qyoute!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is nog sinds m'n upgrade naar Windows 7. Ik weet niet wat er buiten banners nog meegeteld wordt, maar het blijft veel. Meer dan een fucking miljoen, en zoveel post ik niet. Ik vraag me af wat de topposters hebben.![]()
Danny, waar blijft m'n aandeel in de reclameinkomsten?
Misschien kan je hier nog iets mee Ik zat dus mijn signature op te zoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jammer, had die TS bijna een ban.
Daarom ben ik beneiuwd wat de veelposters hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef DuTank het volgende:
Dat kan twee dingen betekend:
- Je komt te veel op FOK!
- of er komen te veel banners op FOK!
allebei net zo triest
Mooi zo. Rot user is dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Misschien kan je hier nog iets mee Ik zat dus mijn signature op te zoeken
Oh wacht, ik voldoe aan: Je komt teveel op FOK!"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarom ben ik beneiuwd wat de veelposters hebben.
Was jij niet die gozer van Hardware.info die ik jouw op weg had geholpen? ik heete daar Biogarde tot die kut admins mij verbanden omdat ik 2 accounts had.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is nog sinds m'n upgrade naar Windows 7. Ik weet niet wat er buiten banners nog meegeteld wordt, maar het blijft veel. Meer dan een fucking miljoen, en zoveel post ik niet. Ik vraag me af wat de topposters hebben.![]()
Danny, waar blijft m'n aandeel in de reclameinkomsten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Was jij niet die gozer van Hardware.info die ik jouw op weg had geholpen? ik heete daar Biogarde tot die kut admins mij verbanden omdat ik 2 accounts had.
Kijk nou eens goed dan. En lees het topic op z'n minst door.quote:
Jaha, ik weet ook wel dat de TS niet geband wordt. Ik verwacht gewoon minstens 1 faalhaas die roept dat hij nooit last heeft van adsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed dan. En lees het topic op z'n minst door.
Je mag ABP wel draaien, maar niet voor FOK!. Want dan hebben die abonnementen niet zoveel nut meer hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef Skiet het volgende:
Wanneer ik op mijn eigen computer een programma draai om de banners niet te laten zien ben ik in overtreding? Wat is dat voor een onzin. Ik mag toch zeker zelf wel weten wat ik wel en niet wil zien op mijn beeldscherm.
Ik heb nooit last van adsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jaha, ik weet ook wel dat de TS niet geband wordt. Ik verwacht gewoon minstens 1 faalhaas die roept dat hij nooit last heeft van ads
Nee daar ben ik niet geregistreerdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Was jij niet die gozer van Hardware.info die ik jouw op weg had geholpen? ik heete daar Biogarde tot die kut admins mij verbanden omdat ik 2 accounts had.
Dat mag inderdaad, alleen mag je dan geen gebruik maken van fok. Zie de policyquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef Skiet het volgende:
Wanneer ik op mijn eigen computer een programma draai om de banners niet te laten zien ben ik in overtreding? Wat is dat voor een onzin. Ik mag toch zeker zelf wel weten wat ik wel en niet wil zien op mijn beeldscherm.
Daar heb ik wel last vanquote:
servers zijn gratis? Fok draait op reclame inkomstenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Skiet het volgende:
Ik stoor me persoonlijk niet aan banners en zou dan ook niet de moeite nemen om die uit te schakelen in welke browser dan ook. Maar het deactiveren van banners kan naar mijn weten nooit door FOK! gecontroleerd worden en je maakt geen gebruik van illegale software om die banners te deactiveren. Het is puur om de reclame inkomsten van FOK! veilig te stellen.
het gebeurd dan ook pas wanneer de user dom genoeg is om te laten zien dat hij ads bloktquote:Ik vind het vreemd dat zoiets in een policy van een website staat en heb dan ook nooit eerder kennis genomen van websites waar iets dergelijks tot verwijdering van die website kan leiden.
Ik ben in een ver verleden wel 48 uur geband voor een verwijzing naar Adblock Plusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Skiet het volgende:
Ja, policy is prima. Maar ik mag dus ook niemand wijzen op het volledig legale programma https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1865/ waarmee je banners kan uitschakelen in Firefox?
Ik stoor me persoonlijk niet aan banners en zou dan ook niet de moeite nemen om die uit te schakelen in welke browser dan ook. Maar het deactiveren van banners kan naar mijn weten nooit door FOK! gecontroleerd worden en je maakt geen gebruik van illegale software om die banners te deactiveren. Het is puur om de reclame inkomsten van FOK! veilig te stellen.
Ik vind het vreemd dat zoiets in een policy van een website staat en heb dan ook nooit eerder kennis genomen van websites waar iets dergelijks tot verwijdering van die website kan leiden.
Ik heb wel eens een pop-up gehad dat ik een adblocker draaide en dat ik, als het vaker gezien werd, geband zou worden. Heb ik toen nog een topic in BUG over geopend want ik had hem toen al uitstaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:19 schreef Wasmachinemann het volgende:
Het kan toch niet gecontroleerd worden door FOK!, So?
ik heb je helemaal niet op mn msnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Zquing gebruikt een adblocker vertelde hij mij laatst op msn
quote:Op woensdag 2 juni 2010 07:14 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Ik hoorde van AdvancedPower dat hij AdBlock+ gebruikt, mods.
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |