Gave aanwinsten!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
Ik kwam thuis met nieuwe Essence....
[ afbeelding ]
en toen stonden er ook nog een aantal dames voor de deur... hello pretty ladies!
[ afbeelding ]
Woah!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
en toen stonden er ook nog een aantal dames voor de deur... hello pretty ladies!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die nieuwe essence kleurtjes zijn best leuk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier hadden ze ze nog niet, en het winkelmeisje keek me maar wazig aanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die nieuwe essence kleurtjes zijn best leuk!
nee, die van golden rosequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef AmyGrace het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de flesjes van Collistar lelijk vindt? Die dop
kek, wanneer besteld?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is echt verrot!! Niet die van de flakies of de holo´s, maar wel met die hele smalle dop. Bij mij moest er een tang aan te pas komen om een te openen. Daarbij valt de collistar echt nog reuze mee.quote:
LOL @ de tang. 't Gaat me niet persé om gebruiksgemak, maar ik vind die flesjes gewoon lelukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die is echt verrot!! Niet die van de flakies of de holo´s, maar wel met die hele smalle dop. Bij mij moest er een tang aan te pas komen om een te openen. Daarbij valt de collistar echt nog reuze mee.
Spannend! Wat ga je allemaal bestellen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef RenRen- het volgende:
Maiandjays gemaild of ze 3 lakken hebben, en dan ga ik bestellen
Ik vind dat plastic een beetje random geplaatstquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 16:08 schreef AmyGrace het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de flesjes van Collistar lelijk vindt? Die dop
Ja, was echt stom! Met de hand ging het niet open. Kind laten proberen, die is vrij sterk en heeft kleinere handenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:15 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
LOL @ de tang. 't Gaat me niet persé om gebruiksgemak, maar ik vind die flesjes gewoon leluk
die paris flesjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Welke van GR bedoel je? Ze hebben allemaal verschillende flesjes
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier hadden ze ze nog niet, en het winkelmeisje keek me maar wazig aan
het winkelmeisje van de hema keek nóg waziger toen ik vroeg naar die matte topcoat, toen ben ik maar gewoon weggelopen
Ja, ik denk dat het idd ligt aan dat plastic... Misschien heel raar, maar ik vind het uiterlijk van een nagellakflesje ook heul belangrijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dat plastic een beetje random geplaatstMet alleen dat gouden, zou veel luxer eruit zien.
Haha, en dat allemaal om een flesje open te krijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, was echt stom! Met de hand ging het niet open. Kind laten proberen, die is vrij sterk en heeft kleinere handenmaar lukte ook niet. Toen met m´n tanden, dus er staan allemaal afdrukken in de dop, haha. En toen maar een tang gepakt...
checkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, en dat allemaal om een flesje open te krijgenhier staan ook een paar flesjes met tandafdrukken in de dop
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |