Zo noem ik het ook nog steedsquote:
Leer er maar mee leven, op de KMS krijg je nog genoeg om je oren, dan mag je dit soort opdrachtjes gaan vertalen:quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef Maitje het volgende:
Ik wordt af en toe zo moe van die afkortingen!
quote:Het tsl dat bedoeld was tegen ludln was voorzien van slem.
Subv elementen hadden echter dtv een vij wrn de gehele mun voorraad sab.
De vuov mislukte daardoor.
Desondanks wist een ehd van de lumblbrig fl door een verk ehd de verd van de vbpl en de vdpl te cons.
De haw bleef intact.
Het gmr werd opnieuw aanv.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:03 schreef EllaN het volgende:
Het enige dat ik denk te lezen is ' eenheid van de luchtmobiele brigade' en ' verkennings eenheid'oh en iets met de gehele munitie voorraad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Het tsl dat bedoeld was tegen ludln was voorzien van slem.
Subv elementen hadden echter dtv een vij wrn de gehele mun voorraad sab.
De vuov mislukte daardoor.
Desondanks wist een ehd van de lumblbrig fl door een verk ehd de verd van de vbpl en de vdpl te cons.
De haw bleef intact.
Het gmr werd opnieuw aanv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs google werkt niet mee, was eraan begonnen maar doet het toch maar niet![]()
![]()
Er was eens....
En toch blijft jargon leukerquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Rave_NL het volgende:
Britse radioprocedures compleet met afkortingen is ook geen touw aan vast te knopen...
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:11 schreef Maitje het volgende:
Zelfs google werkt niet mee, was eraan begonnen maar doet het toch maar niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:21 schreef AchJa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er was eens....
Daarom ging ik vanochtend! Om 9 uur (en dat op mijn vrije ochtend/middag), maar de zon scheen toen ook al was echt heul warm.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:23 schreef drivehome het volgende:
Net hardgelopen, echt koppijn door die zon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |