whootquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
maiandjaysDonderdagavond besteld, net in huis
![]()
Aanradert!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whoot
ik heb vrijdag r93 betaald, heb geen mail niks gekregen,z e reageert ook niet op mijn oproep om wat te laten horen..
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Aanradert!
Oh dát is snel. Ik ga bestellen. En laat het elders bezorgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Aanradert!
Wanneer begint je vakantie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh dát is snel. Ik ga bestellen. En laat het elders bezorgen.
Doe een foto van je lakkiesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
5 dagen levertijd met gratis shipping ladiedadieda!![]()
Wow! Dat is wel mooi snel!!! En natuurlijk: FOTOOOOOOO`S!!! pleasequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
Aanradert!
Smakelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Straks, als mijn pasta in mijn pens is
hmm, 3 x raden wat ik lasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Straks, als mijn pasta in mijn pens is
Ze mailden ook steeds binnen het uur terug. Echt geweldigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wow! Dat is wel mooi snel!!! En natuurlijk: FOTOOOOOOO`S!!! please
Sparkling nails lijkt wel steeds trager te worden. Eerst 3 dagen op antwoord op mail gewacht. Toen nog 2 dagen op betalingsverzoek, toen nog weer 2 dagen tot verzenden... Dus van aankoop tot verzenden al een week... vind ik toch niet netjes... maar ja, zij heeft wel steeds wat ik wil. R93 heb ik tot op heden alleen maar goede ervaring mee. Binnen 2 weken binnen vanaf bestellen. Ttluvspolish was redelijk, 2,5 week totaal.
Maar maiandjays ga ik dan volgende keer wel gebruik van maken
Bij Fietsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Over 4 wekenEn tot die tijd ligt het pakje in Assen.
Maar als hij nou z'n nagels gaat lakken?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JaWant eigenlijk kom ik daar nooit. Dus dan is het pakje veilig.
Teal glitter!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gave aanwinsten!!!!Welke is die groene Nubar?? Is dat grass green glitter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |