SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusjes, en tot in het zwart.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:
Jawel, toch welquote:
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:25 schreef Twizu het volgende:
Wie?
Hoezo, ben jij beschikbaar?quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Staat er al een opvolger klaar?
En dankjewel Nijn
Nouuquote:
Daar ga ik niets over zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Staat er al een opvolger klaar?
En dankjewel Nijn
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar ga ik niets over zeggen
Ik b lijf nog wel af en toe langskomen ja
Wil je me nemen?quote:
Sorry, tot morgenquote:
Ik heb wel weinig te doen de laatste tijdquote:
Je kent me. Ik ben er nooit meer, vandaar dat ik stop. Geen tijd enzo... Nu kunnen we samen gaan baggerenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt. He just might do it
Baggeren.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je kent me. Ik ben er nooit meer, vandaar dat ik stop. Geen tijd enzo... Nu kunnen we samen gaan baggeren
JONGUH!!!!! Ik doe ook aan baggeren.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je kent me. Ik ben er nooit meer, vandaar dat ik stop. Geen tijd enzo... Nu kunnen we samen gaan baggeren
Euhhhhquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh
Kan je wel vertellen: per 6 september heb ik stage 32 uur per week 7 maanden lang, gevolgd door scriptie, wat NIET inhoudt: hele dagen achter de computer. Dus doe er je voordeel mee.
Ik ook. Wellicht gaat hij wat humaner worden. En stiekem is hij keisexzzy in het blauw natuurlijk.quote:
quote:
Dit doet mij deugd.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook. Wellicht gaat hij wat humaner worden. En stiekem is hij keisexzzy in het blauw natuurlijk.
Goed. PM je sollicitatie maar, breng ik hem in het PUBtopic achter de schermen.quote:
Donderdag hoor ik of ik blauw blijf (opnieuw word...)quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook. Wellicht gaat hij wat humaner worden. En stiekem is hij keisexzzy in het blauw natuurlijk.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kusje voor nijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik wil alleen maar nijnja.quote:
Dat dusquote:
neeeeeeeeeequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
dan kan ik je bij deze teleurstellen want ik heb net gelezen dat nijnja stopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeeeeeeee![]()
in dat geval...hoe oud ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Geboortedatum 16-05-1987
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neeeeeeeeee![]()
in dat geval...hoe oud ben jij?ik ben te oud voor de ballenbak maar ik probeerde je alleen iets duidelijk te maken maar ik moet gewoon constateren dat je een overbodige reactie hebt geplaatst waardoor ik me genoodzaakt voelde om te reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat, OF je snapte de dubbelzinnigheid niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ben te oud voor de ballenbak maar ik probeerde je alleen iets duidelijk te maken maar ik moet gewoon constateren dat je een overbodige reactie hebt geplaatst waardoor ik me genoodzaakt voelde om te reageren
Nu nog een cursus Nederlands, en het komt goed met jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ben te oud voor de ballenbak maar ik probeerde je alleen iets duidelijk te maken maar ik moet gewoon constateren dat je een overbodige reactie hebt geplaatst waardoor ik me genoodzaakt voelde om te reageren
waarom probeer jij mn conversaties te derangeren vlegelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nu nog een cursus Nederlands, en het komt goed met je
Sorry?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bitch please. Ik ga nu in mijn hoekje huilen, doei ST.
Zijn jullie ook weer van me afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Z'n adres en dergelijke zullen je ongetwijfeld al bekend zijn, dus hup.
Omdat dit Fok is, doerak.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom probeer jij mn conversaties te derangeren vlegel
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer zal ik m`n sollicitatiemail versturen?
Maar het gaat je goed nijn. Je was mijn favo held.
Fotoboek van Userquote:
Kunnen we weer samen rellen he?!quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:12 schreef Bravebart het volgende:
Ah, het is officieel(niet even wachten tot ik weer terug was, foei
)
Thanks voor alles nijn, en welkom back in black
Wanneer ga je op zwart nijn?quote:
Weet ik nog niet, maar lang zal het niet meer duren gok ik. Tot die tijd blijf ik nog gewoon even mijn dictatuur beheren en dien ik Gruppenführer genaamd te worden.quote:
mag ik nu mod worden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar lang zal het niet meer duren gok ik. Tot die tijd blijf ik nog gewoon even mijn dictatuur beheren en dien ik Gruppenführer genaamd te worden.
Nee.quote:
Maak eerst maar eens een kloon aan dan:quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar lang zal het niet meer duren gok ik. Tot die tijd blijf ik nog gewoon even mijn dictatuur beheren en dien ik Gruppenführer genaamd te worden.
Wie weetquote:
Dankjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:40 schreef Paul het volgende:
Fiets is wel beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |