Hmmm, ik zat te denken aan de slimline van Samsung, maar eigenlijk ben ik Windows zatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga deze kaufen
http://www.4launch.nl/sho(...)p-4-productid-089248
Je kan er alleen niet op gamen maar dat doe ik toch al niet
Ik ken al die andere OS'en niet dus daarom blijf ik maar bij windows.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hmmm, ik zat te denken aan de slimline van Samsung, maar eigenlijk ben ik Windows zat
Ja, Windows 7 is best prima hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ken al die andere OS'en niet dus daarom blijf ik maar bij windows.
Windows 7 is toch wel weer oke meen ik?
Als je alleen maar wat internet etc kan je zo een laptop vinden die snel 100 euro minder gaat kosten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga deze kaufen
iPad!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je alleen maar wat internet etc kan je zo een laptop vinden die snel 100 euro minder gaat kosten.
Of leg 400 bij en koop een goede laptop.
Dat is wel erg kansloosquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef Morthill het volgende:de streber in mij slaat weer toe. Heb een vak gehaald met een 7, maar van de drie opdrachten had ik er 1 een 5, dus ik heb serieus een herkansing aangevraagd om alsnog een 8 te kunnen halen
![]()
Uitverkocht in Duitsland, zo gauw het voorradig is haal ik hem. Ik ben wel weer toe aan een nieuw speeltje en vervanging van mijn oude 'bankhang en surfen' macbook.quote:
Speeltjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitverkocht in Duitsland, zo gauw het voorradig is haal ik hem. Ik ben wel weer toe aan een nieuw speeltje en vervanging van mijn oude macbook.
Mijn laptop was een jaar geleden nog goedkoper en met betere specsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga deze kaufen
Immer geil. En ik doe toch niets anders dan hangen op de bank met die mac, dus dan kan ik wel eens een iPad proberen. Om ergens mee naar toe nemen hoeft toch niet. In ieder geval niet regelmatig.quote:
Ik hoor alleen maar mensen zeiken dat ze de iPad niks vinden omdat het geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer geil. En ik doe toch niets anders dan hangen op de bank met die mac, dus dan kan ik wel eens een iPad proberen. Om ergens mee naar toe nemen hoeft toch niet. In ieder geval niet regelmatig.
Dat het geen toegevoegde waarde heeft is geen punt, het is wel een stap terug in de tijd..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar mensen zeiken dat ze de iPad niks vinden omdat het geen toegevoegde waarde heeft.
Maar moet dat dan? Het is een ontzettend tof speeltje, ik wil er ook wel 1 hebben eigenlijk..
Die heeft tenminste 1 USB aansluiting.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat het geen toegevoegde waarde heeft is geen punt, het is wel een stap terug in de tijd..
Neem dan een macbook air. Da's pas echt een geile unit
Heb je misschien voorbeelden?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je alleen maar wat internet etc kan je zo een laptop vinden die snel 100 euro minder gaat kosten.
Zal eens kijken voor diequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn laptop was een jaar geleden nog goedkoper en met betere specs(en nee, ik bedoel dan niet de Acer die ik twee weken gehad heb
)
Ik ben zeer tevreden over mijn HP Pavillion DV7!
Mensen zeiken graag. Who needs USB? Ik heb een Wifi N netwerk hier, ik heb echt nooit iets aan een USB poort hangen? Voor echt grote bestanden heb ik een NAS van anderhalf terabyte, die voor de rest alles naar PS3, macbook of iPod streamt. Het enige wat ik wel eens doe uit luiheid is de PS3 controller opladen aan mijn macbook , scheelt weer lopen naar de PS3quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar mensen zeiken dat ze de iPad niks vinden omdat het geen toegevoegde waarde heeft.
Maar moet dat dan? Het is een ontzettend tof speeltje, ik wil er ook wel 1 hebben eigenlijk..
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen zeiken graag. Who needs USB? Ik heb een Wifi N netwerk hier, ik heb echt nooit iets aan een USB poort hangen? Voor echt grote bestanden heb ik een NAS van anderhalf terabyte, die voor de rest alles naar PS3, macbook of iPod streamt. Het enige wat ik wel eens doe uit luiheid is de PS3 controller opladen aan mijn macbook , scheelt weer lopen naar de PS3
Nou ja, dat overleef ikAl is zo'n air ook wel geil, daar komt waarschijnlijk binnenkort een update van
In mijn ogen is de Air gewoon een volwaardige pc waar je mee kunt werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen zeiken graag. Who needs USB? Ik heb een Wifi N netwerk hier, ik heb echt nooit iets aan een USB poort hangen? Voor echt grote bestanden heb ik een NAS van anderhalf terabyte, die voor de rest alles naar PS3, macbook of iPod streamt. Het enige wat ik wel eens doe uit luiheid is de PS3 controller opladen aan mijn macbook , scheelt weer lopen naar de PS3
Nou ja, dat overleef ikAl is zo'n air ook wel geil, daar komt waarschijnlijk binnenkort een update van
Als ik toegelaten wil worden tot een van de Erasmus Research Masters is een cijferlijst echt nog wel belangrijk hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is wel erg kansloos
Ik ga altijd voor het hoogste uurgemiddelde! Eindcijfer / aantal uur dat het je gekost heeft = score.
En zo mooi dat er verder nooit meer iemand naar je cijfers kijkt als je eenmaal je papiertje hebt, ongeacht welk papiertje het is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |