Kut van je boiler...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:13 schreef .Cake. het volgende:
Bleeeh, m'n boiler heeft van het weekend blijkbaar de geest gegeven... alles nat nu. Kan ik er niet echt bij gebruiken, druk met afstuderen et al. (sorry moest ff klagen).
Gelukkig heb ik nog anime. Vandaag maar eens GitS: SAC afkijken![]()
Ik ga denk ik FMA niet meer kijken tot de serie is afgelopen, en dan alles ineen keer achter elkaar bekijken. Lijkt me fijner. Plus uitdaging voor de wilskracht
BakaBT is niet voor streams...quote:Op maandag 7 juni 2010 13:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor torrents zal het geen probleem zijn. Zelf heb ik een voorkeur voor stream, want ik kijk/lees alles op 2 pc's en dan heb ik geen zin om een aflevering weer te verplaatsen ofzo. Stream is lekker makkelijk en snel te bekijken.
Je bent wel erg aanstellering over de kwaliteit eh.Zolang je alles goed kan zien vind ik het meer dan genoeg. Ik download ook wel anime van een hoge kwaliteit, maar zo bijzonder is het voor mij niet zo.
Bedankt trouwens.
[..]
Oke.
Joh, als je geen antwoord weet, dan hoef je geen reactie te geven hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kut van je boiler...
Over FMA: Brotherhood. Je kan nu al beginnen als je gemiddeld 21 afleveringen per week kijkt (of minder). Er zijn nog maar 3 afleveringen over namelijk en over een paar dagen zal het laaste manga chapter al wel vertaald zijn.
[..]
BakaBT is niet voor streams...
Probeer youtube of anders google...
Streams.![]()
Schattebout, bij het luisteren naar de ost van welcome to the NHK kwam ik toevallig wat delen van de anime tegen. Het zou me niets verbazen als je de anime daar volledig kan zien. Het is verder ongelofelijk makkelijk streams te vinden via google. Nog makkelijker dan torrents zelfs. Typ gewoon de naam van de serie en het nummer van de aflevering in op google en je bent er. Anime in hakkelige kutkwaliteitquote:Op maandag 7 juni 2010 13:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Joh, als je geen antwoord weet, dan hoef je geen reactie te geven hoor.Jeetje.
Luister 'lieverd'. Er zijn duizende sites waar je makkelijk stream kan vinden van anime. Bij heel veel sites werken de streams niet of de hele serie is niet compleet. Bij veel animes kost het een tijdje voordat je een goede aflevering kan bekijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Schattebout, bij het luisteren naar de ost van welcome to the NHK kwam ik toevallig wat delen van de anime tegen. Het zou me niets verbazen als je de anime daar volledig kan zien. Het is verder ongelofelijk makkelijk streams te vinden via google. Nog makkelijker dan torrents zelfs. Typ gewoon de naam van de serie en het nummer van de aflevering in op google en je bent er. Anime in hakkelige kutkwaliteit
Maarjah Googelen is moeilijk.
Liefje, waarom moet dat lieverd tussen aanhalingstekens? Straks denken mensen nog dat je het niet meent en ik niet echt je lieverd ben.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Luister 'lieverd'. Er zijn duizende sites waar je makkelijk stream kan vinden van anime. Bij heel veel sites werken de streams niet of de hele serie is niet compleet. Bij veel animes kost het een tijdje voordat je een goede aflevering kan bekijken.
Ik vraag gewoon of iemand een goede site wist waar zij zelf ervaring mee hebben en waar het goed is ( om een voorbeeld te geven: vroeger gebruikte ik vaak crunchyroll, veoh, etc).
Dus kappen met bijdehand zijn en geef geen antwoord als je toch geen streams kijkt.
Je blijft het maar niet snappen eh.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Liefje, waarom moet dat lieverd tussen aanhalingstekens? Straks denken mensen nog dat je het niet meent en ik niet echt je lieverd ben.
Crunchyroll![]()
Veoh
klik op de link die ik je gegeven heb...
Ja, dat maakt het best stom. Dat software zuigt alle geheugen van mijn oude, slome pc.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef Easymodo het volgende:
Hmm, tegenwoordig moet je op Veoh een soort van software installeren om video's compleet te kunnen bekijken. Ik krijg nu previews van 5 minuten waarvan een groot gedeelte opening en credits(degene die het erop hebben gezet) zijn.
Mja, shit happens. Maar bedankt iigquote:Op maandag 7 juni 2010 13:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Kut van je boiler...
Over FMA: Brotherhood. Je kan nu al beginnen als je gemiddeld 21 afleveringen per week kijkt (of minder). Er zijn nog maar 3 afleveringen over namelijk en over een paar dagen zal het laaste manga chapter al wel vertaald zijn.
Nounouquote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Liefje, waarom moet dat lieverd tussen aanhalingstekens? Straks denken mensen nog dat je het niet meent en ik niet echt je lieverd ben.
Crunchyroll![]()
Veoh
klik op de link die ik je gegeven heb...
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef Easymodo het volgende:
Was dat niet http://www.divx.com/stage6/ ? Dat waren nog eens goede tijden.
Je moet de airco uitzetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef gniffie het volgende:
Ik snap niet dat niemand ookiku kijkt, iedere aflevering weer zwaar kippenvel.
Dat waren goede tijden.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:57 schreef Easymodo het volgende:
Was dat niet http://www.divx.com/stage6/ ? Dat waren nog eens goede tijden.
Ik doe dit ook soms... Maar omdat mijn tv scherm slechter is dan mijn computerscherm ben ik er een soort van mee gestopt.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:30 schreef .Cake. het volgende:
Ben aan het uitzoeken hoe ik het beste filmbestanden kan gaan kijken via m'n xbox 360 (nieuw), wat doen jullie? Streamen via pc of direct via USB oid? Is daar enig verschil in te merken?
Morgen al een nieuwe boiler gelukkig!
Hmm, dus dat is wel mogelijk. Zit nu een beetje rond te kijken voor mkv-converters, maar t meeste is alleen trial versies enzo. Mja, als t niet wil blijf ik wel gewoon op de pc kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik doe dit ook soms... Maar omdat mijn tv scherm slechter is dan mijn computerscherm ben ik er een soort van mee gestopt.
Ik kan niets over het streamen zeggen, maar de xbox 360 speelt wel geen mkv bestanden af. Dus je zit sowieso aan .avi en .mp4 bestanden vast. Ook is de schaal soms nogal krot (subs gedeeltelijk vallen buiten beeld), maar daar moet je dan mee opletten tijdens het downloaden. Maarjah ik deed het dus via de USB.
Best aan te raden ondanks alle negativiteit van mij zojuist.
Hate the player, not the namequote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
.Cake. hou eens op met een smakelijke naam hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Waarom niet gewoon een VGA of DVI naar VGA, HDMI, RGB kabel?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, dus dat is wel mogelijk. Zit nu een beetje rond te kijken voor mkv-converters, maar t meeste is alleen trial versies enzo. Mja, als t niet wil blijf ik wel gewoon op de pc kijken
GotSentquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, dus dat is wel mogelijk. Zit nu een beetje rond te kijken voor mkv-converters, maar t meeste is alleen trial versies enzo. Mja, als t niet wil blijf ik wel gewoon op de pc kijken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Qunix het volgende:
Arakawa under the bridge.... Echt een toffe anime... Verhaal, humor en animaties!
daar heb ik over gehoord, wat is 't eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Qunix het volgende:
Arakawa under the bridge.... Echt een toffe anime... Verhaal, humor en animaties!
Humor anime over vissen aliens en vage gasten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef zquing het volgende:
[..]
daar heb ik over gehoord, wat is 't eigenlijk?
Het is eigenlijk niet echt uit te leggen. Kort gezegd (zonder spoilers) gaat het over een gast die vet goed is in de zakenwereld en hij komt op een gegeven moment onder een brug te wonen. En daar wonen allerlei vage mensen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef zquing het volgende:
daar heb ik over gehoord, wat is 't eigenlijk?
Mijn voorkeur gaat uit naar een paars kabinet, een grote VVD heeft teveel mogelijkheden om naar CDA/PVV te gaan, D66(partij waar ik mij 't best bij voel) is imho helaas te klein om echt een verandering te maken in de mogelijkheden...... Maar mijn stem op de PvdA gaan naar Mei Li Vos, wat mijn inziens een prima politica is maar op een veel te lage plaats is gezet(38). Had zij op een verkiesbare plaats gestaan dan had ik waarschijnlijk D66 gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom met pijn in je hart?
Ook strategisch pvda stemmer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |