Neequote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Kan iedereen die voetbalvindt mij bij deze beloven op geen enkele manier het WK te volgen op TV?
Dat kudde gedrag van de meeste users hier op FOK! is werkelijk verbazingwekkend.
Maar goed, als je intelligent en interessant wil over komen, kan je natuurlijk niet van voetbal houden.
Want dat tokkie volk doet er ook aan...
Ja, dat kan ik. Op het werk is het zelfs zo geregeld dat ik dan alle telefoons ga aannemen zodat de rest naar, voor hun, belangrijke wedstrijden kan kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Kan iedereen die voetbalvindt mij bij deze beloven op geen enkele manier het WK te volgen op TV?
Dan ben ik maar landverrader, want hoe gay is het vrijwillig gaan kijken naar 22 man in een kort broekje die achter een bal aanhollen en elkaar gaan knuffelen als ze scoren?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef luckass het volgende:
Mensen zonder oranje tag zijn homo en/of landverraders.
Ik ben voor het team uit Venezuela uiteraard!quote:
Goh, wat een originele reactiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik maar landverrader, want hoe gay is het vrijwillig gaan kijken naar 22 man in een kort broekje die achter een bal aanhollen en elkaar gaan knuffelen als ze scoren?
Net zo origineel als 'mensen die' KLB topics.quote:
Nee, die van jou is minder origineel zelfsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net zo origineel als 'mensen die' KLB topics.
Ach gos een 'Oranje-fan' voelt zich aangetast in zijn eerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, die van jou is minder origineel zelfs
Je bent een tokkie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Dat kudde gedrag van de meeste users hier op FOK! is werkelijk verbazingwekkend.
Maar goed, als je intelligent en interessant wil over komen, kan je natuurlijk niet van voetbal houden.
Want dat tokkie volk doet er ook aan...
Ik ga weer ernstig mijn best doen. Nu kijk ik wel journaal, dus dat zal dan het enige zijn wat ik meekrijg als ze het er over hebben. Helaas gebruiken ze "de volgende beelden kunnen schokkend zijn" niet bij voetbal of afgehakte ledematen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Leg dit eens uit:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:26 schreef WillFerrell het volgende:
Voor de grap moet een FA'r/modje iedereen in dit topic oranje maken.
Ja hoor, makkelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:26 schreef LePoo het volgende:
Je bent écht niet grappig. Snap out of it.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach gos een 'Oranje-fan' voelt zich aangetast in zijn eer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |