Zoals?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Justinn het volgende:
Boeiend, er zijn wel grotere problemen in de wereld op dit moment.
Al mijn topics zijn bazentopics lul.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er is een AdvancedPower topic open. Laten we die eerst maar eens dichten.
waarmee, topkill ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er is een AdvancedPower topic open. Laten we die eerst maar eens dichten.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef Justinn het volgende:
[..]
Dat gat wordt echt wel een keer gedicht hoor.
Ja, een werelds vraagstuk zoals hypotheekrenteaftrek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:58 schreef Justinn het volgende:
Boeiend, er zijn wel grotere problemen in de wereld op dit moment.
Hij had wel een mooi oranje pakje aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef Sakura het volgende:
jammer dat die niet even in de cam keek, had ik een screendump kunnen maken
Israël, Noord-Korea, enge landen als China die opkomen, allemaal belangrijker dan die poel vol olie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef clowntje69 het volgende:
[..]
Ja, een werelds vraagstuk zoals hypotheekrenteaftrek.
Laat je nakijken GEK!
Verklaart de brakke kwaliteitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef Sakura het volgende:
Krijg nou de tering, hebben ze een cam op een monitor gericht.
hij kwam helaas niet herkenbaar (als man met pakje) in beeld. Niet meer dan een oranje vlek te zienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hij had wel een mooi oranje pakje aan.
Ziet er idd niet uitquote:
Heb jij een andere als de mijne?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef Sakura het volgende:
[..]
hij kwam helaas niet herkenbaar (als man met pakje) in beeld. Niet meer dan een oranje vlek te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was hier vlak na ja, maar niet herkenbaar genoeg om in een foto te herkennen, heb daar dus geen schreenshot van gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb jij een andere als de mijne?
Ik zag toch daadwerkelijk een man in beeld.
dat is lang voor iemand die de postcount van tong in wil halenquote:
Ik denk dat je je meer zorgen mag gaan maken om de globale economie dan een natuurramp. Het mag dan wel een grote ramp zijn, maar de hoeveelheid natuur die hiermee verloren gaat is relatief gezien vrij weinig. Men doet net alsof de halve wereld al onder de olie zit. Paniekzaaierij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef clowntje69 het volgende:
[..]
Ja, een werelds vraagstuk zoals hypotheekrenteaftrek.
Laat je nakijken GEK!
Ja, sure.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Israël, Noord-Korea, enge landen als China die opkomen, allemaal belangrijker dan die poel vol olie.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef clockcable het volgende:
Je druk maken om de natuurOver 100 jaar ben je toch al zeker dood dus wat maakt het uit.
Er drijven overal dode dolfijnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Iemand die even kan vertellen wat er nu gebeurd? Kan nu niet kijken.. Thanks.
Heb je enig idee hoeveel microalgen dood gaan door dit grapje??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik denk dat je je meer zorgen mag gaan maken om de globale economie dan een natuurramp. Het mag dan wel een grote ramp zijn, maar de hoeveelheid natuur die hiermee verloren gaat is relatief gezien vrij weinig. Men doet net alsof de halve wereld al onder de olie zit. Paniekzaaierij.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |