Hamas bezet niet andermans land. Israël wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef waht het volgende:
[..]
Maar nu heb jij de oogkleppen op. Israël mogen we uiteraard niet op haar woord geloven, maar Hamas kennelijk wel?
De plaatselijke gebruiken zijn anders nogsteeds aanwezig. Dat maakte de verspreiding van de godsdiensten dan ook een stuk makkelijker.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een hekel aan alle opdringerige Godsdiensten die plaatselijke culturen en gebruiken vernielen, met name de abrahamistische geloven dus. Daar maak ik geen onderscheid in.
http://en.wikipedia.org/wiki/Israeli-occupied_territoriesquote:Op maandag 31 mei 2010 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wat bezet Israël dan? Er zijn alleen veiligheidsbuffers.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
Het was puur en alleen de aanwezigheid en invloed van Amerikanen in het Midden Oosten. Bin Laden zal net als de meeste moslims vrij weinig geven om Palestijnen.
quote:"We swore that America wouldn't live in security until we live it truly in Palestine . This showed the reality of America, which puts Israel's interest above its own people's interest. America won't get out of this crisis until it gets out of the Arabian Peninsula , and until it stops its support of Israel." -Osama bin Laden, October 2001
Dat niet, wel verzuild en bang gemaakt, propaganda is geen van de groeperingen vreemd denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De 3 monotheistische godsdiensten komen allen uit het Midden-Oosten. Zijn de Westerse landen dan ook geassimileerd?
Voor hun aanval op Israelische militairen natuurlijk. In Nederland zou ook de marine terecht ingeschakeld zijn. Zelf een aanval van de marine uitlokken en dan janken dat het ook gebeurt? Hou toch op.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vertel, op basis waarvan. Of hoe verhoudt dat zich tot deze gebeurtenis?
Ik vroeg me al af : waar blijven de Nazi vergelijkingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Punt 2 is zeker relevant. Ten tweede behoorde het convooi noch tot Israel noch tot Hamas. Dit doet dan ook een beetje denken aan de actie van Nazi-duitsland op de handelsvloten.
Ze hadden het volste recht om daar te varen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Tarak het volgende:
[..]
Voor hun aanval op Israelische militairen natuurlijk. In Nederland zou ook de marine terecht ingeschakeld zijn. Zelf een aanval van de marine uitlokken en dan janken dat het ook gebeurt? Hou toch op.
En jij kan het weten, je hebt alle moslims geïnterviewd en om hun mening gevraagd.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:05 schreef waht het volgende:
[..]
Bin Laden zal net als de meeste moslims vrij weinig geven om Palestijnen.
Waarom zou een dergelijke vergelijking niet kunnen, terwijl andere historische vergelijkingen uit 1917 wel goed zijn?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af : waar blijven de Nazi vergelijkingen.
hey wat mij betreft welquote:Op maandag 31 mei 2010 21:16 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Gesteld dat dit klopt, geldt natuurlijk ook dat Israël zich aan de regels moet houden (die tig VN-besluiten bijvoorbeeld...)
Dat klopt, de actie is namelijk op andere gronden niet legitiem.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey wat mij betreft wel
maar je kunt niet stellen dat deze actie tegen de internationale maritieme wet is simpelweg omdat ze andere VN besluiten naast zich neerleggen ... beetje vreemde argumentatie
Omdat het zo ontzettend afgezaagd is altijd weer de nazi 's erbij te slepen.Je kunt het natuurlijk best doen hoor. Maar verwacht dan niet dat je verder nog serieus wordt genomen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou een dergelijke vergelijking niet kunnen, terwijl andere historische vergelijkingen uit 1917 wel goed zijn?
Dat mag je vinden.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat het zo ontzettend afgezaagd is altijd weer de nazi 's erbij te slepen.
Ze zullen vanaf nu wel wachten tot ze in de territoriale wateren zijn. Dan hebben ze alle recht.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:43 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik heb het wel gezien. We zien wel hoe het verder gaat. Hopelijk wordt Israël diplomatiek en economisch aangepakt; we gaan kijken wat Turkije doet; hopelijk zullen meer activisten de misdadige blokkade van Gaza proberen te doorbreken middels burgerlijke ongehoorzaamheid; eens kijken hoe dit gaat vallen in Israël; kijken wat de rest van Palestina gaat doen. Maar voor dat alles moet ik wachten, want vooralsnog gebeurt er weinig.
mwah, slap voorbeeldquote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja, als een schurkenstaat als N-K of Iran iets wil doen in neutrale wateren, staat de wereld op zijn kop. Zoiets.
zie het ook niet meerquote:[..]
Dat zag ik niet, maar ik heb dus door de tekst gesearched (geen zin om alles te lezen ben moe) maar ik kan niks vinden over Neutral Waters
http://en.wikipedia.org/wiki/International_watersquote:Ships sailing the high seas are generally under the jurisdiction of the flag state;[2] however, when a ship is involved in certain criminal acts, such as piracy,[3] any nation can exercise jurisdiction under the doctrine of hostis humani generis.
Turken zijn Arabieren. Tarak's wijsheid kent geen grenzen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:37 schreef Tarak het volgende:
Waarom deden ze dat nu? Wilden die bemanning gewoon een relletje uitlokken en wederom weer het eeuwige arabische slachtoffer uithangen?
Jij deed dat toch ook. De nazi's waren zo wreed en hebben de joden vervolgd, de joden wilden een eigen land en hebben vervolgens de Palestijnen uitgekozen als hun slachtoffer.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Omdat het zo ontzettend afgezaagd is altijd weer de nazi 's erbij te slepen.
De vloot bestond uit Nederlanders, Amerikanen, Grieken, Zweden, Belgen, Turken, Israëliers, Britten en nog een hoop andere nationaliteiten.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:07 schreef Tarak het volgende:
[..]
Voor hun aanval op Israelische militairen natuurlijk. In Nederland zou ook de marine terecht ingeschakeld zijn. Zelf een aanval van de marine uitlokken en dan janken dat het ook gebeurt? Hou toch op.
joh ... bron?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, de actie is namelijk op andere gronden niet legitiem.
Dat slaat echt als een tang op een varken, leer eens begrijpend lezen.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef Farang het volgende:
[..]
Jij deed dat toch ook. De nazi's waren zo wreed en hebben de joden vervolgd, de joden wilden een eigen land en hebben vervolgens de Palestijnen uitgekozen als hun slachtoffer.
Israël verleent zijn bestaansrecht aan de holocaust, de nazi's bij de discussie betrekken is hun specialiteit.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat slaat echt als een tang op een varken, leer eens begrijpend lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |