Oh, staat je mooi trouwens!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, weer een untried minder:
[afbeelding]
NOU. *Pakt haar email erbij*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 16:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Spannend! Wat ga je allemaal bestellen?
Ik ook hoor, het is duur, een luxemerk, en dan gooien ze er ranzig plastic overheenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 16:18 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het idd ligt aan dat plastic... Misschien heel raar, maar ik vind het uiterlijk van een nagellakflesje ook heul belangrijk
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb volgens mij een swaplakje met tandafdrukken!
Gaaf! Mooie kleurenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
Ik kwam thuis met nieuwe Essence....
[ afbeelding ]
en toen stonden er ook nog een aantal dames voor de deur... hello pretty ladies!
[ afbeelding ]
Dat zou ik dan weer niet durven swappen. Dus deze GR magic 307 blijft thuisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb volgens mij een swaplakje met tandafdrukken!
Oeh, als holiday glow tegenvalt, dan weet je me te vinden hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef RenRen- het volgende:
NOU. *Pakt haar email erbij*
CND "Jade Sparkle"
CND "Scarlet Shimmer"
OPI Wing it!
OPI Over the taupe
OPI Catch Me In Your Net
OPI Fiercely Fiona
OPI Holiday Glow
(Hebben ze sowieso)
OPI - Yes... I Can-Can!, Zoya Adina en Modori hopelijk, als ze die heeft.
Mwehe, als ik hem ga ruilen, dan ben je de eerste die ik roep. En als ik het vergeet dat ik dat gezegd heb, dan remind je me vast wel /warhoofd/quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet durven swappen. Dus deze GR magic 307 blijft thuis
[..]
Oeh, als holiday glow tegenvalt, dan weet je me te vinden he![]()
Heb ´m al, maar alleen mini en die lakken zo onhandig.
Ja, ik vind ´m wel gaaf!! Erg mooi donkerbruin met een glittertjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwehe, als ik hem ga ruilen, dan ben je de eerste die ik roep. En als ik het vergeet dat ik dat gezegd heb, dan remind je me vast wel /warhoofd/
Is die zo mooi vind je?Ik vond hem wel mooi bij scrangie.
Ach, ik moest er wel om lachenquote:
Ze zijn niet zo diep, dus zal wel ongemerkt zijn gegaanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet durven swappen. Dus deze GR magic 307 blijft thuis
[..]
Oeh, als holiday glow tegenvalt, dan weet je me te vinden he![]()
Heb ´m al, maar alleen mini en die lakken zo onhandig.
Maar ik ruil wel alleen als je wat hebt wat ik wellicht leuk vind, moet ik er ook wel bij zeggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 16:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, ik vind ´m wel gaaf!! Erg mooi donkerbruin met een glittertje
Ik zal je eraan herinneren hoor
Tuurlijk, dat doe ik ook als ik iets ruil.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ik ruil wel alleen als je wat hebt wat ik wellicht leuk vind, moet ik er ook wel bij zeggen![]()
Hij lijkt op plaatjes wel op MPJ, maar dieper bruinMeer chocolade.
ik had al zo'n grijze-achtige, dus sja, om die dan erbij te halen om de volledige collectie te hebben..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:01 schreef milka82 het volgende:
Ik kwam thuis met nieuwe Essence....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 1 follower te gaan tot de give away....![]()
Wanneer verwacht je deze binnen? Ik ben al een hele tijd op zoek naar Let's do it in 3Dquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
How About a Tumble en Let's Do It In 3-D gevonden
Supernova is gaaf zeg!! Heb ´m zelf ook onderweg, maar heb zoveel verschillende swatches gezien waarvan ik de 1 geweldig vond en de ander een tegenvaller, maar zo is ie heel leuk!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
Uitgekozen door: Barry M grey en LA Girl supernova
[ afbeelding ]
(niet de meest prachtige foto, maar ach...)
Over een week of 1-2 denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je deze binnen? Ik ben al een hele tijd op zoek naar Let's do it in 3D
Ow, tof! Gaat ie morgen arriveren dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ je pakketje gaat nu op de post![]()
Lindy
Dat is nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:30 schreef Joysa het volgende:
heb morgen sollicitatie gesprek bij het kruidvat
Dat is waar, maar er staan bijna altijd chagrijnige mensen :p Maar ik moet gewoon een nieuwe baan :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:44 schreef samsuus het volgende:
[..]
Dat is nietDat is
personeelskorting op de toch al goedkope lakjes! En als eerste de niewste collecties in handen!
Dankje! En succes alvast voor morgen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:30 schreef Joysa het volgende:
Leuk Lindytje! Ben gek op grijs
heb morgen sollicitatie gesprek bij het kruidvat
Dankjewelquote:
Ja, nou... ik weet het nog steeds niet zo... ik ga er nog even naar kijken en er over nadenken..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Supernova is gaaf zeg!! Heb ´m zelf ook onderweg, maar heb zoveel verschillende swatches gezien waarvan ik de 1 geweldig vond en de ander een tegenvaller, maar zo is ie heel leuk!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog maar 1 follower te gaan tot de give away....
Super pretty!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:01 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ben even de stad in!!
Dit draag ik vandaag niet btw --> today Nfu Oh 65 ( de blauwe holo)
[ afbeelding ]
Zit er strak op! Vraagje: wat is toch die wit geribbelde achtergrond op jouw foto's?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Pompidom, weer een untried minder:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:32 schreef AmyGrace het volgende:
Hai!
Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar heb al veel moois voorbij zien komen!
Ik heb vandaag m'n lakdag niet. Van alles erop gesmeerd en er weer afgehaald...vermoeiend![]()
Uiteindelijk DS Signature gelakt...is de zon wegDus maar even een foto met flits, ziet er niet uit natuurlijk
. Hopelijk kan ik later nog een holo-in-the-sun-pic schieten!
[ link | afbeelding ]
Party op je nagels, aight!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ga jij er met je zonnige humeur vast voor zorgen dat de sfeer beter wordtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er staan bijna altijd chagrijnige mensen :p Maar ik moet gewoon een nieuwe baan :p
Dat sowieso! Ben ik wel goed in denk ik! En dan krijgen jullie natuurlijk als eerste alles te horen over nieuwe collecties enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ga jij er met je zonnige humeur vast voor zorgen dat de sfeer beter wordt![]()
Ach, ik heb bij de Hema gewerkt tussen de domme chagerijnige mutsen, enige uitdagende aan die baan was om te zorgen dat ik altijd vrolijk en beleefd bleefquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er staan bijna altijd chagrijnige mensen :p Maar ik moet gewoon een nieuwe baan :p
Ik ben de eerstequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meisjes, niet vergeten mee te doen aan mijn give away!![]()
http://lacquercocktail.bl(...)owers-give-away.html
Hip!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is... Zonwering!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit er strak op! Vraagje: wat is toch die wit geribbelde achtergrond op jouw foto's?
Succesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Meisjes, niet vergeten mee te doen aan mijn give away!![]()
http://lacquercocktail.bl(...)owers-give-away.html
Nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 18:32 schreef Chanty87 het volgende:
Excuse de crappy foto![]()
[afbeelding]
Ik ben WK ready [afbeelding]
Haha, heel knap van jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik had daarstraks die nieuwe Essence lakjes vast.. en ze niet gekocht! Goed he?
whootquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
maiandjaysDonderdagavond besteld, net in huis
![]()
Aanradert!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
whoot
ik heb vrijdag r93 betaald, heb geen mail niks gekregen,z e reageert ook niet op mijn oproep om wat te laten horen..
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
maiandjaysDonderdagavond besteld, net in huis
![]()
Aanradert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |