Plasterk, met zn geniale ingeving om een 2e studie duurder te makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik doe Plasterk denk ik.
Jij wil gewoon fappen op mei li vos he![]()
Verassend dat hier helemaal niemand rechts stemt, terwijl VKZ overstroomt van de geindoctrineerde CDA stemmers
tegelijk kan nog wel, maar als je ze na elkaar wil gaan doen niet meerquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wie gaat er nu 2 studies tegelijk doen
My thoughts.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Democraten 66 wordt het voor mij.
Een stem meer of minder zal de PvdA toch niet maken of breken dus... Dan kan ik net zo goed stemmen op de partij die mij het meeste aanspreekt in plaats van strategisch te stemmen.
ach ja, heet is ze welquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Neuh, grolsch, maar een hertog staat op een goede 2e plaats(als 't om pils van de grote merken gaat)quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wees is niet zo hetzelfde als ik![]()
Je drinkt zeker ook het liefst hertog jan
Hoi, ik ben rechts.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik doe Plasterk denk ik.
Verassend dat hier helemaal niemand rechts stemt, terwijl VKZ overstroomt van de geindoctrineerde CDA stemmers
Camelquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef Ascendancy het volgende:
Grolsch is ook goed.
Ik rook donkere camel natural flavor. DUs nee geen gauloises. Veel te moeilijke naam
Quir, jij mag niet stemmen.
Als ik al amerikaans rook dan Lucky's. Maar franse sigarettenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:19 schreef Ascendancy het volgende:
Camel natural flavor is veel lekkerder dan gewone![]()
Die donkere dan
I call bullshitquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:38 schreef Ascendancy het volgende:
Je kan beter roken dan zoveel drank innemen als jij Quir.
Ik verwacht niet dat zij teveel stemmen krijgen, maar als zij erin komen, dan zijn de standpunten waar zij voor staan wel legit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:54 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vond de piratenpartij niet echt overtuigend
heb op de VVD gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wat stemmen onze anime-vriendjes?
Of mogen jullie allemaal nog niet stemmen
klotepartij is dat voor muzikanten.quote:
Kan best kloppen, maar andere partijen hebben ergere dingen die niet alleen erg zijn voor muzikanten, maar voor de rest.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
klotepartij is dat voor muzikanten.
de piratenpartij zegt dat als je een nummer hebt geschreven en uitgebracht, je daar maar 2 jaar rechten op hebt. Dat vind ik echt bespottelijk! Nu is dat ongeveer 70 jaar, wat in mijn ogen wel goed is.
PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:31 schreef Easymodo het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Ik heb me niet echt verdiept en ik wil voorkomen dat ik niet op een persoon stem, maar op een partij.
Voor stufi, blijft er weinig over: PVV en SP. CDA wil het collegegeld verdubbelen, dus daar schiet je ook niet veel mee op.
dat is niet zo erg, ik lees toch geen manga'squote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef Easymodo het volgende:
Ben al bezig met mijn 2e jaar, dus stoppen is een beetje zelfmoord. Even unrelated:
http://www.publishersweek(...)ght-scanlations.html
De rest is helaas onvermijdelijk, dus blijft het in mijn ogen een slechte keus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Kan best kloppen, maar andere partijen hebben ergere dingen die niet alleen erg zijn voor muzikanten, maar voor de rest.
Deden die mee dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb op de pedo partij gestemd omdat ik een lolicon ben.
Best ziek dat dat offtopic is in een anime/manga topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:03 schreef Easymodo het volgende:
Ben al bezig met mijn 2e jaar, dus stoppen is een beetje zelfmoord. Even unrelated:
http://www.publishersweek(...)ght-scanlations.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |