Maar nu heb ik er weer 2 over, dus voldoende groeimogelijkhedenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat komt denk ik doordat ik een lade met acrylspullen had, een lade met verzorging/removers/olie/vijlen etc. en een lade met nailart.... Dan blijven er maar 3 over voor lak, en die zitten toch echt vol nu..
Naais!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gedeelte
[ afbeelding ]
Links is Zoya Charla en die foto komt dus niet kleurecht over
Tof!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:01 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ben even de stad in!!
Dit draag ik vandaag niet btw --> today Nfu Oh 65 ( de blauwe holo)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Tvp. Met wat alles wat nog onderweg is, 192
Daarom had ik er ook meteen 8 besteldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:03 schreef deerntie het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo duur zijn, 26 euro incl verzenden voor 2 potjes
Ooooh! Ik dacht dat dit kastje je helmer voor zou moeten stellen. Dacht al, dat is geen helmerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is geen Helmer... gelukkig weet ik zelf wat ik in huis heb staan...Dat is mijn nieuwe erbij-kastje...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 14:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
@ RenRen
Zonder glitters...hmm..
Zoya zara, zoya adina, nubar purple beach, nubar pasadena purple (wel een behoorlijk dupe van CG coconut kiss).
De rest van de zoya´s en nubars die ik mooi vind hebben allemaal een glittertje of holo ofzo.
ik heb hier een KOHquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:50 schreef Diconnected het volgende:
Net even bij de MOOI een lakje opgesmeerd van KOH, maar die dingen zijn toch niet mijn ding
omg! welke is deze CG?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:01 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ben even de stad in!!
Dit draag ik vandaag niet btw --> today Nfu Oh 65 ( de blauwe holo)
[ afbeelding ]
Dan wil ik die nog aan mijn bestelling toevoegen (let´s do it in 3D) Hoe gaat dat in z´n werk? Aangezien ik al betaald heb...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
How About a Tumble en Let's Do It In 3-D gevonden
Nee joh!! Waar je zie me voor aan zegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht dat dit kastje je helmer voor zou moeten stellen. Dacht al, dat is geen helmer![]()
[..]Dankjewel!
Tof!! Mooie kleurtjes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:51 schreef Holyme het volgende:
Lindytje, je helmer volIk vind die 4 surfer babe lakjes wel leuk, van de week ook eens voor gaan kijken
DeltaCephei, leuk pakketje!
Linnie20v, mooie combi zo
Waar Lindytjes pakketje 1 schattig piepschuimpje had, kreeg ik een doos vol piepschuimdingetjes, en 2 kleine doosjes er onderin gestopt
[ afbeelding ]
En in die 2 doosjes zaten m'n nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
QT, Coconut kiss, Emotion en Tantalize me
Danke!quote:
Ik wacht even tot de orders er door komen en dan laat ik het je wel even weten oke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dan wil ik die nog aan mijn bestelling toevoegen (let´s do it in 3D) Hoe gaat dat in z´n werk? Aangezien ik al betaald heb...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en net mijn laatste lakjes binnen gehad... Ik heb er dus vandaag 17 lakjes bij...![]()
Ik ga maar geen foto's meer plaatsen, het wordt onderhand saai... het zijn iig 4 Barry M's, een Wet 'n Wild en een LA Rockstar lakje
Prima!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wacht even tot de orders er door komen en dan laat ik het je wel even weten oke?
Eens!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
foto's van aanwinsten zijn nooit saai!
Plaatsen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |