Daar heb ik al een band mee, als papa van mijn kindquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij je pijlen niet beter op dizer richten ?
Doet die no iets eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:37 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal nooit Joe Phillips worden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok, mijn casual-days op het werk zijn voorbij... ik ga een project doen dus ik moet nog wat pakken gaan kopen
Hoi Erikjeperikje!quote:
co-ouderschap ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik al een band mee, als papa van mijn kind
Ik ken de site ja. Heb er alleen al in eeuwen niet meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
http://www.joephillips.com/
He should have stuck to doing gayrotica
Zal ik 't eerst maar eens werpen?quote:
ipv een meet komt er een babyshower ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik 't eerst maar eens werpen?
Ben nog maar net drachtig!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het een keizersnee, Ang3l? Zo'n streep over je mooie platte buik (die dan niet meer zo plat is)?
Nee we hebben geen bankpakkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of hebben jullie vanuit het werk een vaste krijtstreep leverancier ?
Je houdt niet van mannen in pak?quote:
Die vermoeidheid is er sowieso al als je over de 30 bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En als dat kreng er is dan zijn die filmavonden zeker ook over? "Nee ik ben te moe om films te kijken" "Ik moet er even naartoe want het huilt" "Zet het geluid eens wat zachter, het slaapt net"
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is er sowieso al als je over de 30 bent
nemen ze overal de babyfoon mee naar toequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En als dat kreng er is dan zijn die filmavonden zeker ook over? "Nee ik ben te moe om films te kijken" "Ik moet er even naartoe want het huilt" "Zet het geluid eens wat zachter, het slaapt net"
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouwquote:
STRETCHMARKS!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het een keizersnee, Ang3l? Zo'n streep over je mooie platte buik (die dan niet meer zo plat is)?
oei, herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollen.
God wat flauwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouw
Hoor je dat Ang3l? Je bent nét als Stroekie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |