Zoek gewoon eens rustig toenadering, kan echt geen kwaad. Aangezien jij al een nieuwe vriendin hebt maakt het jou alleen maar sterker.quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:20 schreef Exentric90 het volgende:
Nu bijv. Ook ik ben een film aan t kijken waarbij ik mij realiseerde die ooit gezien te hebben met haar.. zucht nu kan ik niet meer doen dan gewoon bijna in janke uit te barsten omdat het zo gelopen is..
Niet als ik zeg dat mijn vriendin haar beste vriendin wasquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:08 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Zoek gewoon eens rustig toenadering, kan echt geen kwaad. Aangezien jij al een nieuwe vriendin hebt maakt het jou alleen maar sterker.
Klinkt kut, maar jij hebt niks te verliezen. Je hebt al laten zien dat je eroverheen bent doordat je een nieuwe vriendin hebt. Als je gewoon op een normale manier contact zoekt kan ze dat bijna niet weigeren, zeker omdat ze daarmee ook nog eens haar beste vriendin kan verliezen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Niet als ik zeg dat mijn vriendin haar beste vriendin was
Beste vriendin is ze al kwijt, daarnaast hebben we echt heel erg ruzie gehad toen we uitelkaar gingen..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:41 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Klinkt kut, maar jij hebt niks te verliezen. Je hebt al laten zien dat je eroverheen bent doordat je een nieuwe vriendin hebt. Als je gewoon op een normale manier contact zoekt kan ze dat bijna niet weigeren, zeker omdat ze daarmee ook nog eens haar beste vriendin kan verliezen.
Nee ik hou echt van mijn meisjequote:Op woensdag 2 juni 2010 21:57 schreef Tegan het volgende:
Ben je echt verliefd op je nieuwe vriendin of heb je haar bewust gekozen omdat ze nog close staat bij je ex?
Ow sorry daarvoor was niet mijn bedoelingquote:Op donderdag 3 juni 2010 00:10 schreef Tegan het volgende:
Ok. Kwam een beetje over alsof je nog helemaal verliefd was op je ex en je huidige vriendin dus maar een beetje gebruikte...
Hoe doe je dat als ze het vertikt om normaal te doen tegen mij?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:02 schreef goofy_goober het volgende:
Initieer een gesprek.
Ik had het tegen Rupsebeest.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als ze het vertikt om normaal te doen tegen mij?
Ja ik weet het ze smst wel zelf waardoor dat toch erg raar is. Daarom denk ik ook aan borderline..
ohquote:
Minimaal een maand wachten. Zorg in de tussentijd dat je veel te doen hebt en uit gaat en eventueel andere jongens leert kennen, om je gedachten van hem af te houdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Misschien over een maandje, als ik ook daadwerkelijk de tijd heb gehad om te veranderen.
Ik mis de link die jij legt met borderline volledig. Borderline houdt wel wat meer in dan alleen maar iemand negeren nadat de relatie over is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:26 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat als ze het vertikt om normaal te doen tegen mij?
Ja ik weet het ze smst wel zelf waardoor dat toch erg raar is. Daarom denk ik ook aan borderline..
quote:Bezorgt iemand die je dierbaar is je veel pijn?
# Merk je dat je verbergt wat je denkt of voelt, omdat je bang bent voor de reactie van de ander of omdat openheid gewoon die vreselijke ruzie of die gekwetste gevoelens die er op volgen niet waard is?
# Heb je het gevoel dat alles was je zegt of doet, wordt verdraaid en tegen je gebruikt? Krijg jij de kritiek en de beschuldigingen te verduren voor alles wat er mis is met de relatie, ook al is dat logisch gesproken onzin?
# Ben je mikpunt van heftige, gewelddadige en irrationele woedeaanvallen, afgewisseld door perioden waarin de ander zich volkomen normaal en liefdevol gedraagt? Gelooft niemand je wanneer je uitlegt dat dit gebeurt?
# Voel je je gemanipuleerd en gecontroleerd en soms zelfs belogen? Heb je het gevoel dat je het slachtoffer bent van emotionele chantage?
# Heb je het gevoel dat de persoon die je dierbaar is jou ofwel als volkomen goed ofwel als volkomen slecht ziet, met niets daartussenin? Komt het voor dat er geen rationele aanleiding voor die omschakeling is?
# Ben je bang in de relatie om dingen te vragen, omdat je te horen zult krijgen dat je veeleisend bent of dat er iets mis met je is? Krijg je te horen dat jouw behoeften niet van belang zijn?
# Geeft de ander altijd af op jouw visie of wordt die ontkend? Heb je het gevoel dat zijn of haar verwachtingen ten aanzien van jou, voortdurend vernederen, zodat je nooit iets goed kunt doen?
# Word je beschuldigd van dingen die je nooit gedaan of gezegd hebt? Voel je je bijzonder vaak verkeerd begrepen en merk je dat de ander je niet gelooft wanneer je dat probeert uit te leggen?
# Word je voordurend gekleineerd? Als je probeert de relatie te verbreken, doet de ander dan zijn/haar best op allerlei manieren te voorkomen dat je weggaat (van liefdesverklaringen en beloften te veranderen tot impliciete of expliciete dreigementen)?
# Valt het je zwaar plannen te maken (afspraken enz.) vanwege de humeurigheid, impulsiviteit of onvoorspelbaarheid van de ander? Verontschuldig je je voor zijn of haar gedrag of probeer je jezelf er van te overtuigen dat alles in orde is?
Nou ja ik ga dus nooit uit dus dat gaat niet lukken. En ik heb eerlijk gezegd totaal geen behoefte om andere jongens te leren kennen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:20 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Minimaal een maand wachten. Zorg in de tussentijd dat je veel te doen hebt en uit gaat en eventueel andere jongens leert kennen, om je gedachten van hem af te houden
die lijst komt dus perfect overeen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik mis de link die jij legt met borderline volledig. Borderline houdt wel wat meer in dan alleen maar iemand negeren nadat de relatie over is.
Of je moet hier mee te maken hebben...
[..]
Snap ik volledig, niemand heeft die behoefte op het begin. Toch raad ik het je sterk aan, aangezien je de eerste maand geen contact moet zoeken. Hij is nu ook nog erg geprikkeld, en als je nu contact zoekt maak je het waarschijnlijk alleen nog maar ergerquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nou ja ik ga dus nooit uit dus dat gaat niet lukken. En ik heb eerlijk gezegd totaal geen behoefte om andere jongens te leren kennen.
Dan lijkt het me verstandig om gewoon de boel de boel te laten en verder te gaan met je huidige vriendin en niet meer om te kijken naar je ex-borderliner. Ik vermoed dat mijn ex het ook heeft en ik ben er emotioneel leeg door geraakt. Komt op den duur alleen maar ellende van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
die lijst komt dus perfect overeen..
Waarom ga je nooit uit (als ik het vragen mag)? Het kan enorm gezellig zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nou ja ik ga dus nooit uit dus dat gaat niet lukken. En ik heb eerlijk gezegd totaal geen behoefte om andere jongens te leren kennen.
Werkt bij mij alleen zolang er ook gezelschap om mij heen is.. daarna is het ook elke keer weer raakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 05:40 schreef scarface_milan het volgende:
oke.. ik ga dan wel zo goed als elke dag stappen (of gewoon wat drinken).. maar toch zodra ik thuis ben en alleen op bed lig is het weer raak.
voel me zwaar klote.. (elke keer hoop ik ook dat een avondje stevig door drinken werkt, maar dat valt vies tegen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |