abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82281810
Wat gaan jullie snel zeg! En er zijn best veel aankomende examens!

En ik zie dat jullie willen meeten? Ik lig ongeveer in het midden van al die puntjes. Party bij mij thuis! ( )
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:04:40 #102
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82281980
Vandaag een bril op gehad van -1,25, zag er veel scherp door . Twijfel nu wat ik moet doen, heb morgenochtend examen en had bij m'n TTT ook al moeite met het nummerbord voorlezen (laatste 2 letters gegokt, netaan goed).

Heeft Hema ook - brillen? Zou eventueel een goedkoop brilletje kunnen kopen voor morgen, of dan maar de nummerborden uit m'n hoofd leren .
pi_82282201
Ik zou toch even snel een brilletje ergens scoren..

Ikzelf vraag me af wat ik eigenlijk moet doen. Ik heb 2-3 maanden geleden mijn ogen laten testen en deze hadden wel een afwijking, maar niet groot genoeg voor een bril of lenzen. Toch merk ik dat ik wanneer mijn instructeur me vraagt een kenteken op te lezen, ik 'm ongeveer 50/50 goed en fout doe.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:28:25 #104
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82282864
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef Hitomi het volgende:
Ik zou toch even snel een brilletje ergens scoren..

Ikzelf vraag me af wat ik eigenlijk moet doen. Ik heb 2-3 maanden geleden mijn ogen laten testen en deze hadden wel een afwijking, maar niet groot genoeg voor een bril of lenzen. Toch merk ik dat ik wanneer mijn instructeur me vraagt een kenteken op te lezen, ik 'm ongeveer 50/50 goed en fout doe.
Ja, maar waar kom ik zo snel (en goedkoop) aan een bril?
pi_82283043
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:00 schreef Lammmetje het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg! En er zijn best veel aankomende examens!

En ik zie dat jullie willen meeten? Ik lig ongeveer in het midden van al die puntjes. Party bij mij thuis! ( )
Party bij Lammetje dan Waar precies?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82283218
@Monsterd: Geen probleem, ik was toch wel van plan te komen!
@iedereen: Misschien makkelijker om iets anders te gebruiken dan dat plaatje? Ik heb een "Map" op Google Maps aangemaakt met de stippen (ongeveer) tot nu toe. Kijk even of jouw stipje goed staat, sta je er nog niet op? Voeg zelf een marker toe met jouw gebruikersnaam. Wel opletten dat je niet precies jouw adres pakt

Fok!Rijles Meeting Map
pi_82283788
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef WhiteJoker het volgende:
@iedereen: Misschien makkelijker om iets anders te gebruiken dan dat plaatje? Ik heb een "Map" op Google Maps aangemaakt met de stippen (ongeveer) tot nu toe. Kijk even of jouw stipje goed staat, sta je er nog niet op? Voeg zelf een marker toe met jouw gebruikersnaam. Wel opletten dat je niet precies jouw adres pakt

Fok!Rijles Meeting Map
Nouja, precies hoeft niet. Maar Helmond en 's-Hertogenbosch ligt toch wel een drie kwartier uit elkaar
pi_82283999
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef Spelvout het volgende:
Nouja, precies hoeft niet. Maar Helmond en 's-Hertogenbosch ligt toch wel een drie kwartier uit elkaar
Ik vond die van jou moeilijk te plaatsen. Ik had eerst Helmond, maar ik dacht dat die iets te dicht bij de grens lag in verhouding tot jouw stip.

Je weet dat je hem zelf kan aanpassen?
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:00:58 #109
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82284200
Mezelf erbij gezet . Best geinig om te zien waar iedereen verblijft
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82284640
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ik vond die van jou moeilijk te plaatsen. Ik had eerst Helmond, maar ik dacht dat die iets te dicht bij de grens lag in verhouding tot jouw stip.

Je weet dat je hem zelf kan aanpassen?
Ah, ik zag het net niet. Nu wel
pi_82284829
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:32 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Party bij Lammetje dan Waar precies?
Nou ik denk niet dat het zo'n feest gaat worden bij mij thuis Ik woon ergens rond arnhem

Ik weet trouwens niet of ik wel wil meeten
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:33:43 #112
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82285665
@Jacobras: Bij de Hema kun je prima een goedkoop brilletje kopen hoor Dus hophophop,anders zit je morgen met je examen te pinken
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:32:21 #113
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_82291053
Ik zet mezelf er ook even bij dan. In de zomervakantie woon ik wel in Zuid-Limburg bij mijn ouders dus dat is lekker in de buurt voor de rest van Nederland.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 3 juni 2010 @ 17:33:17 #114
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82291095
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef Purdey het volgende:
@Jacobras: Bij de Hema kun je prima een goedkoop brilletje kopen hoor Dus hophophop,anders zit je morgen met je examen te pinken
Neh, toch maar niet gedaan. Heb 't er met wat volk over gehad, maar 't wordt niet echt aan te raden om nu snel even een bril te halen... Ik gok 't er morgen maar op :p

De mogelijkheden:
- examinator ziet dat ik ogentest bij TTT voldoende had en begint er niet over
- examinator vergeet 't
- ik onthoud een nummerbord en die vraagt ie toevallig
- ik kan 'm lezen

Toen vroeg ik het eens aan m'n instructeur over de ogentest, moest ik wat voorlezen wat volgens hem 25 meter was. Kon ik gewoon goed lezen. Bij TTT kon ik 't amper lezen, was veel verder weg. Net aan m'n vader gevraagd wat ongeveer 25 meter is, die kwam ook met ongeveer dezelfde afstand als m'n instructeur, en andere zeggen weer veel verder.

Moet gewoon een goede examinator treffen
pi_82291546
Als ik zo naar de map kijk denk ik aan omgeving Utrecht, of wellicht ietsjes naar het oosten, Amersfoort of Apeldoorn ofzo. Geen idee of er daar wat te doen is. Maargoed, we hebben nog even hoe of wat
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_82293904
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef WhiteJoker het volgende:

Fok!Rijles Meeting Map
Tof, Raalte had je al gevonden
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_82293965
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef monsterd. het volgende:
Nouja, 3 heats lijkt me wel vermoeiend
3 is ook vermoeiend, zeker als je het niet gewend bent
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:43:18 #118
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82293996
Ik heb een formulier gekregen van m'n rijschool voor het aanmelden voor een theorie-examen (op 6 Juli). Maar er staan ook data op voor theoriecursussen, wat moet ik me daarbij voorstellen? Krijg je dan gewoon een paar avonden in de week uitleg etc.?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82294233
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef jacobras het volgende:

[..]

Neh, toch maar niet gedaan. Heb 't er met wat volk over gehad, maar 't wordt niet echt aan te raden om nu snel even een bril te halen... Ik gok 't er morgen maar op :p

De mogelijkheden:
- examinator ziet dat ik ogentest bij TTT voldoende had en begint er niet over
- examinator vergeet 't
- ik onthoud een nummerbord en die vraagt ie toevallig
- ik kan 'm lezen

Toen vroeg ik het eens aan m'n instructeur over de ogentest, moest ik wat voorlezen wat volgens hem 25 meter was. Kon ik gewoon goed lezen. Bij TTT kon ik 't amper lezen, was veel verder weg. Net aan m'n vader gevraagd wat ongeveer 25 meter is, die kwam ook met ongeveer dezelfde afstand als m'n instructeur, en andere zeggen weer veel verder.

Moet gewoon een goede examinator treffen
Veel succes morgen
pi_82295744
Voor 29 juni mijn theorie gepland
pi_82295756
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Trusten het volgende:

[..]

3 is ook vermoeiend, zeker als je het niet gewend bent
Reken maar dat je rug de volgende morgen dan blauw is.
pi_82296589
1 juli voor de eerste keer praktijk examen !

lessen totzover: 24 lesuren
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:07:13 #123
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_82297998
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 17:46 schreef Jac0bus het volgende:
Als ik zo naar de map kijk denk ik aan omgeving Utrecht, of wellicht ietsjes naar het oosten, Amersfoort of Apeldoorn ofzo. Geen idee of er daar wat te doen is. Maargoed, we hebben nog even hoe of wat
amersfoort ligt inderdaad zeer centraal. Het lijkt me niet helemaal eerlijk om iedereen naar het puntje van Groningen te sturen enzo.
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Lammmetje het volgende:

[..]

Ik weet trouwens niet of ik wel wil meeten
Je mag het natuurlijk wel zelf bepalen! Het zou wel leuk zijn, want we je bent wel een van de veelposters hiero!

Goed idee van de google map trouwens!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:07:55 #124
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82301161
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:49 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Veel succes morgen
Bedankt! Het examen komt nu verry dichtbij, vet zenuwachtig hiero. Vanochtend zo gaar... Lag te dromen over het moment waar ik tijdens mijn TTT een ingreep had . Maar deze keer ging het wel goed (of in ieder geval beter, hij liep zelfs in m'n droom nog te zeuren ). Ging plots de wekker af, wordt je echt zo abrupt wakker .
  donderdag 3 juni 2010 @ 21:49:59 #125
231715 jacobras
Freelance webdesigner
pi_82303757
Reed trouwens net op m'n scooter, stond er opeens een Porsche 911 Carrera geparkeerd . Ik volaan op de rem, wilde foto maken. Kijk ik naar rechts, hele tuin vol met verjaardaggasten die mij aanstaren wat ik met die Porsche van plan ben . Maar gauw weer doorgereden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')