Anne's moeder heeft er verslag van gedaan op Anne's Facebook Group. Maar jij leest niet mee dus ook dat heb je gemist.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Voor mij staat er nog niet veel vast. Kranten schrijven zoveel.
Hey juh, je quote jezelf!quote:
Had ik al gezien. Maar wat hier niet duidelijk uit blijkt is in welke volgorde de schepen door de Israëli' s zijn bezocht. Dus als er op Anne is geschoten is dat dan gebeurt voor of na of tegelijk met dat hele gebeuren op dat grote schip ? Dat lijkt toch wel van belang om te weten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En de mensen van de Nederlandse ambassade, op 00.22 en verder.![]()
http://nos.nl/video/16140(...)-op-hulpkonvooi.html
Maakte maar een grapjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey juh, je quote jezelf!![]()
Och, ambassades kunnen idd veel beweren maar wat zouden ze er aan hebben om hierover te gaan liegen?
Ze willen een hele vloot hinderen, dan hou je de hele vloot tegen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Maar wat hier niet duidelijk uit blijkt is in welke volgorde de schepen door de Israëli' s zijn bezocht. Dus als er op Anne is geschoten is dat dan gebeurt voor of na of tegelijk met dat hele gebeuren op dat grote schip ? Dat lijkt toch wel van belang om te weten.
het grote schip is als laatste de haven binnen gedirigeerd, van wat ik er van heb begrepen was dat ook het laatste schip dat is ge-enterd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Maar wat hier niet duidelijk uit blijkt is in welke volgorde de schepen door de Israëli' s zijn bezocht. Dus als er op Anne is geschoten is dat dan gebeurt voor of na of tegelijk met dat hele gebeuren op dat grote schip ? Dat lijkt toch wel van belang om te weten.
Goh je weet dus wat ik lees ? Wat goed van je. Heb je nog meer van dergelijke bovennatuurlijke eigenschappen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Anne's moeder heeft er verslag van gedaan op Anne's Facebook Group. Maar jij leest niet mee dus ook dat heb je gemist.
Jij vroeg om bronnen. Die waren al gepostquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Goh je weet dus wat ik lees ? Wat goed van je. Heb je nog meer van dergelijke bovennatuurlijke eigenschappen ?![]()
Je trekt een verkeerde conclusie uit iets wat ik post en hoppa gaat meteen ff verder met je domme conclusies....
ik ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:02 schreef msnk het volgende:
[..]
Maakte maar een grapjeZie deedeetee's post over dat niets vaststaat.
Dat geeft dan te denken....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
het grote schip is als laatste de haven binnen gedirigeerd, van wat ik er van heb begrepen was dat ook het laatste schip dat is ge-enterd.
Kijk, weer een klein beetje goed nieuws.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
NOS Journaal:
Alle actievoerders worden vrijgelaten.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel een beetje jammer. We kunnen die twee mafkezen missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
NOS Journaal:
Je weet dat er geschoten is op de andere schepen, op zijn minst één van de andere schepen was dus ook al geënterd voordat de Mavi Marmaris dat was:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:08 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat geeft dan te denken....Als ze op de andere schepen geen problemen hebben gehad met hun optreden zal het op dat grote schip wel een akelige verrassing zijn geweest.
Misschien horen we morgen meer nieuws.
Echt zo heel vreemd klinkt het dan allemaal niet.quote:Organisers of the convoy have strongly denied the Israeli account.
Contact with activists on the ships was lost after the raids and no first-hand accounts from them have yet emerged.
Arafat Shoukri, of the Free Gaza Movement (FGM) which helped organise the convoy, said those on board one ship had told them by telephone that Israeli helicopters had arrived.
"Then we started to hear screams, shouting, shooting everywhere," he said. "We heard some of them shouting 'We are raising the white flag, stop shooting at us'."
Nee domoor ik vroeg niet om bronnen ik vergat de : in mijn post. Ik zet hem nu wel ff in mijn quote anders is het je wellicht nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij vroeg om bronnen. Die waren al gepost
En als je mijn postings een beetje gelezen had dan wist je dat ik hier best goed heb meegelezen.quote:Bewijs ? : Ander artikel in andere krant ?
Mooi zo! Dus ook zonder het ondertekenen van die verklaring?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
NOS Journaal:
Khaibar staat voor Hayber. Dit is een beroemde slag geweest in de Islamitische geschiedenis. Zie : http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Khaybarquote:
Ja blijkbaar. Die werden niet meer genoemd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo! Dus ook zonder het ondertekenen van die verklaring?
gevonden:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Die werden niet meer genoemd.
quote:Israël laat alle buitenlanders konvooi vrij
Gepubliceerd: vandaag 22:09
Israël laat alle buitenlandse opvarenden van het hulpkonvooi vrij, die maandag werden opgepakt. Dat zijn Israëlische ministers dinsdag overeengekomen, meldden twee politieke bronnen. Onder de meer dan zeshonderd gevangenen zijn twee Nederlanders.
Ook de gevangenen die voor de rechter zouden moeten verschijnen komen vrij. De VN-Veiligheidsraad had van Israël de vrijlating van alle gevangenen geëist, na de Israëlische aanval op een konvooi schepen met goederen voor de Gazastrook. Bij de actie kwamen zeker negen personen om.
Verder stelden de VN dat Israël de zes schepen moet laten gaan die het in beslag nam.
pleur toch eens op mens met je persoonlijke aanvallen en kwetsende opmerkingen .. heb je geen argumenten waarmee je kan winnen dat je op die toer moet gaan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:54 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
als je een roze bril op hebt en de hele dag op zulke sites kijkt en nooit moeite neemt om werk te zoeken wel![]()
Triest hè. Het is bijvoorbeeld bekend dat Israël nauwelijks schoolmaterialen doorlaat. Die zitten er ook bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:24 schreef msnk het volgende:
Mensen in Gaza leven in extreme armoede, krijgen amper iets binnen.
Israël beweert dat de spullen niet nodig zijn, die laten ze naar eigen zeggen regelmatig binnen.
Juist, krijgen we die discussie weer, of mensen in Gaza wel of geen hulp nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |