Over een week of 1-2 denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je deze binnen? Ik ben al een hele tijd op zoek naar Let's do it in 3D
Ow, tof! Gaat ie morgen arriveren dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ je pakketje gaat nu op de post![]()
Lindy
Dat is nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:30 schreef Joysa het volgende:
heb morgen sollicitatie gesprek bij het kruidvat
Dat is waar, maar er staan bijna altijd chagrijnige mensen :p Maar ik moet gewoon een nieuwe baan :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:44 schreef samsuus het volgende:
[..]
Dat is nietDat is
personeelskorting op de toch al goedkope lakjes! En als eerste de niewste collecties in handen!
Dankje! En succes alvast voor morgen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:30 schreef Joysa het volgende:
Leuk Lindytje! Ben gek op grijs
heb morgen sollicitatie gesprek bij het kruidvat
Dankjewelquote:
Ja, nou... ik weet het nog steeds niet zo... ik ga er nog even naar kijken en er over nadenken..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Supernova is gaaf zeg!! Heb ´m zelf ook onderweg, maar heb zoveel verschillende swatches gezien waarvan ik de 1 geweldig vond en de ander een tegenvaller, maar zo is ie heel leuk!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 1 follower te gaan tot de give away....
Super pretty!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:01 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ben even de stad in!!
Dit draag ik vandaag niet btw --> today Nfu Oh 65 ( de blauwe holo)
[ afbeelding ]
Zit er strak op! Vraagje: wat is toch die wit geribbelde achtergrond op jouw foto's?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, weer een untried minder:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef AmyGrace het volgende:
Hai!
Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar heb al veel moois voorbij zien komen!
Ik heb vandaag m'n lakdag niet. Van alles erop gesmeerd en er weer afgehaald...vermoeiend![]()
Uiteindelijk DS Signature gelakt...is de zon wegDus maar even een foto met flits, ziet er niet uit natuurlijk
. Hopelijk kan ik later nog een holo-in-the-sun-pic schieten!
[ link | afbeelding ]
Party op je nagels, aight!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
Uitgekozen door: Barry M grey en LA Girl supernova
[ afbeelding ]
(niet de meest prachtige foto, maar ach...)
Dan ga jij er met je zonnige humeur vast voor zorgen dat de sfeer beter wordtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er staan bijna altijd chagrijnige mensen :p Maar ik moet gewoon een nieuwe baan :p
Dat sowieso! Ben ik wel goed in denk ik! En dan krijgen jullie natuurlijk als eerste alles te horen over nieuwe collecties enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga jij er met je zonnige humeur vast voor zorgen dat de sfeer beter wordt![]()
Ach, ik heb bij de Hema gewerkt tussen de domme chagerijnige mutsen, enige uitdagende aan die baan was om te zorgen dat ik altijd vrolijk en beleefd bleefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er staan bijna altijd chagrijnige mensen :p Maar ik moet gewoon een nieuwe baan :p
Ik ben de eerstequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meisjes, niet vergeten mee te doen aan mijn give away!![]()
http://lacquercocktail.bl(...)owers-give-away.html
Hip!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
Uitgekozen door: Barry M grey en LA Girl supernova
[ afbeelding ]
(niet de meest prachtige foto, maar ach...)
Dat is... Zonwering!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit er strak op! Vraagje: wat is toch die wit geribbelde achtergrond op jouw foto's?
Succesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meisjes, niet vergeten mee te doen aan mijn give away!![]()
http://lacquercocktail.bl(...)owers-give-away.html
Nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 18:32 schreef Chanty87 het volgende:
Excuse de crappy foto![]()
[afbeelding]
Ik ben WK ready [afbeelding]
Haha, heel knap van jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik had daarstraks die nieuwe Essence lakjes vast.. en ze niet gekocht! Goed he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |