Dat was hier vlak na ja, maar niet herkenbaar genoeg om in een foto te herkennen, heb daar dus geen schreenshot van gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb jij een andere als de mijne?
Ik zag toch daadwerkelijk een man in beeld.
dat is lang voor iemand die de postcount van tong in wil halenquote:
Ik denk dat je je meer zorgen mag gaan maken om de globale economie dan een natuurramp. Het mag dan wel een grote ramp zijn, maar de hoeveelheid natuur die hiermee verloren gaat is relatief gezien vrij weinig. Men doet net alsof de halve wereld al onder de olie zit. Paniekzaaierij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef clowntje69 het volgende:
[..]
Ja, een werelds vraagstuk zoals hypotheekrenteaftrek.
Laat je nakijken GEK!
Ja, sure.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Israël, Noord-Korea, enge landen als China die opkomen, allemaal belangrijker dan die poel vol olie.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef clockcable het volgende:
Je druk maken om de natuurOver 100 jaar ben je toch al zeker dood dus wat maakt het uit.
Er drijven overal dode dolfijnen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Iemand die even kan vertellen wat er nu gebeurd? Kan nu niet kijken.. Thanks.
Heb je enig idee hoeveel microalgen dood gaan door dit grapje??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik denk dat je je meer zorgen mag gaan maken om de globale economie dan een natuurramp. Het mag dan wel een grote ramp zijn, maar de hoeveelheid natuur die hiermee verloren gaat is relatief gezien vrij weinig. Men doet net alsof de halve wereld al onder de olie zit. Paniekzaaierij.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |