Dat. Morgen zet ik de updates weer op fok, dan mag ik weer los van UPC. Op de telefoon werkt dat gewoon niet, even geprobeerd, maar lappen tekst typen is en blijft gewoon kut.quote:
Ik snap de rechterkant van het shirt nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:23 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
I....... NEED.......... THIS.............
Als je Pac Man tot een bepaalt punt speelt (einde van het spel) dan crashed de game en zie je dit schermquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap de rechterkant van het shirt niet
Ah vandaar! Daar ben ik te slecht voorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je Pac Man tot een bepaalt punt speelt (einde van het spel) dan crashed de game en zie je dit scherm
Ik ook.. Veel te slechtquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik snap de rechterkant van het shirt niet
quote:
Kan je eigenlijk zien hoeveel je game wordt verkocht? Of moet je daarvoor wachten op wekelijkse/maandelijkse data van sony?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Pff heb nog steeds geen zin om te slapen, veel te nerveusMorgen wel weer om 7 uur in de trein
![]()
En dan heb je nog niet eens het seizoen af!quote:
Maandelijkse data inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:49 schreef koei het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk zien hoeveel je game wordt verkocht? Of moet je daarvoor wachten op wekelijkse/maandelijkse data van sony?
Aflevering 5 inmiddels. Ik wist al dat het een geniale serie was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:53 schreef koei het volgende:
[..]
En dan heb je nog niet eens het seizoen af!
Dan moet je nog een hele maand wachten voordat je weet of het een beetje een succes isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maandelijkse data inderdaadWel gek, je zou toch ook op wekelijkse acties willen kunnen sturen...
Ik ben heel erg benieuwd. We hebben echt geen flauw idee aan welke aantallen we moeten denken
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo dat was FF9 weer voor nu. Damn, hooked.
Tijd om naar mijn nest te gaan! Night.
En GB, succes morgen, komt wel goed
Weltrusten Nickquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo dat was FF9 weer voor nu. Damn, hooked.
Tijd om naar mijn nest te gaan! Night.
En GB, succes morgen, komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |