Hallo minderwaardige mensen (armen, intelligentielozen), superieure mensen (Rickokun) en de middenmoot (alles wat nog een beetje intellect heeft tot aan de superieuren)
Mijn naam is Rickardo Valenzio Martinez en ik ben een sexy boy boy boy give it to me like boom boom boom.
Ik heb hier een klacht voor jullie:
!!!!!!!!!!!!!!!!!DE KLACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nou weet ik dat ik ook een model kan zijn, ik ben zwaar chill natuurlijk. Maar daar gaat het niet over. Het gaat over dat trieste volk wat zich dus "model" noemt en hier dus ook werk van heeft.
Professionele modellenIk bedoel, kijk nu eens op RTL 5 (21:00, die modelenhomozooi) en zie die dozen daar. Ze hebben allemaal de intelligentie van een droge vagina, en lopen maar te zeiken hoe moeilijk ze het hebben. Ze moeten een beetje lomp voor de camera staan maar zelfs dat is te moeilijk voor die dozen vaak, hoe moeilijk is het om een overdreven sex gezicht te trekken? Of nonchalant te wezen?
Het enige wat jij (model) moet doen is op een foto komen te staan, waar ze 200 van maken en er uiteindelijk 6 van gaan uitkiezen ofzo, en die dan ook nog eens hard gaan bewerken want blijkbaar was die dikke kenker make up laag niet goed.
Maar hoe knap zijn die professionele modellen?Dat zijn ze dus vaak niet. Vaak zijn het van die scharminkels die een symmetrisch hoofd hebben, maar daar houdt het al op. Zie bijvoorbeeld weer op RTL 5, als ze géén make up op hebben. Wat zijn ze dan afschuwelijk lelijk!!!

Een beetje het tegenovergestelde van Brechtje, als je wil (nouja, ik weet niet hoe zij er hedendaags uit ziet, bazen weten wie ik bedoel).
Nou ik ben er klaar mee. Om trouwens maar niet van die vuile nichten te zwijgen die daar in de 'fashionworld' zitten

En als afsluiter ook nog die veredelde klerenmakers met al die modellenshows en catwalks

WTF zijn dat voor lompe kleren!? Dat is gewoon allemaal aan elkaar genaaide zooi wat nooit op straat zal gedragen worden

Dan kan ik namelijk ook wel kleren maken. Satijn gecombineerd met zijde, alles verpakt als een roze walmende stinkkut.
Model plaatjes![]()
(14 jaar?! WTF LOPEN DAAR VOOR KANKER PEDO'S ROND?!)