quote:
Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef Lallend het volgende:@ Tegan: [
afbeelding ] probeer jezelf niet zo te kwellen door deze situatie in stand te houden. Snap dat het moeilijk is maar kan mij niet voorstellen dat je hier gelukkig van word..
@ Jaja:
dat is klote, maar ik zou zeggen laat het varen. Als ze een ander heeft, en dan? Precies, je hebt er niks aan en je gaat jezelf alleen maar meer opfokken. Ga gewoon door met je eigen leven en laat het rusten. En dat gedeelte over voor de trein springen: ik heb het ook meegemaakt en ik zeg je 1 ding, het is gewoon chantage dat je haar niet dumpt en hier moet je keihard doorheen kijken. Laat het je niet weer gebeuren en laat dit de les zijn en mocht een toekomstige vriendin dit ook doen dan gelijk aangeven dat je niet zo behandeld wenst te worden.
Tja, ik heb gister m'n ogen weer uit me kop zitten janken.. en dat na +3 maand dat het uit is. Vind het nog steeds klote hoe het gelopen is en mijn hart is erg beschadigd maar niet geheel stuk gelukkig. Ik voel mij wel dat ik gelukkig kan worden met iemand anders dus daar ben ik blij om en ben niet bang om mijzelf te geven in een relatie. In tegendeel! Ik heb veel over mijzelf geleerd en in welke valkuilen ik allemaal ben gelopen en dat zijn er veel... Ik heb er echt spijt van dat ik mijzelf zo heb laten kennen.
Hiermee wil ik wel even te kennen geven dat ik het mijn ex niet vergeef op de manier waarop de breakup plaats heeft gevonden.
Klopt zoiets heb ik ook wel. Ik vind 't op zich niet een probleem dat ze een ander heeft, maar vind 't alleen apart dat ze zo snel alweer toe is aan een nieuw vriendje blijkbaar.
Achja, dat voor de trein spingen, vond dat ook nogal bizar.. Ze was misschien ook gewoon te jong, 17, en dan trek je je kleine dingetjes nogal snel aan. Ikzelf ben 19 en alweer een tijdje uit die periode dat je kleine dingetjes groot maakt.
Ik heb dit topic niet gevolgd, dus weet niet wat de reden is dat jouw relatie stuk is gelopen, Lallend? Maar ik hoop dat je je gelukt terugvind en inziet dat zij jou niet waard is geweest. Ik zou gewoon gaan genieten van het vrijgezelle leven en als er een leuk meisje op je pad komt zie je dan wel weer verder.
Nog even over mijzelf: ze heeft altijd gezegd dat ze vrienden wilde blijven en blabla. Maar ik zie nu zelf in dat ze me af en toe als shit behandeld heeft, constant flauwe opmerkingen maken, terwijl ik eigenlijk altijd lief was voor 'r. En 't stomme was ik durfde ook niet/zelden eerlijk te zijn als iets me niet aanstond. Gewoon omdat ik 't gevoel had dat zij dat niet zou accepteren. En nu voelt 't een beetje alsof ik, ondanks de leuke momenten die er ook echt wel waren, een jaar verspild heb aan 'r. Net 't jaar dat ik ben begonnen aan een studie, ook een beetje in mijn stad blijven wonen omdat zij daar ook in de buurt woonde, in plaats van op kamers te gaan. Hoewel ik daar haar niet de schuld van geven, want 't komt natuurlijk ook door mezelf omdat ik dat nog een beetje eng vond, en onzeker was over de studiekeuze.
Maar met de breakup heb ik 't alleen de eerste 2 dagen echt moeilijk gehad, toen zat ik zwaar in de put, daarna kon ik er eigenlijk wel van genieten vrijgezel te zijn. Weer lekker alles doen waar je zin in hebt, en vooral ook zelf kiezen wanneer je dingen doet en hoe je 't doet. Om een simpel voorbeeld te geven:
ik bezorg post op donderdag en vrijdag. Mag dan zelf kiezen welke van de dagen ik 't doe. Maar vrijdag was dan mijn dag voor haar, dus moest ik donderdag altijd zoveel mogelijk doen. Als 't dan niet af was stond zij erop dat we 't dan samen gingen doen, terwilj ik liever wat anders ging doen en dan maar de post iets te laat bezorgen (werkgever is daar niet zo streng op). En altijd dat gezeur of ik nog geleerd had. Ik ben gewoon niet zo'n harde werker, en als ik ga leren moet dat echt uit mezelf komen, en wil ik niet dat anderen mij daarvoor pushen. Goed, ik ben ook wel een beetje een luie zak, maar ik ga dat niet veranderen voor een meisje, dat moet gewoon uit mezelf komen. 't Gaat al wat beter in sommige opzichten dan een jaar geleden, en ik vind dat als student het niet zo'n ramp is om af en toe wat luiig te zijn.