Daar gáát mijn kleine lichtpuntjequote:“We have been working non-stop for the last twenty-four hours examining the cargo holds of the three large cargo ships and I can say with great assurance, that none of the equipment on board is needed in Gaza. The equipment that we found is all equipment that we have regularly allowed into the strip over the past year,” said Levi.
als dat "zo" bekend is dan kun je dat vast wel aantonen met een bronquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Triest hè. Het is bijvoorbeeld bekend dat Israël nauwelijks schoolmaterialen doorlaat. Die zitten er ook bij.
gevondenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Gelukkig is al het beeldmateriaal uit Pallywood wél betrouwbaar
zie deze post :quote:
Nou ja het is dus ook niet zeker of die spullen nu wel of niet dringend nodig waren. Och ze zullen allicht wel van pas komen.quote:Maar dat maakt voor de mensen in Gaza niks uit als het gaat om spullen waar ze dringend om verlegen zitten. Ik zag dus een klein lichtpuntje schijnen
*lampje weer aan*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
zie deze post :
deedeetee - dinsdag 1 juni 2010 @ 20:47
[..]
Nou ja het is dus ook niet zeker of die spullen nu wel of niet dringend nodig waren. Och ze zullen allicht wel van pas komen.
Moet natuurlijk zijn: did not meet Israeli standards.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef mm1985 het volgende:
Defense official: Cargo did not meet international standards
Waarom bouwt Israël dan geen scholen en huizen?quote:According to Levi, the soldiers also found construction equipment, including sacks of concrete and metal rods. He said that Israel did not allow those products to enter into the Gaza strip for fear that they would be used to construct fortifications for terrorists and for weapons manufacture.
Beetje mal als je weet dat je ze vroeg of laat toch weer platbombardeert 'omdat er terroristen in schuilen'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef Stupendous76 het volgende:
Waarom bouwt Israël dan geen scholen en huizen?
Als ze nou eens nokken met ledematen afhakken hebben ze geen rolstoelen nodig hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*lampje weer aan*
Oh, die heb ik ook gelezen, ff verder lezen, ze gaan de dingen die mogen wel vervoeren, er gaan nog 20 vrachtwagens medicijnen en rolstoelen, eten en zulks naar Gaza toe.
Dat zou raar zijn, ze hadden immers vervoer, dat ligt nu ge-enterd en wel in de haven daar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef sp3c het volgende:
Ze zouden sowieso niet al te lang vastgehouden worden toch?
als het goed is betaald Israel het vliegticket naar huis ook maar dat is misschien in ruil voor het ondertekenen van dat document
omdat er een bouwstop moest komen van obamaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk zijn: did not meet Israeli standards.
[..]
Ik weet alleen dat Hamas scholen en ook ziekenhuizen bouwt. Dat is de andere kant van Hamas.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Moet natuurlijk zijn: did not meet Israeli standards.
[..]
Genoeg documentaires geweest zowel van Nederlanders als van andere Europeanen als van Amerikanen als van Israëliërs (er bestaan ook Israeliers die geen zionisten zijn) zelf die aangeven dat men in Gaza alle hulp kan gebruiken die er voor handen is. Dit weet je zelf toch ook wel lijkt mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:29 schreef mm1985 het volgende:
[..]
als dat "zo" bekend is dan kun je dat vast wel aantonen met een bron
Hou dat lichtje maar aan dan, want mensen daar hebben van alles nodig, ik betwijfel ten zeerste dat de spullen op de schepen alleen maar brood bevat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
zie deze post :
deedeetee - dinsdag 1 juni 2010 @ 20:47
[..]
Nou ja het is dus ook niet zeker of die spullen nu wel of niet dringend nodig waren. Och ze zullen allicht wel van pas komen.
Je hebt gelijk, de Palestijnen moeten stoppen met het bestoken van henzelf met Witte Fosfor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:34 schreef Lolque het volgende:
[..]
Als ze nou eens nokken met ledematen afhakken hebben ze geen rolstoelen nodig hoor.
Ja ook dat klinkt niet echt handig, wist ik niet eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de Palestijnen moeten stoppen met het bestoken van henzelf met Witte Fosfor.
En nu maar hopen dat ze dat ook echt allemaal gaan toelaten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*lampje weer aan*
Oh, die heb ik ook gelezen, ff verder lezen, ze gaan de dingen die mogen wel vervoeren, er gaan nog 20 vrachtwagens medicijnen en rolstoelen, eten en zulks naar Gaza toe.
Edit: ze moeten toch iets zeggen om verdere convooien te ontmoedigen, als je dat facebookding van die Nederlandse vrouw leest dan is de situatie heel anders dan ISR ons wil doen laten geloven.
De Mossad zal de PKK wel wat speelgoed geven. Kan Erdogan zich ook weer op binnenlandse zaken richten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:35 schreef mm1985 het volgende:
Snap niet (of eigelijk wel maar te gek voor woorden) waarom ze nu weer een schip gaan sturen. Dat de Israeliers maar die boot naar de bodem van de oceaan schieten
Toppunt van sarcasme zou nog wel zijn om dan de stroom af te sluiten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze dat ook echt allemaal gaan toelaten.![]()
Het eerste dat me inviel bij het lezen van die electrische rolstoelen was : moeten die Israëli's wel de straten daar heel laten. Met bomkraters erin rijd 't anders niet zo lekker.
Ze beweren van wel, hopelijk doen ze dat ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het eerste dat me inviel bij het lezen van die electrische rolstoelen was : moeten die Israëli's wel de straten daar heel laten. Met bomkraters erin rijd 't anders niet zo lekker.
Of een Hamas strijder moet niet achterop gaan zitten om een raket af te vurenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:41 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nog meer speelgoed bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:43 schreef iehlaak het volgende:
[..]
De Mossad zal de PKK wel wat speelgoed geven. Kan Erdogan zich ook weer op binnenlandse zaken richten.
Ze gaan d'r mobiele raketlancerings installaties van bouwen denk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of een Hamas strijder moet niet achterop gaan zitten om een raket af te vuren.
Achterop een rolstoel?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Of een Hamas strijder moet niet achterop gaan zitten om een raket af te vuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |