet meer
.
Wel grappig dan weer dat instructeur beetje ging zitten 'bekvechten' met de examinator, ik moest zelfs weg (ging er zeker hard aan toe)
Instructeur belt vanmiddag even om nieuwe datum te bespreken, zal over 2 weken worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:57 schreef Kimpossible het volgende:
Hè jacobras, wat zuur! Wanneer mag je weer op of heb je dat nog niet besproken? Komt wel goed!
[quote][b]Op vrijdag 4 juni 2010 13:04 schreef Dubish het volgende:[/b
Het is toch niet jouw fout dat de voetgangers of fietsers voor jou hebben gestopt.. echt k*t hoor..
Omg.. Wat vervelend, wat ga je nu dan doen? heb je al een nieuwe datum "laten" reserveren?
Volgende keer beter![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:48 schreef jacobras het volgende:
Neeeeeeeeee!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben gezakt, en dat zonder ingreepReed voor mijn gevoel best wel netjes, alleen toen aan het begin moest ik rechtsaf, en 2 meiden die daar liepen rechtdoor. Ik weet dat ze voorrang hebben, maar zij stopten. Dan ga ik ervoor langs, maar dat vond hij niet goed omdat ze voor mij stopten.
Later moest ik linksaf over een groot kruispunt (druk trouwens, ik had verwacht dat het rustig zou zijn). Komen er van tegenover 2 fietsers aan die rechtdoor wilden, en dus voorrang hebben. Ik zou net afremmen, toen stopten die fietsers (op zo'n 50 meter afstand), dus ging ik er maar voor langs (nog ruim 15 meter over). Vond de examinator dat die fietsers voor mij stopten, en ik dus niet voor had mogen gaan
Later nog op de snelweg, ging iets te hard invoegen, en moest dus beetje afremmen voor auto voor me (volgafstand bleef gewoon goed). Ging hij aan het eind tegen m'n instructeur lopen zeggen dat ik volaan op de rem ging, de eikel. Instructeur was trouwens niet mee, zei dat dat niet nodig was. Les ervoor ging ook gewoon goed.
Terug bij CBR (hoefde geen zelfstandig rijspul te doen) moest ik linksaf bij een kruispunt. In tegengestelde richting kwam een auto aan die ook linksaf wou. Had in principe tegelijk gekunt, maar dan moet hij wel dooorhebben dat ik ook tegelijk afsla. Dus ik denk ik wacht even, is wat veiliger. Maar toen kwam er een rij auto's achteraan, waardoor we er even moesten wachten. Stom gezeik over doorstroming. Als ik tegelijk had afgeslagen met die auto, had ik in de knoop kunnen komen met de T-splitsing die er vlak na is. Nu wacht ik even en dan is het ook niet goed.
En dan kom je terug, met de gedachte dat ik wel geslaagd zou zijn, en krijg je te horen "Ik moet je teleurstellen". Zit je dan domme verhalen over z'n camper in Frankrijk over aan te horen
. Ik maakte nog wel een Prius grap die ie leuk vond, maar dat telt dan ook blijkbaar niet meer
.
Wel grappig dan weer dat instructeur beetje ging zitten 'bekvechten' met de examinator, ik moest zelfs weg (ging er zeker hard aan toe)
Tja, toch begrijp ik de examinator toch wel, als anderen stoppen voor mij, kan dat natuurlijk ook zijn dat ze het niet helemaal vertrouwen of niet duidelijk zien wat ik van plan ben. Maar dat gezeur over die doorstroming slaat nergens op. Tuurlijk begrijp ik dat CBR niet wil dat net-geslaagden het verkeer ophouden (alsof dat sowieso niet kan voorkomen), maar ik vind wel dat ik even wat langer mag wachten, als ik dat veilig vind.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef MelR het volgende:
[..]
wat een gezeik zeg jacrobas!...echt een FLUT reden om je te laten zakken!...wat moet je dan doen als iemand jou onterecht voorang geeft?...in discussie gaan met diegene?...theorieboek erbij pakken?...blijven wachten tot hij een x gaat?...nee DAT is lekker voor de doorstroming van het verkeer...(MelR krijgt een steeds grotere hekel aan CBR..stelletje oplichters)
gelukkig ben je er wel vanaf als je t pasje 1x hebtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef MelR het volgende:
[..]
wat een gezeik zeg jacrobas!...echt een FLUT reden om je te laten zakken!...wat moet je dan doen als iemand jou onterecht voorang geeft?...in discussie gaan met diegene?...theorieboek erbij pakken?...blijven wachten tot hij een x gaat?...nee DAT is lekker voor de doorstroming van het verkeer...(MelR krijgt een steeds grotere hekel aan CBR..stelletje oplichters)
Jammer zeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef jacobras het volgende:
Ah nee he... Herkansing kan pas 30 juni!Klotezooi
30-06-2010 om 08:55 dus.
Het is wel een fijne tijd, ik moest ook om 8:55 afrijden! Het was echt heerlijk rustig op de weg, zelfs op de snelweg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:35 schreef jacobras het volgende:
Ah nee he... Herkansing kan pas 30 juni!Klotezooi
30-06-2010 om 08:55 dus.
hey ik mag ook om 18:00quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:57 schreef Dubish het volgende:
Om 18.00 weer rijden, hebben er zo een zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |