Zegt iemand wiens naam geen eens oranje isquote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Kutusers zijn het. Eens.
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zegt iemand wiens naam geen eens oranje is
Geen poep, Baantjer.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:53 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zegt iemand wiens naam geen eens oranje is
Kan je mij ook donkerblauw maken?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:52 schreef Biogarde het volgende:
Kutusers zijn het. Eens.
Oekie Hoekema was pas een echte voetballer!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Na Lenstra is het ook niet veel meer hè?
veel users hebben een zwarte kleurquote:Op maandag 31 mei 2010 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een zwarte kleur want ik ben voor Nigeria.
Nee ik ben voor Kameroenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
veel users hebben een zwarte kleur
dus we zijn allemaal voor nigera
hoezo vertel je dit ?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga misschien oranjeschoenen kopen
je hoeft alleen maar te zeggen: ik wil een oranje naam ofzoquote:
Teveel moeite voor een kut kleurtjequote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar te zeggen: ik wil een oranje naam ofzo![]()
5 woorden het is toch niet zo moeilijk
dat zijn er zesquote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef synnath het volgende:
VOETBAL!
GROTE KANKER GELD VERSPILLING. PAUPERS
dan.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die een oranje kleur hebben, lekker alto hè anders als andere users.
quote:
Welkom in de multiculturele tijdquote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef luckass het volgende:
Mensen zonder oranje tag zijn homo en/of landverraders.
IK WIL EEN ORANJE NAAM!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef ukga het volgende:
[..]
IK WIL EEN ORANJE NAAM!
krijg ik nu een oranje naam?
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef luckass het volgende:
Je moet het lief vragen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:23 schreef ukga het volgende:
[..]
IK WIL EEN ORANJE NAAM!
krijg ik nu een oranje naam?
Dus? De Oranje Nassau's komen uit Friesland!quote:
Ik ben nooit in een kaste geplaatst.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben rebels, geen schaap die mee met de rest gaat!! Ik ben immers wel een top-notch user in kaste 1.
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Kan iedereen die voetbalvindt mij bij deze beloven op geen enkele manier het WK te volgen op TV?
Dat kudde gedrag van de meeste users hier op FOK! is werkelijk verbazingwekkend.
Maar goed, als je intelligent en interessant wil over komen, kan je natuurlijk niet van voetbal houden.
Want dat tokkie volk doet er ook aan...
Ja, dat kan ik. Op het werk is het zelfs zo geregeld dat ik dan alle telefoons ga aannemen zodat de rest naar, voor hun, belangrijke wedstrijden kan kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Kan iedereen die voetbalvindt mij bij deze beloven op geen enkele manier het WK te volgen op TV?
Dan ben ik maar landverrader, want hoe gay is het vrijwillig gaan kijken naar 22 man in een kort broekje die achter een bal aanhollen en elkaar gaan knuffelen als ze scoren?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef luckass het volgende:
Ik ben voor het team uit Venezuela uiteraard!quote:
Goh, wat een originele reactiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik maar landverrader, want hoe gay is het vrijwillig gaan kijken naar 22 man in een kort broekje die achter een bal aanhollen en elkaar gaan knuffelen als ze scoren?
Net zo origineel als 'mensen die' KLB topics.quote:
Nee, die van jou is minder origineel zelfsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zo origineel als 'mensen die' KLB topics.
Ach gos een 'Oranje-fan' voelt zich aangetast in zijn eerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, die van jou is minder origineel zelfs
Je bent een tokkie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Dat kudde gedrag van de meeste users hier op FOK! is werkelijk verbazingwekkend.
Maar goed, als je intelligent en interessant wil over komen, kan je natuurlijk niet van voetbal houden.
Want dat tokkie volk doet er ook aan...
Ik ga weer ernstig mijn best doen. Nu kijk ik wel journaal, dus dat zal dan het enige zijn wat ik meekrijg als ze het er over hebben. Helaas gebruiken ze "de volgende beelden kunnen schokkend zijn" niet bij voetbal of afgehakte ledematen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Leg dit eens uit:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
Voor de grap moet een FA'r/modje iedereen in dit topic oranje maken.
Ja hoor, makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Je bent écht niet grappig. Snap out of it.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach gos een 'Oranje-fan' voelt zich aangetast in zijn eer
Het was ook niet mijn intentie, om bij deze intrieste constatering, grappig te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Je bent écht niet grappig. Snap out of it.
Right.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het was ook niet mijn intentie, om bij deze intrieste constatering, grappig te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |