quote:
Bitch pleasequote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Dosadi het volgende:
Power Rangers is van beter niveau dan Saved by the Bell.
quote:
You know you like it.quote:
Standaard is dan dat je gaat huilen, tranen van geluk natuurlijk, en dat je een bedankje uit...quote:
Wees blij dat je er 1 hebt gehad...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef Deceit het volgende:
ja maar eerste naamtopic waarop staat dat ik ga zeiken is ook dubbel
quote:
De eerste helft van het Duitse woord Mijn?quote:
Duits is dan Mein hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De eerste helft van het Duitse woord Mijn?
En dat voor een dyslectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Taalpuristen. Of in ieder geval, mensen-die-gewoon-zonder-fouten-willen-schrijven
!
ja klopt.. +inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
strand, strand, wat mountainbiken, strandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toe maar weer, nog wilde plannen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
strand, strand, wat mountainbiken, strand
lui doen lekker alleen
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Duits is dan Mein he.
[..]
En dat voor een dyslect...
Dat zei ik toch ook?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen is dat inderdaad zo!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en fiesta en la playa woensdag want ik ben jarig (
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, 2 jaar FP-redactie zorgt er voor dat je de regels goed kent, anders wordt je afgeslacht op de FPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.
quote:
Wil je dat NOOIT weer doenquote:
het is altijd feest daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:goh israel is ook weer lekker bezig
Ben over het algemeen pro-Israëlisch maar met sommige dingen gaan ze gewoon te ver.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ja, Ik word een beetje moe van het hand boven hoofd houden van die 'staat'
iedereen laat ze maar wat aan partijen
Feliquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en fiesta en la playa woensdag want ik ben jarig (
)
graciasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Feli
Mijn oude lerares Nederlands is vandaag (dinsdag) jarig. Waarom weet ik dat nog??
Gelukkigquote:
Ik had wel goed contact met haar... Zelfs na mijn diploma nog op kraamvisite geweest. Maar daarna niet meer gezien (ze kreeg MS en op open dagen op mijn oude school zag ik haar niet meer).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gracias
en ja waarom weet je dat nog
Het ESF is altijd onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:06 schreef Deceit het volgende:
hoezo is ijsland zo laag geeindigd trouwens? was ze in de finale niet goed?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had wel goed contact met haar... Zelfs na mijn diploma nog op kraamvisite geweest. Maar daarna niet meer gezien (ze kreeg MS en op open dagen op mijn oude school zag ik haar niet meer).
Ik weet niet eens of ze nog wel leeft...
neeh, mijn laptop kan geen trema's.. ofja.. ''+e doet ie niks..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het ESF is altijd onvoorspelbaar
Je hebt een typo snel verbeteren voordat de spellingpolitie het ziet.
Die kans had je gisteravondquote:
2 zelfsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het ESF is altijd onvoorspelbaar
Je hebt een typo snel verbeteren voordat de spellingpolitie het ziet.
dat vond ik dan ook wel een vreselijk nrquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:09 schreef Deceit het volgende:
ja i know, maar israel was de grote favo en die was weet ik hoeveel?
Ja, ik zoek af en toe het internet af, maar nog geen geluk gehad. En ze heeft een nogal veel voorkomende achternaam dus echt opschieten doet dat ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gosh
zo een lelijke aandoening is dat
misschien is het leuk haar op te sporen ofzo
Ik vond die turkse jongen leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Israel had wel een leuke jongen ingezonden. Zong het nummer niet al te best, maar ach.
ah ja dan is dat lastigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik zoek af en toe het internet af, maar nog geen geluk gehad. En ze heeft een nogal veel voorkomende achternaam dus echt opschieten doet dat ook niet.
Uhm...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja dan is dat lastig
je school emailen?
quote:
Ze kunnen het mailtje altijd doorsturen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bij deze
hoewel ik me afvraag in hoeverre ze informatie zullen geven over leraren/oud leraren
maar je weet het nooit toch
slim:-)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze kunnen het mailtje altijd doorsturen.
heb het niet gezien, wat was er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond die van spanje net een ragebol![]()
wat voor actievoerder kwam er eigenlijk het podium op?
jajaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond die van spanje net een ragebol![]()
wat voor actievoerder kwam er eigenlijk het podium op?
Dat haarquote:
ik begrijp dat aspect ook niet heurquote:
streaker gaat meestal naakt, maar wel zo'n soort persoon dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jaja
ja dat ja
hij is een 'bekende' ( er is een woord voor dat ik in het engels noch nederlands weet) espontaneo profesional
streaker?
aardig lijstjequote:hij heeft al paar keren eerder voetbal wedstrijden verstoort, tennis geloof ik ook een paar keer. die kerel heeft een hele eigen website zelfs Jaume cot heet hij dacht ik.
hij wilde gewoon een stunt uit halen
tis hem gelukt lol
met wat korter haar is hij best leukquote:
Is dat Ang3lquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met wat korter haar is hij best leuk[ afbeelding ]
houd niet zo van krulletjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met wat korter haar is hij best leuk[ afbeelding ]
die is ietsje smallerquote:
dat wordt dan altcodes uit je hoofd lerenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeh, mijn laptop kan geen trema's.. ofja.. ''+e doet ie niks..
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan altcodes uit je hoofd leren
haha had ik ook jaquote:
Ik wilde net zeggen; jij ging slapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:03 schreef Deceit het volgende:
om de 5 is wel heul weinig lezen dan!
aja ik ging slapen.. fuck a duck 3 uur alweer
Dat werkt niet op fok. Alt+nummer brengt je zo naar de pagina.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan altcodes uit je hoofd leren
configuratiescherm->toetsenbord. En dan instellen op nederlands of US international, geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:33 schreef Deceit het volgende:
ja ik snap niet waarom mijn laptop dat niet kan, zal wel gewoon in de instellingen staan, maar kan het niet vinden..
Dan moeten die toetsenborden wel geïnstalleerd zijn in Windowsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
configuratiescherm->toetsenbord. En dan instellen op nederlands of US international, geloof ik.
Ja, ik zat ook te kijken, maar het is compleet aan me voorbij gegaan ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:44 schreef creno het volgende:
goedemorgen, die kerel die het optreden verstoorde van Spanje was eigenlijk best duidelijk in beeld LOL ik heb dat dus helemaal gemist.
ik hoop voor jullie dat het luktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:54 schreef Xiance het volgende:
mgoed.. naar de rechtbank dus..
vandaag word uitspraak gedaan over de voogdij van mn nichtje
kan jij je pijlen niet beter op dizer richten ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Jij moet het maar gewoon met mij doen hoor!En met Steve!
jij kent die joe ook dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef Dosadi het volgende:
nee dat zal je zeker niet worden.
hout brox hugo boss of toch suit supply ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok, mijn casual-days op het werk zijn voorbij... ik ga een project doen dus ik moet nog wat pakken gaan kopen
of hebben jullie vanuit het werk een vaste krijtstreep leverancier ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok, mijn casual-days op het werk zijn voorbij... ik ga een project doen dus ik moet nog wat pakken gaan kopen
Daar heb ik al een band mee, als papa van mijn kindquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij je pijlen niet beter op dizer richten ?
Doet die no iets eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:37 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal nooit Joe Phillips worden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoi Erikjeperikje!quote:
co-ouderschap ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik al een band mee, als papa van mijn kind
Ik ken de site ja. Heb er alleen al in eeuwen niet meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
http://www.joephillips.com/
He should have stuck to doing gayrotica
Zal ik 't eerst maar eens werpen?quote:
ipv een meet komt er een babyshower ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik 't eerst maar eens werpen?
Ben nog maar net drachtig!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het een keizersnee, Ang3l? Zo'n streep over je mooie platte buik (die dan niet meer zo plat is)?
Nee we hebben geen bankpakkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of hebben jullie vanuit het werk een vaste krijtstreep leverancier ?
Je houdt niet van mannen in pak?quote:
Die vermoeidheid is er sowieso al als je over de 30 bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En als dat kreng er is dan zijn die filmavonden zeker ook over? "Nee ik ben te moe om films te kijken" "Ik moet er even naartoe want het huilt" "Zet het geluid eens wat zachter, het slaapt net"
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is er sowieso al als je over de 30 bent
nemen ze overal de babyfoon mee naar toequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En als dat kreng er is dan zijn die filmavonden zeker ook over? "Nee ik ben te moe om films te kijken" "Ik moet er even naartoe want het huilt" "Zet het geluid eens wat zachter, het slaapt net"
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouwquote:
STRETCHMARKS!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het een keizersnee, Ang3l? Zo'n streep over je mooie platte buik (die dan niet meer zo plat is)?
oei, herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollen.
God wat flauwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouw
Hoor je dat Ang3l? Je bent nét als Stroekie!quote:
Ja eigenlijk wel he... ik maak het wel uitquote:
wel fijn dat je hem dan elke dag kan zien. Of is de werkvloer nog niet op de hoogte ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouw
Ik sta niet achter het "Ik heb een andere functie en ineens doe ik een pak aan"quote:
Ja hallo, bij film 4 en dan zo knus op de bank liggend...... maar ik heb wel alels gezien hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollen.
Niet allesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, bij film 4 en dan zo knus op de bank liggend...... maar ik heb wel alels gezien hoor
Nou dan kijk maar met HEM film voortaan. Tis nu echt gedaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoor je dat Ang3l? Je bent nét als Stroekie!
Jawel.... ik heb vandaag al 10 maandenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel fijn dat je hem dan elke dag kan zien. Of is de werkvloer nog niet op de hoogte ?
Ja ok, maar ik zit straks met allerlei managers aan tafel...dan wordt er min of meer wel vanuit gegaan dat ik ook in pak zit... en ik moet bij andere banken langs. Dan doe ik normaal sowieso al een pak aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta niet achter het "Ik heb een andere functie en ineens doe ik een pak aan"
Heb het zelf onlangs meegemaakt dat die vraag kwam. Zit nu in het management team vanm operations... in jeans en allstars.
Ja he... ik had ook al een gate in gedachten... je maait het gras voor mijn voeten wegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan kijk maar met HEM film voortaan. Tis nu echt gedaan.
Gaat naar Utrecht,. Dreigt met filmavondjes met The Vulture. Nu dit weer.
Klaar ben ik er mee!!!!!
MOVIEGATE!
Hebben jullie dat al eens gehad hier?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nou wéér de pak/geenpak-discussie?.
Ik vind het typisch voor The_Erik... gewoon heel erg typisch... eerst allemaal doen alsof 'ie zo onschuldig is, maar ondertussen is het de poppenspeler die alle touwtjes in handen heeft!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan kijk maar met HEM film voortaan. Tis nu echt gedaan.
Gaat naar Utrecht,. Dreigt met filmavondjes met The Vulture. Nu dit weer.
Klaar ben ik er mee!!!!!
MOVIEGATE!
Wat zei ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:05 schreef Dosadi het volgende:
maar sjah, dat zei TheVulture ook al een tijdje geleden...
Dat weet je best, maar toen wilden we niet luisteren in het topic, omdat we nog in die blauwe kijkers van The_Erik trapten... die smiecht, met z'n aardig doen, en behulpzaam zijn en z'n Euro-Visie-Song-Festival!quote:
Ik kan me niet herinneren ooit zo over Erik te hebben gepraatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:08 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dat weet je best, maar toen wilden we niet luisteren in het topic, omdat we nog in die blauwe kijkers van The_Erik trapten... die smiecht, met z'n aardig doen, en behulpzaam zijn en z'n Euro-Visie-Song-Festival!
Beware the nice ones!
nu heb je het niet van mij gehoord ofzo, maar ik heb The_Erik persoonlijk een juten zak vol kittens in de rivier zien gooien, met een baksteen eraan vastgeknoopt.
Is dit nou waar ik mee moet werken! Is dit het!?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit zo over Erik te hebben gepraat
Maar mijn geheugen is niet meer wat het geweest is
Ik ben te lief voor een gatequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Is dit nou waar ik mee moet werken! Is dit het!?
TheVulture dit is MovieGate... doe eens een beetje moeite, doe eens niet zo "oeh nou ik kan me dat niet herinneren"!
Je moet er schuimbekkend op inspringen!
Zo kan ik niet werken!
![]()
Goede.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet lief als het over spelling gaat... kunnen we daar geen gate van maken![]()
![]()
Ik verwacht hier gewoon te kunnen lezen zonder dat het pijn doet aan mijn ogenquote:
pak van m'n hartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nou wéér de pak/geenpak-discussie?.
Haal die vinger dan ook uit je oog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht hier gewoon te kunnen lezen zonder dat het pijn doet aan mijn ogen
Ja maar waar moet ik die vinger dan weer latenquote:
Puntje van je neus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik die vinger dan weer laten
Zal mijn baas leuk vindenquote:
Wat denk je dat Management Team inhoudt? Dat er geen managers aan tafel zitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik zit straks met allerlei managers aan tafel...dan wordt er min of meer wel vanuit gegaan dat ik ook in pak zit...
Ja daar heb ik dan weer geen last van. En in dat geval snap ik 't ook.quote:en ik moet bij andere banken langs. Dan doe ik normaal sowieso al een pak aan.
Ja maar jij ziet er waarschijnlijk onweerstaanbaar charmant uit in een jeans en shirt... ik moet wat meer doen om er fatsoenlijk uit te zien en indruk te makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je dat Management Team inhoudt? Dat er geen managers aan tafel zitten?
[..]
Je bedoelt zoals je ook panngate/zakjegate gesticht hebt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:11 schreef Dosadi het volgende:
Jeuzus, mensen!
Een gate heeft toch echt wel wat momentum nodig om van de grond af te komen!
Amateurs!
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestooktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals je ook panngate/zakjegate gesticht hebt?
je vergeet Nunogate, want daar gooide hij toch ook olie op het vuur ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
om verwarring met eindhovengate/frisogate/nunogate te voorkomen kunnen we die waar jij op doelt dan niet beter hernoemen naar Snuitebolletjegate ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestookt.
Zakjegate? Dé Zakje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bangquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestookt.
Gewoon zorgen dat Dosadi/PhalanX/Cairon/Kugari-Ken er niet bij isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bang
Geheime meetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat Dosadi/PhalanX/Cairon/Kugari-Ken er niet bij is.
sta je daar met 1.93 niet boven dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bang
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die ja
maar dat was volgens mij al in 2007
2 meter van mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sta je daar met 1.93 niet boven dan ?
behalve als Tomasso er dan is
Ben jij zo lang of juist zo klein?quote:
Ik ben zo lang, of de rest is zo klein.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent toch ooit met hem eens naar Strano geweest ?
Wij kunnen dan wel praten op niveauquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben zo lang, of de rest is zo klein.
Als enige.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij kunnen dan wel praten op niveau
Het je een witte of een rode?quote:
Oh. wow Wow WOWquote:
quote:
Jaquote:
Muts.quote:
Ik heb nog niet gekeken... vanavond effe doen als ik veilig thuis zitquote:
Als we de grens nou eens op laten we zeggen 1.90 m leggen... de rest praat maar met elkaarquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we de grens nou eens op laten we zeggen 1.90 m leggen... de rest praat maar met elkaar![]()
Lengte-gate
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we de grens nou eens op laten we zeggen 1.90 m leggen... de rest praat maar met elkaar![]()
Lengte-gate
Je hebt altijd een uitzondering nodig die de regel bevestigd hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Jou hoef ik ook niet meer te zien...
Nou nou, jij bent makkelijk om te praten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt altijd een uitzondering nodig die de regel bevestigd he
Dus jij mag meedoen
Ik ben maar een watjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef creno het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent makkelijk om te praten.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lengte-gate
Ik heb borsthaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Of een behaarde mannen-gate is ook wel een idee
Check de nieuwe regelsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb borsthaar.
maar ik ben slechts 1.83mHelaaaaaaas!
dan mag ik er met mijn haartjes ook bijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Definitieve regels: Of je bent behaard of je bent langer dan 1.90m
Join the club
maar dan moet je dus ook dubbel contributie afdragenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Check de nieuwe regels
Ik voldoe gewoon aan beide criteria dus ik mag twee keer meedoen
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarde topicgenoten,
het doet mij deugd dat er ouderwets veel gepost wordt.
Als jullie maar niet verwachten dat ik alles terug lees.
Dat mag ik niet van mijn baas.
Tuurlijk, ik heb je toen zo hard geslagen dat je dat blijkbaar weer vergeten bent.quote:
wat niet is kan nog komen, ik word namelijk heel agressief van een overdosis aan kipnugget'squote:
ik heb wel ooit eens gevochten na een Pann on tourquote:
Sancho houdt niet van vechtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen, ik word namelijk heel agressief van een overdosis aan kipnugget's
maar goed als alleen Stroek en ik naar de eftelingmeet gaan, sluit ik gevechten uit
de zomertijd is weer aangebroken en de soaps en gates vallen in herhalingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Dus Stroek & TMM gaan samen naar de Efteling?
tenzij er nog meerdere aanmeldenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Dus Stroek & TMM gaan samen naar de Efteling?
nu is het nog wel een micro meet, ga je mee?quote:
Of in de Vogel Rok!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie en TMM doen nu heel beleefd van"iedereen is welkom", maar eigenlijk willen ze saampjes alleen in de Droomvlucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Eng, met allemaal homo'squote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nu is het nog wel een micro meet, ga je mee?
nee dan nog liever romantisch in de bootjes op de vijverquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie en TMM doen nu heel beleefd van"iedereen is welkom", maar eigenlijk willen ze saampjes alleen in de Droomvlucht.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of in de Vogel Rok!geen idee of Crene zijn opmerking hier komt opeisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of tussen die benen van die man in luier doorgaan in Fata Morganaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Desmonkey het volgende:
die bootjes zijn wel erg geschikt voor de oudjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dan nog liever romantisch in de bootjes op de vijver
Weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l wat is dat nachtvriendje van je toch een aandachtshoer, erger nog dan ik
Hehequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die bootjes zijn wel erg geschikt voor de oudjes
en
beach, wij zijn niet eng hoor, echt niet, alles behalve, eerder saai
Ja, hiero, ik kom hem opeisenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee of Crene zijn opmerking hier komt opeisen
ja en het is een ongeloofelijke snolquote:
datum prikken gebeurt in overleg met de deelnemersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Hehehad je al een datum?
Enne het is niet mn eerste met met allemaal homo's trouwens
woordenwisseling of ruzie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef Deceit het volgende:
Goedemiddag..
Ik heb woordenwisseling gehad met me rijinstructeur vanmiddag
was dat een spontane foto dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch ook poseertrutjes ook
Hmmja, hij zei dat ik achterlijk reed en alles expres doe op een botte toon... En ik ben ook echt niet goed met rijlessen maar ik betaal er 44 euro voor per les en dan ga ik ook ff expres alles fout doen :/quote:
Die rechtsachterin krijgt mijn +1 voor posequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch ook poseertrutjes ook
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die rechtsachterin krijgt mijn +1 voor pose
Jep. Freestyle streetdance en hiphop. 9 jaar cursistenles en 8 jaar demo-team. Ik ben heul hiphop gangstaquote:
Normaal gaan daar wel weken overheen. Maar nu heebben we dus dat hele eerste stuk en het Missy Elliot stuk (bad mannnnn) plus een intro en een outtro geleerd in 2 middagen trainen. Nog 4 weken tot de show, dus dan zullen we hem nog wel herhalen. HOPELIJK!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
Hoelang doe je erover die dans te leren met je groep?
Abonnee niet echt, ik heb het plus-pakket en daar zit OUTTV in, had eerst wel een abo, maar dat bleek net zo duur te zijn als het plus pakket en voor datzelfde bedrag heb ik nu veel meer zenders. (maar dus geen xmo meer)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn hier eigenlijk ook OUT TV abonees?
Koningshof Veldhoven. Soort congrescentrum. Maar dat is vioor de eindshow. Dan doet iedere cursistenles (beginners, kids, huisvrouwen etc) hun dans en dat wordt dan aan elkaar gedanst en geopend en afgesloten door het demo-team.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:39 schreef Deceit het volgende:
Gehe, en waar ga je optreden enzo? Website/flyer?
ook een privédans van een van de leden in te huren?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Koningshof Veldhoven. Soort congrescentrum. Maar dat is vioor de eindshow. Dan doet iedere cursistenles (beginners, kids, huisvrouwen etc) hun dans en dat wordt dan aan elkaar gedanst en geopend en afgesloten door het demo-team.
Daarbuiten is het overal en nergens. Sixflags, 013, Witte Dame, stadhuispleinen, open dagen, discotheken.
Vast welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ook een privédans van een van de leden in te huren?
en dan bankbiljetten achter de rand van de boxer mogen stoppen ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ook een privédans van een van de leden in te huren?
Ooh baby you want me?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan bankbiljetten achter de rand van de boxer mogen stoppen ?
Eh ik weet niet wat voor dans JIJ in gedachten had, maar ik dacht aan een gevoelige moderne dans hoor...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan bankbiljetten achter de rand van de boxer mogen stoppen ?
Taking Woodstockquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
He Engel, volgende filmavond kijken we wel Taking Woodstock he? Ookal hebben we 'm allebei gezien?
Ehm. Was dat niet iets wat aansloot bij dat spaansige van V.C. Barcelona?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taking Woodstock
Vicky Christina Barcelona
Uhm.... we hadden er nog eentje....
O ja! 21 centimetros!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm. Was dat niet iets wat aansloot bij dat spaansige van V.C. Barcelona?
Ik heb dat via Ziggo ja...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn hier eigenlijk ook OUT TV abonees?
Dit klinkt als een foute pornofilmquote:
Waarom moest ik daar ook aan denken.quote:
Het lijkt een beetje op Hedwig and the angry inch. ALleen daar gaat het om een transsexueel waar ze nog een inch vergeten zijn, en hier gaat het om een pre-op transsexueel (althans, de borsten heeft ze al, de vagina nog niet) die .......uh......... ja..... 21cm heeft die in de weg zitquote:
Vooral dat laatste lijkt me hilarisch... alsof je een hallucinatie hebt na een flinke jointquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op Hedwig and the angry inch. ALleen daar gaat het om een transsexueel waar ze nog een inch vergeten zijn, en hier gaat het om een pre-op transsexueel (althans, de borsten heeft ze al, de vagina nog niet) die .......uh......... ja..... 21cm heeft die in de weg zit
Plus de transsexueel heeft narcolepsie en elke keer als ze in slaap valt verandert de wereld in een musical![]()
It's not the size that matters....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:12 schreef Ang3l het volgende:
"How much is the size of happiness?" ---> 21 centimeters!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, ken je de film Stranger than fiction?
Mag die op het filmlijstjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |