qyoute!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is nog sinds m'n upgrade naar Windows 7. Ik weet niet wat er buiten banners nog meegeteld wordt, maar het blijft veel. Meer dan een fucking miljoen, en zoveel post ik niet. Ik vraag me af wat de topposters hebben.![]()
Danny, waar blijft m'n aandeel in de reclameinkomsten?
Misschien kan je hier nog iets mee Ik zat dus mijn signature op te zoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jammer, had die TS bijna een ban.
Daarom ben ik beneiuwd wat de veelposters hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef DuTank het volgende:
Dat kan twee dingen betekend:
- Je komt te veel op FOK!
- of er komen te veel banners op FOK!
allebei net zo triest
Mooi zo. Rot user is dat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Misschien kan je hier nog iets mee Ik zat dus mijn signature op te zoeken
Oh wacht, ik voldoe aan: Je komt teveel op FOK!"quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Daarom ben ik beneiuwd wat de veelposters hebben.
Was jij niet die gozer van Hardware.info die ik jouw op weg had geholpen? ik heete daar Biogarde tot die kut admins mij verbanden omdat ik 2 accounts had.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is nog sinds m'n upgrade naar Windows 7. Ik weet niet wat er buiten banners nog meegeteld wordt, maar het blijft veel. Meer dan een fucking miljoen, en zoveel post ik niet. Ik vraag me af wat de topposters hebben.![]()
Danny, waar blijft m'n aandeel in de reclameinkomsten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:04 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Was jij niet die gozer van Hardware.info die ik jouw op weg had geholpen? ik heete daar Biogarde tot die kut admins mij verbanden omdat ik 2 accounts had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |