quote:
Bitch pleasequote:Op maandag 31 mei 2010 22:03 schreef Dosadi het volgende:
Power Rangers is van beter niveau dan Saved by the Bell.
quote:
You know you like it.quote:
Standaard is dan dat je gaat huilen, tranen van geluk natuurlijk, en dat je een bedankje uit...quote:
Wees blij dat je er 1 hebt gehad...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:05 schreef Deceit het volgende:
ja maar eerste naamtopic waarop staat dat ik ga zeiken is ook dubbel
quote:
De eerste helft van het Duitse woord Mijn?quote:
Duits is dan Mein hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De eerste helft van het Duitse woord Mijn?
En dat voor een dyslectquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Taalpuristen. Of in ieder geval, mensen-die-gewoon-zonder-fouten-willen-schrijven
!
ja klopt.. +inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
strand, strand, wat mountainbiken, strandquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
toe maar weer, nog wilde plannen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
strand, strand, wat mountainbiken, strand
lui doen lekker alleen
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Duits is dan Mein he.
[..]
En dat voor een dyslect...
Dat zei ik toch ook?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen is dat inderdaad zo!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en fiesta en la playa woensdag want ik ben jarig (
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, 2 jaar FP-redactie zorgt er voor dat je de regels goed kent, anders wordt je afgeslacht op de FPquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij is ooit uit onderzoek gebleken dat juist dyslectici de taalregels beter kennen, omdat ze het op gevoel niet zo goed kunnen.
quote:
Wil je dat NOOIT weer doenquote:
het is altijd feest daarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:goh israel is ook weer lekker bezig
Ben over het algemeen pro-Israëlisch maar met sommige dingen gaan ze gewoon te ver.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ja, Ik word een beetje moe van het hand boven hoofd houden van die 'staat'
iedereen laat ze maar wat aan partijen
Feliquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:18 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
en fiesta en la playa woensdag want ik ben jarig (
)
graciasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Feli
Mijn oude lerares Nederlands is vandaag (dinsdag) jarig. Waarom weet ik dat nog??
Gelukkigquote:
Ik had wel goed contact met haar... Zelfs na mijn diploma nog op kraamvisite geweest. Maar daarna niet meer gezien (ze kreeg MS en op open dagen op mijn oude school zag ik haar niet meer).quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:03 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gracias
en ja waarom weet je dat nog
Het ESF is altijd onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:06 schreef Deceit het volgende:
hoezo is ijsland zo laag geeindigd trouwens? was ze in de finale niet goed?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had wel goed contact met haar... Zelfs na mijn diploma nog op kraamvisite geweest. Maar daarna niet meer gezien (ze kreeg MS en op open dagen op mijn oude school zag ik haar niet meer).
Ik weet niet eens of ze nog wel leeft...
neeh, mijn laptop kan geen trema's.. ofja.. ''+e doet ie niks..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het ESF is altijd onvoorspelbaar
Je hebt een typo snel verbeteren voordat de spellingpolitie het ziet.
Die kans had je gisteravondquote:
2 zelfsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het ESF is altijd onvoorspelbaar
Je hebt een typo snel verbeteren voordat de spellingpolitie het ziet.
dat vond ik dan ook wel een vreselijk nrquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:09 schreef Deceit het volgende:
ja i know, maar israel was de grote favo en die was weet ik hoeveel?
Ja, ik zoek af en toe het internet af, maar nog geen geluk gehad. En ze heeft een nogal veel voorkomende achternaam dus echt opschieten doet dat ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gosh
zo een lelijke aandoening is dat
misschien is het leuk haar op te sporen ofzo
Ik vond die turkse jongen leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Israel had wel een leuke jongen ingezonden. Zong het nummer niet al te best, maar ach.
ah ja dan is dat lastigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik zoek af en toe het internet af, maar nog geen geluk gehad. En ze heeft een nogal veel voorkomende achternaam dus echt opschieten doet dat ook niet.
Uhm...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ah ja dan is dat lastig
je school emailen?
quote:
Ze kunnen het mailtje altijd doorsturen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bij deze
hoewel ik me afvraag in hoeverre ze informatie zullen geven over leraren/oud leraren
maar je weet het nooit toch
slim:-)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze kunnen het mailtje altijd doorsturen.
heb het niet gezien, wat was er gebeurd dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond die van spanje net een ragebol![]()
wat voor actievoerder kwam er eigenlijk het podium op?
jajaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik vond die van spanje net een ragebol![]()
wat voor actievoerder kwam er eigenlijk het podium op?
Dat haarquote:
ik begrijp dat aspect ook niet heurquote:
streaker gaat meestal naakt, maar wel zo'n soort persoon dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jaja
ja dat ja
hij is een 'bekende' ( er is een woord voor dat ik in het engels noch nederlands weet) espontaneo profesional
streaker?
aardig lijstjequote:hij heeft al paar keren eerder voetbal wedstrijden verstoort, tennis geloof ik ook een paar keer. die kerel heeft een hele eigen website zelfs Jaume cot heet hij dacht ik.
hij wilde gewoon een stunt uit halen
tis hem gelukt lol
met wat korter haar is hij best leukquote:
Is dat Ang3lquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met wat korter haar is hij best leuk[ afbeelding ]
houd niet zo van krulletjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
met wat korter haar is hij best leuk[ afbeelding ]
die is ietsje smallerquote:
dat wordt dan altcodes uit je hoofd lerenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:10 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeh, mijn laptop kan geen trema's.. ofja.. ''+e doet ie niks..
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan altcodes uit je hoofd leren
haha had ik ook jaquote:
Ik wilde net zeggen; jij ging slapenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:03 schreef Deceit het volgende:
om de 5 is wel heul weinig lezen dan!
aja ik ging slapen.. fuck a duck 3 uur alweer
Dat werkt niet op fok. Alt+nummer brengt je zo naar de pagina.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt dan altcodes uit je hoofd leren
configuratiescherm->toetsenbord. En dan instellen op nederlands of US international, geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:33 schreef Deceit het volgende:
ja ik snap niet waarom mijn laptop dat niet kan, zal wel gewoon in de instellingen staan, maar kan het niet vinden..
Dan moeten die toetsenborden wel geïnstalleerd zijn in Windowsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
configuratiescherm->toetsenbord. En dan instellen op nederlands of US international, geloof ik.
Ja, ik zat ook te kijken, maar het is compleet aan me voorbij gegaan ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:44 schreef creno het volgende:
goedemorgen, die kerel die het optreden verstoorde van Spanje was eigenlijk best duidelijk in beeld LOL ik heb dat dus helemaal gemist.
ik hoop voor jullie dat het luktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:54 schreef Xiance het volgende:
mgoed.. naar de rechtbank dus..
vandaag word uitspraak gedaan over de voogdij van mn nichtje
kan jij je pijlen niet beter op dizer richten ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:33 schreef Ang3l het volgende:
Jij moet het maar gewoon met mij doen hoor!En met Steve!
jij kent die joe ook dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef Dosadi het volgende:
nee dat zal je zeker niet worden.
hout brox hugo boss of toch suit supply ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok, mijn casual-days op het werk zijn voorbij... ik ga een project doen dus ik moet nog wat pakken gaan kopen
of hebben jullie vanuit het werk een vaste krijtstreep leverancier ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok, mijn casual-days op het werk zijn voorbij... ik ga een project doen dus ik moet nog wat pakken gaan kopen
Daar heb ik al een band mee, als papa van mijn kindquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan jij je pijlen niet beter op dizer richten ?
Doet die no iets eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:37 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal nooit Joe Phillips worden
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Hoi Erikjeperikje!quote:
co-ouderschap ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik al een band mee, als papa van mijn kind
Ik ken de site ja. Heb er alleen al in eeuwen niet meer naar gekeken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:30 schreef Dosadi het volgende:
[..]
http://www.joephillips.com/
He should have stuck to doing gayrotica
Zal ik 't eerst maar eens werpen?quote:
ipv een meet komt er een babyshower ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik 't eerst maar eens werpen?
Ben nog maar net drachtig!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het een keizersnee, Ang3l? Zo'n streep over je mooie platte buik (die dan niet meer zo plat is)?
Nee we hebben geen bankpakkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of hebben jullie vanuit het werk een vaste krijtstreep leverancier ?
Je houdt niet van mannen in pak?quote:
Die vermoeidheid is er sowieso al als je over de 30 bentquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En als dat kreng er is dan zijn die filmavonden zeker ook over? "Nee ik ben te moe om films te kijken" "Ik moet er even naartoe want het huilt" "Zet het geluid eens wat zachter, het slaapt net"
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is er sowieso al als je over de 30 bent
nemen ze overal de babyfoon mee naar toequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Tha_Erik het volgende:
En als dat kreng er is dan zijn die filmavonden zeker ook over? "Nee ik ben te moe om films te kijken" "Ik moet er even naartoe want het huilt" "Zet het geluid eens wat zachter, het slaapt net"
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouwquote:
STRETCHMARKS!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het een keizersnee, Ang3l? Zo'n streep over je mooie platte buik (die dan niet meer zo plat is)?
oei, herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollen.
God wat flauwquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouw
Hoor je dat Ang3l? Je bent nét als Stroekie!quote:
Ja eigenlijk wel he... ik maak het wel uitquote:
wel fijn dat je hem dan elke dag kan zien. Of is de werkvloer nog niet op de hoogte ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |