Hate the player, not the namequote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
.Cake. hou eens op met een smakelijke naam hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Waarom niet gewoon een VGA of DVI naar VGA, HDMI, RGB kabel?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, dus dat is wel mogelijk. Zit nu een beetje rond te kijken voor mkv-converters, maar t meeste is alleen trial versies enzo. Mja, als t niet wil blijf ik wel gewoon op de pc kijken
GotSentquote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmm, dus dat is wel mogelijk. Zit nu een beetje rond te kijken voor mkv-converters, maar t meeste is alleen trial versies enzo. Mja, als t niet wil blijf ik wel gewoon op de pc kijken
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Qunix het volgende:
Arakawa under the bridge.... Echt een toffe anime... Verhaal, humor en animaties!
daar heb ik over gehoord, wat is 't eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:28 schreef Qunix het volgende:
Arakawa under the bridge.... Echt een toffe anime... Verhaal, humor en animaties!
Humor anime over vissen aliens en vage gasten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef zquing het volgende:
[..]
daar heb ik over gehoord, wat is 't eigenlijk?
Het is eigenlijk niet echt uit te leggen. Kort gezegd (zonder spoilers) gaat het over een gast die vet goed is in de zakenwereld en hij komt op een gegeven moment onder een brug te wonen. En daar wonen allerlei vage mensen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:25 schreef zquing het volgende:
daar heb ik over gehoord, wat is 't eigenlijk?
Mijn voorkeur gaat uit naar een paars kabinet, een grote VVD heeft teveel mogelijkheden om naar CDA/PVV te gaan, D66(partij waar ik mij 't best bij voel) is imho helaas te klein om echt een verandering te maken in de mogelijkheden...... Maar mijn stem op de PvdA gaan naar Mei Li Vos, wat mijn inziens een prima politica is maar op een veel te lage plaats is gezet(38). Had zij op een verkiesbare plaats gestaan dan had ik waarschijnlijk D66 gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom met pijn in je hart?
Ook strategisch pvda stemmer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |