Plasterk, met zn geniale ingeving om een 2e studie duurder te makenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik doe Plasterk denk ik.
Jij wil gewoon fappen op mei li vos he![]()
Verassend dat hier helemaal niemand rechts stemt, terwijl VKZ overstroomt van de geindoctrineerde CDA stemmers
tegelijk kan nog wel, maar als je ze na elkaar wil gaan doen niet meerquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:
Wie gaat er nu 2 studies tegelijk doen
My thoughts.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Democraten 66 wordt het voor mij.
Een stem meer of minder zal de PvdA toch niet maken of breken dus... Dan kan ik net zo goed stemmen op de partij die mij het meeste aanspreekt in plaats van strategisch te stemmen.
ach ja, heet is ze welquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Neuh, grolsch, maar een hertog staat op een goede 2e plaats(als 't om pils van de grote merken gaat)quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:13 schreef Ascendancy het volgende:
Wees is niet zo hetzelfde als ik![]()
Je drinkt zeker ook het liefst hertog jan
Hoi, ik ben rechts.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef Ascendancy het volgende:
Ik doe Plasterk denk ik.
Verassend dat hier helemaal niemand rechts stemt, terwijl VKZ overstroomt van de geindoctrineerde CDA stemmers
Camelquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:17 schreef Ascendancy het volgende:
Grolsch is ook goed.
Ik rook donkere camel natural flavor. DUs nee geen gauloises. Veel te moeilijke naam
Quir, jij mag niet stemmen.
Als ik al amerikaans rook dan Lucky's. Maar franse sigarettenquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:19 schreef Ascendancy het volgende:
Camel natural flavor is veel lekkerder dan gewone![]()
Die donkere dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |