Ja, maar waar kom ik zo snel (en goedkoop) aan een bril?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:10 schreef Hitomi het volgende:
Ik zou toch even snel een brilletje ergens scoren..
Ikzelf vraag me af wat ik eigenlijk moet doen. Ik heb 2-3 maanden geleden mijn ogen laten testen en deze hadden wel een afwijking, maar niet groot genoeg voor een bril of lenzen. Toch merk ik dat ik wanneer mijn instructeur me vraagt een kenteken op te lezen, ik 'm ongeveer 50/50 goed en fout doe.
Party bij Lammetje danquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:00 schreef Lammmetje het volgende:
Wat gaan jullie snel zeg! En er zijn best veel aankomende examens!
En ik zie dat jullie willen meeten? Ik lig ongeveer in het midden van al die puntjes. Party bij mij thuis!(
)
Nouja, precies hoeft niet. Maar Helmond en 's-Hertogenbosch ligt toch wel een drie kwartier uit elkaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef WhiteJoker het volgende:
@Monsterd: Geen probleem, ik was toch wel van plan te komen!
@iedereen: Misschien makkelijker om iets anders te gebruiken dan dat plaatje? Ik heb een "Map" op Google Maps aangemaakt met de stippen (ongeveer) tot nu toe. Kijk even of jouw stipje goed staat, sta je er nog niet op? Voeg zelf een marker toe met jouw gebruikersnaam. Wel opletten dat je niet precies jouw adres pakt
Fok!Rijles Meeting Map
Ik vond die van jou moeilijk te plaatsen. Ik had eerst Helmond, maar ik dacht dat die iets te dicht bij de grens lag in verhouding tot jouw stip.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef Spelvout het volgende:
Nouja, precies hoeft niet. Maar Helmond en 's-Hertogenbosch ligt toch wel een drie kwartier uit elkaar
Ah, ik zag het net niet. Nu welquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:56 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik vond die van jou moeilijk te plaatsen. Ik had eerst Helmond, maar ik dacht dat die iets te dicht bij de grens lag in verhouding tot jouw stip.
Je weet dat je hem zelf kan aanpassen?
Nou ik denk niet dat het zo'n feest gaat worden bij mij thuisquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Party bij Lammetje danWaar precies?
Neh, toch maar niet gedaan. Heb 't er met wat volk over gehad, maar 't wordt niet echt aan te raden om nu snel even een bril te halen... Ik gok 't er morgen maar op :pquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:33 schreef Purdey het volgende:
@Jacobras: Bij de Hema kun je prima een goedkoop brilletje kopen hoorDus hophophop,anders zit je morgen met je examen te pinken
Tof, Raalte had je al gevondenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef WhiteJoker het volgende:
@Monsterd: Geen probleem, ik was toch wel van plan te komen!
@iedereen: Misschien makkelijker om iets anders te gebruiken dan dat plaatje? Ik heb een "Map" op Google Maps aangemaakt met de stippen (ongeveer) tot nu toe. Kijk even of jouw stipje goed staat, sta je er nog niet op? Voeg zelf een marker toe met jouw gebruikersnaam. Wel opletten dat je niet precies jouw adres pakt
Fok!Rijles Meeting Map
3 is ook vermoeiend, zeker als je het niet gewend bentquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef monsterd. het volgende:
Nouja, 3 heats lijkt me wel vermoeiend
Veel succes morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef jacobras het volgende:
[..]
Neh, toch maar niet gedaan. Heb 't er met wat volk over gehad, maar 't wordt niet echt aan te raden om nu snel even een bril te halen... Ik gok 't er morgen maar op :p
De mogelijkheden:
- examinator ziet dat ik ogentest bij TTT voldoende had en begint er niet over
- examinator vergeet 't
- ik onthoud een nummerbord en die vraagt ie toevallig
- ik kan 'm lezen
Toen vroeg ik het eens aan m'n instructeur over de ogentest, moest ik wat voorlezen wat volgens hem 25 meter was. Kon ik gewoon goed lezen. Bij TTT kon ik 't amper lezen, was veel verder weg. Net aan m'n vader gevraagd wat ongeveer 25 meter is, die kwam ook met ongeveer dezelfde afstand als m'n instructeur, en andere zeggen weer veel verder.
Moet gewoon een goede examinator treffen
Reken maar dat je rug de volgende morgen dan blauw is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
3 is ook vermoeiend, zeker als je het niet gewend bent
amersfoort ligt inderdaad zeer centraal. Het lijkt me niet helemaal eerlijk om iedereen naar het puntje van Groningen te sturen enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:46 schreef Jac0bus het volgende:
Als ik zo naar de map kijk denk ik aan omgeving Utrecht, of wellicht ietsjes naar het oosten, Amersfoort of Apeldoorn ofzo. Geen idee of er daar wat te doen is. Maargoed, we hebben nog even hoe of wat
Je mag het natuurlijk wel zelf bepalen! Het zou wel leuk zijn, want we je bent wel een van de veelposters hiero!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:15 schreef Lammmetje het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of ik wel wil meeten
Bedankt! Het examen komt nu verry dichtbij, vet zenuwachtig hiero. Vanochtend zo gaar... Lag te dromen over het moment waar ik tijdens mijn TTT een ingreep hadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |