ok, =]quote:
ja daar is ze koningin inquote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag zaterdagochtend drie games van d'r .... 6 dubbele fouten
Mooie strakke bankquote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
ok, =]
Zeikverhaal 1
ik baal dat ik nu weer een dikke maand bij me ouders woon :/
En niet meer in het centrum.. appartement uit gegaan, woonde gewoon in de Hinthamerstraat!
En ja toen ingetrokken bij me vriend en dat was dus mislukt..
Nu woon ik dus in de middle of nowhere in denbosch, 20/25 min. met de bus naar het CS..
En leuk als je vrienden in tilburg en rdam wonen en nog geen auto(rijbewijs) heb
Heb leuke ouders maar ja, als je al vanaf je 17e niet meer thuis woont is het niet chill om weer bij je ouders full time te wonen..
En had allemaal nieuwe spulletjes vorig jaar gekocht.. en die zitten dus te rotten in een loods..
[ afbeelding ]
Minder feesten en drinken en sparen dus!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:14 schreef Deceit het volgende:
die vazen en lampen heb ik ook niet gekocht, dit was in de showroom..
neeh, alleen is veel te duur heb er bijna 1 jaar alleen gewoond.. en ja das gewoon niet te doen.. denbosch is reteduur
Ik dacht dat je thuis het logo van Montel op je muur geschilderd hadquote:Op maandag 31 mei 2010 23:14 schreef Deceit het volgende:
die vazen en lampen heb ik ook niet gekocht, dit was in de showroom..
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Is dat een witleren bank Deceit?
Ik heb een wit leren bed
Past goed bij mijn donkere vloer
Spel eens normaal, je bent NetSphere niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weiven tennis als er iets zo saai is
zwartwoudeiken laminaat... maar het is bijna de kwaliteit van hout... kost een paar centen maar dan heb je ook watquote:
w817 met dat 8terleike getiep....quote:
kut op spelling naziquote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spel eens normaal, je bent NetSphere niet.
wow.. ja zo wordt ook mijn vloer to be..quote:Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zwartwoudeiken laminaat... maar het is bijna de kwaliteit van hout... kost een paar centen maar dan heb je ook wat
nou nouquote:
Ik heb een antracietgrijze kat, past ook goed bij mijn interieur.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Is dat een witleren bank Deceit?
Ik heb een wit leren bed
Past goed bij mijn donkere vloer
IJslandquote:Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef MisterO het volgende:
Je ne sais Quooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb een antracietgrijze kat, past ook goed bij mijn interieur.
En een goudbruin gevlekte poes en zij past weer perfect bij de overgordijnen en houten luxaflex.
Owjaquote:Op maandag 31 mei 2010 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb een antracietgrijze kat, past ook goed bij mijn interieur.
En een goudbruin gevlekte poes en zij past weer perfect bij de overgordijnen en houten luxaflex.
Ik draai het grijs lollllll, hij is goed toch?quote:
Wijf...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weiven tennis als er iets zo saai is
Ik vond de inzending uit 2008 beterquote:Op maandag 31 mei 2010 23:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik draai het grijs lollllll, hij is goed toch?
quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef creno het volgende:
Dag allemaal, ik ga naar bed want het is al weer veeel te laat.
slaapsequote:
Eerder het grote zusjequote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de inzending uit 2008 beter
Daar was die van dit jaar een beetje het kleine broertje van
Nja dat is een ander punt...quote:Op maandag 31 mei 2010 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe je het ook spelt er blijft geen kut aan
Ah die waren ook al zo goed!quote:Op maandag 31 mei 2010 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond de inzending uit 2008 beter
Daar was die van dit jaar een beetje het kleine broertje van
quote:
Is dat zoiets als Treble?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef Ghostfury het volgende:
Mä laulan
Paista päivä, kulje kunnon kuu
Työlki ellää, mut kaupal rikastuu
Inderdaadquote:
en door die ene fout vergaat de wereld nuquote:Op maandag 31 mei 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Zo moeilijk is het niet om te weten dat "wijven" met een ij is hoor
.
Ze waren gewoon 11e... op drie punten van de finalequote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef Ghostfury het volgende:
Mä laulan
Dat was leukquote:Op maandag 31 mei 2010 23:37 schreef Ghostfury het volgende:
Mä laulan
Laat ook maarquote:Op maandag 31 mei 2010 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en door die ene fout vergaat de wereld nu
Uitvoering was niet bijzonder goed. Jammer, want het nummer is best tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |