quote:
Bitch pleasequote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Dosadi het volgende:
Power Rangers is van beter niveau dan Saved by the Bell.
quote:
You know you like it.quote:
Standaard is dan dat je gaat huilen, tranen van geluk natuurlijk, en dat je een bedankje uit...quote:
Wees blij dat je er 1 hebt gehad...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef Deceit het volgende:
ja maar eerste naamtopic waarop staat dat ik ga zeiken is ook dubbel
quote:
De eerste helft van het Duitse woord Mijn?quote:
Duits is dan Mein hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De eerste helft van het Duitse woord Mijn?
En dat voor een dyslectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Taalpuristen. Of in ieder geval, mensen-die-gewoon-zonder-fouten-willen-schrijven
!
ja klopt.. +inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
strand, strand, wat mountainbiken, strandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toe maar weer, nog wilde plannen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
strand, strand, wat mountainbiken, strand
lui doen lekker alleen
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Duits is dan Mein he.
[..]
En dat voor een dyslect...
Dat zei ik toch ook?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen is dat inderdaad zo!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en fiesta en la playa woensdag want ik ben jarig (
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, 2 jaar FP-redactie zorgt er voor dat je de regels goed kent, anders wordt je afgeslacht op de FPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.
quote:
Wil je dat NOOIT weer doenquote:
het is altijd feest daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:goh israel is ook weer lekker bezig
Ben over het algemeen pro-Israëlisch maar met sommige dingen gaan ze gewoon te ver.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ja, Ik word een beetje moe van het hand boven hoofd houden van die 'staat'
iedereen laat ze maar wat aan partijen
Feliquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en fiesta en la playa woensdag want ik ben jarig (
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |