SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij wil er ook bij zijn?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede TT+ OPDat allemaal bij elkaar opgeteld, maakt dit wel een supertopic hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
TREV! JE HEBT EEN AANBIDDER!quote:
Ik sluit me hier bij aan.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat allemaal bij elkaar opgeteld, maakt dit wel een supertopic hè?
Dat zou dan toch wel bestempeld worden als /twitter.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME! Zat ik een heel verhaal te typen over mn sollicitatie gooien jullie snel het topic vol
KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE DAT ER ISquote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, een foutje in de TT.
Ach, Users Die Overal Worden Ondergekotst is ook leuk.
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME! Zat ik een heel verhaal te typen over mn sollicitatie gooien jullie snel het topic vol
Want kopieren+plakken kan niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Of rechtermuisknop.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?
Geen idee. Zo dicht ben ik nog nooit in de buurt van een kut gekomenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE DAT ER IS
Nee. Hij wil ook al geen hoge hakken aan. Snap jij dat nou?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een vrouw was.
Volgens Hans Teeuwen is het wel zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee. Zo dicht ben ik nog nooit in de buurt van een kut gekomen
Ik geloof hem niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens Hans Teeuwen is het wel zo.
Wat ben je ook een heerlijk smerig wijfquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HANSIE TEEUWEN!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Hij wil ook al geen hoge hakken aan. Snap jij dat nou?
Dat snap ik. Dhr Teeuwen vond ook dat Nostradamus er goed uitzag in zijn strakke, groene broek.quote:
Jij ziet er vast wel goed uit in een strakke groene broek.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dhr Teeuwen vond ook dat Nostradamus er goed uitzag in zijn strakke, groene broek.
mobiel fok mie jong.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?
Dat doe ik anders nooit hoor. Tenminste, nog nooit gebeurd.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijk smerig wijf
Ik ook niet. Jij wil dat toch wel he?quote:
Net als ik me graag laat pijpen door een bol, vadsig wijf, als schijtend op het toilet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dhr Teeuwen vond ook dat Nostradamus er goed uitzag in zijn strakke, groene broek.
Jij hebt natuurlijk twaalf meisjes geneukt in het weekendquote:
Ik vrees van niet, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij ziet er vast wel goed uit in een strakke groene broek.
Je zit in de kroeg?quote:
Daar werkt het ook opquote:
Het hoeft voor mij eigenlijk niet echt.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doe ik anders nooit hoor. Tenminste, nog nooit gebeurd.
[..]
Ik ook niet. Jij wil dat toch wel he?
In een pittoresk café.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als ik me graag laat pijpen door een bol, vadsig wijf, als schijtend op het toilet.
In een klein pittoresk cafe.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als ik me graag laat pijpen door een bol, vadsig wijf, als schijtend op het toilet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Laat zienquote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, eerlijk gezegd.
[..]
Je zit in de kroeg?
Inderdaad. Jij bent ook een liefhebber dus?quote:
Jammer. Zou je het ook niet voor mij doen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij eigenlijk niet echt.
Van Hans Teeuwen, of mezelf laten pijpen door een dikke mevrouw?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij bent ook een liefhebber dus?
IK ZOU HET VOOR JE DOEN.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer. Zou je het ook niet voor mij doen?
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In een klein pittoresk cafe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Beide eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Van Hans Teeuwen, of mezelf laten pijpen door een dikke mevrouw?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Zaterdag. Dan gaan we rare kleren aandoen. En dan ga ik speciaal voor jou een strakke groene broek aandoen. Tenminste. Ik hoop dat ik er dan 1 vind waar mn kont in past.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Hans Teeuwen heeft wel leuke stukjes. Van gepijpt worden zou ik best een liefhebber kunnen zijn, maar ik denk dat ik bij dat dikke-vrouw-gedeelte afhaak.quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee, maar zeg hij moet dan gewoon niets zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk twaalf meisjes geneukt in het weekend
![]()
![]()
Dan ga jij rare kleren aandoen. Ik breng een camera mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaterdag. Dan gaan we rare kleren aandoen. En dan ga ik speciaal voor jou een strakke groene broek aandoen. Tenminste. Ik hoop dat ik er dan 1 vind waar mn kont in past.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar zeg hij moet dan gewoon niets zeggen
En nu respect tonen.
AP schopt je kont.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is goed. Wanneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wij. En dan kunnen we ook samen in een pashokje duiken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ga jij rare kleren aandoen. Ik breng een camera mee.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Werken zonder batterijen in de muis werkt niet voortreffelijk...Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Laat AP maar komenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nu respect tonen.
AP schopt je kont.
![]()
![]()
/twitter.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Werken zonder batterijen in de muis werkt niet voortreffelijk...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij. En dan kunnen we ook samen in een pashokje duiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
GMTAquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Wanneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Huwh?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nu respect tonen.
AP schopt je kont.![]()
![]()
![]()
Stoep ga werken of zo
Altijd die bagger TT's
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat hoeft niet, want hij heeft bij voorbaat al gewonnen.quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef justmattie het volgende:
Stoep ga werken of zo
Altijd die bagger TT'sVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.Gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kunnen we samen stomme dansjes doen terwijl niemand kijkt
Ik dans niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig.En dan kunnen we samen stomme dansjes doen terwijl niemand kijkt
Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QFT, sorry BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
AANT WURK JONG!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef justmattie het volgende:
Stoep ga werken of zo
Altijd die bagger TT's[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben er net, nog 5 minutenquote:
Ook niet met mij?quote:
en dan hier posten natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ga jij rare kleren aandoen. Ik breng een camera mee.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ben je niet de enigequote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Inderdaad. Anders zou ik het niet posten, en jij mij niet quoten.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Nog even met de beveiliging lullen?quote:
Verdomme.quote:Ook niet met gothicfest?quote:
Sorryquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Ook niet met gothicfest?
Wohooo ik ben net thuis en morgen kan ik gelijk beginnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren."Do I get a bonus if I act like I care?"![]()
Feli meidquote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee echt niet no way dat doe ik nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Ook niet met gothicfest?
Det Som En Gang Var
Nee er zit geen chille gast, dus dan maar rustig aandoen met een bak koffiequote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog even met de beveiliging lullen?
Ik ga huilen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
congratsquote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren.
Det Som En Gang Var
Zelfs niet met mij?quote:
nnee echt niet sorry tenzij ik stomdronken ben dan boeit het me niet zoveel meerquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb even gemist hoe wat waar en zo maar het klinkt goed
![]()
![]()
Gewoon doen joh. Is leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
nnee echt niet sorry tenzij ik stomdronken ben dan boeit het me niet zoveel meer
Customer service bij Adobequote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb even gemist hoe wat waar en zo maar het klinkt goed
"Do I get a bonus if I act like I care?"![]()
voor mijn 2 vriendinnen die meegaan wel jaquote:
Det Som En Gang Var
Hoezo?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor mijn 2 vriendinnen die meegaan wel ja
Ik heb gewoon geen vrienden die mee willen![]()
die 2 lachen zich kapot als ik ga dansen en terechtquote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb gewoon geen vrienden die mee willen![]()
Det Som En Gang Var
Nu wil ik ook weten waarom!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
die 2 lachen zich kapot als ik ga dansen en terecht[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
om het simpele feit ik kan niet dansenquote:
Det Som En Gang Var
Det Som En Gang Var
Ik wel, alleen geen vriendin die meewillen naar een cyberfeestquote:
Psyclon ninequote:Ik ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
om het simpele feit ik kan niet dansen
Damn, ik ben nu pas terug van mijn nichtje, dag dagje voor mezelf alleen![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
vast wel beter dan dat ik dat kanquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Maar was het dan gezellig?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Damn, ik ben nu pas terug van mijn nichtje, dag dagje voor mezelf alleen![]()
![]()
Jawel...quote:
Alleen ik ben de enige van de familie waar ze contact mee heeft en dat is wel een beetje heftig soms.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Denk ;t niet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik kreeg net op msn de vraag of ik de hint snapte en ik neem aan dat dat over deze post ging:1) de grap an sich vond ik heel grappig jaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wannabe mod? En toen ik ;t bij Esmerallda deed was ;t wel grappig.
Maar goed, blijkbaar mag je je ook niet meer irriteren aan bepaald gedrag hier. Ik ben weg in ieder geval, als het zo moet.
2) twitter als in "ik ga poepen" "ik ga badderen" ïk ga de stad in" is idd heel irritant. Als iemand een mededeling maakt over bijvoorbeeld een sollicitatie gesprek dan is dat geen twitter.
Als het niet in je straatje past kan je het ook gewoon negeren. Doe ik ook vaak zat met jouw msn gesprekken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg net op msn de vraag of ik de hint snapte en ik neem aan dat dat over deze post ging:
[..]
1) de grap an sich vond ik heel grappig ja
2) twitter als in "ik ga poepen" "ik ga badderen" ïk ga de stad in" is idd heel irritant. Als iemand een mededeling maakt over bijvoorbeeld een sollicitatie gesprek dan is dat geen twitter.
Als het niet in je straatje past kan je het ook gewoon negeren. Doe ik ook vaak zat met jouw msn gesprekken.
Ging niet over die post schatjequote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg net op msn de vraag of ik de hint snapte en ik neem aan dat dat over deze post ging:
[..]
1) de grap an sich vond ik heel grappig ja
Als het niet in je straatje past kan je het ook gewoon negeren. Doe ik ook vaak zat met jouw msn gesprekken.
En het was ook geen grap.Net zomin als het tegen jou een grap was.
En ik vind dat wel twitter. Ja het kan leiden tot een nieuw gesprek, maar dat is niet altijd zo. En er komt nu eenmaal een bepaald punt dat ik geen zin meer heb in ;t negeren. En dat is niet alleen bij jou zo.
Uiteindelijk gaat het er om wat de mods twitter vinden, de rest moet je echt maar gewoon proberen te negeren, of je gaat lekker ergens anders kijken.
Als iedereen elke post die hij of zij doet eerst moet bekijken of het geen msn, twitter, postopkrik, postcountgeil of ander soort ongewenste post is en dan ook nog een lijstje langs moet wie welk soort posts vindt vallen onder bovenstaande soorten dan kunnen ze de hele SC net zo goed weer opdoeken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
Uiteindelijk gaat het er om wat de mods twitter vinden, de rest moet je echt maar gewoon proberen te negeren, of je gaat lekker ergens anders kijken.
Als iedereen elke post die hij of zij doet eerst moet bekijken of het geen msn, twitter, postopkrik, postcountgeil of ander soort ongewenste post is en dan ook nog een lijstje langs moet wie welk soort posts vindt vallen onder bovenstaande soorten dan kunnen ze de hele SC net zo goed weer opdoekenVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Ik denk dat sommige mensen het erg moeilijk krijgen zonder SC.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
Als iedereen elke post die hij of zij doet eerst moet bekijken of het geen msn, twitter, postopkrik, postcountgeil of ander soort ongewenste post is en dan ook nog een lijstje langs moet wie welk soort posts vindt vallen onder bovenstaande soorten dan kunnen ze de hele SC net zo goed weer opdoeken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
mja moet ik weeer een andere zoekenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat sommige mensen het erg moeilijk krijgen zonder SC.
Det Som En Gang Var
Hihi voel je je aangesproken?quote:
Maar je mag niks meer. Je mag geen hoi zeggen als je hier binnenkomt, je mag geen doei ik ga nu slapenzeggen als je weg gaat.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Geil kippenborstjequote:
Van welke chick heb je die nu weer gejat?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch wel!
Ik heb overigens wel een leren string![]()
![]()
En je mag elkaar al helemaal niet begroeten, maar ondertussen staan we niet open voor nieuw vleesch. Want ja, als er een nieuweling binnen komt huppelen, dan mogen we niet 'hoi' zeggen, dus komen ze ook niet meer terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef DeLuna het volgende:
Maar je mag niks meer. Je mag geen hoi zeggen als je hier binnenkomt, je mag geen doei ik ga nu slapenzeggen als je weg gaat.
Ik heb een lakstring.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch wel!
Ik heb overigens wel een leren stringWeet ik poppedijnquote:
beetje wel maar volgens mij twitter ik niet echt hierquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Det Som En Gang Var
Iedereen twittert hier, de een wat meer dan de ander.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje wel maar volgens mij twitter ik niet echt hier[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik draag ;m niet, ik heb ;m gekregenquote:
Spreekt elkaar allemaal tegenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je mag elkaar al helemaal niet begroeten, maar ondertussen staan we niet open voor nieuw vleesch. Want ja, als er een nieuweling binnen komt huppelen, dan mogen we niet 'hoi' zeggen, dus komen ze ook niet meer terug.
Ik ben klaar met werk moet alleen nog een kwartier wachten tot ik kan opruimen. Dus bakje koffie dan maarquote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen twittert hier, de een wat meer dan de ander.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Jamaar het is toch normaal als je zegt: ' Ik ga nu slapenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen twittert hier, de een wat meer dan de ander.Weltrusten! ' oid. Anders ga je zomaar weg middenin een gesprek en dan vraagt iedereen zich af waar je gebleven bent. Als ik thuis de deur uitga zeg ik ook, ja ik ga even daar heen, hoi
Zullen we gewoon weer zoals vanouds gaan twitteren en msngesprekken met z;n allen?quote:En nieuw vleesch verwelkomen.
Mja klopt, maar niet iedereen hoeft daarop te reageren, vind ik. Maar het is ook weer onbeleefd om er niet op te reageren.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jamaar het is toch normaal als je zegt: ' Ik ga nu slapenWeltrusten! ' oid. Anders ga je zomaar weg middenin een gesprek en dan vraagt iedereen zich af waar je gebleven bent. Als ik thuis de deur uitga zeg ik ook, ja ik ga even daar heen, hoi
Vooral dat laatste is belangrijkquote:Op maandag 31 mei 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we gewoon weer zoals vanouds gaan twitteren en msngesprekken met z;n allen?En nieuw vleesch verwelkomen.
Inderdaad. Iedereen is welkom enzo.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
dat zeer zekerquote:Op maandag 31 mei 2010 18:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen is welkom enzo.
maar nu ga ik toch echt iets zeggen wat niet mag
ik ga ervandoor
Det Som En Gang Var
Het is dan ook al 10 over half zeven!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind goed half zeven wel mee vallen
Jij rebel! Over de knie!quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat zeer zeker
maar nu ga ik toch echt iets zeggen wat niet mag
ik ga ervandoor
Ik heb nog wat broccoli in pestoroomsaus met spaghetti overquote:Op maandag 31 mei 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet nog etenOm etenstijd lag ik onder de auto om mijn uitlaat te repareren
Op donderdag eet ik pas om half 9 dus het valt nog meequote:Op maandag 31 mei 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Broccoli is niet mijn dingquote:Op maandag 31 mei 2010 19:03 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Ik heb nog wat broccoli in pestoroomsaus met spaghetti over![]()
Ik ga zo bruine bonen eten, morgen lekker mn collegas irriterenDamnquote:Op maandag 31 mei 2010 19:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op donderdag eet ik pas om half 9 dus het valt nog mee
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om eten te maken, maa rik mag van mezelf pas msn aanslingeren als ik mn eten op heb en mn brood voor morgen gesmeerd en zo, omme te pushenErg he?
![]()
![]()
Een beetje verslaaft of zo?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Broccoli is niet mijn ding![]()
Ik ga zo bruine bonen eten, morgen lekker mn collegas irriteren
[..]
Damn
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om eten te maken, maa rik mag van mezelf pas msn aanslingeren als ik mn eten op heb en mn brood voor morgen gesmeerd en zo, omme te pushenErg he?
![]()
Weer met tai wraps?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ijzerdraadquote:morgen bij de garage langs
aan eten? Een verslaving houd in dat je ergens niet zonder kunt. dus ja. Of bedoel je msn? Dan kan ik je zeggen, nee,ik heb een hekel aan msn, maar ik ben verslaafd aan de mensen waar ik via msn mee spreekquote:![]()
![]()
Heb je ze wel al gemaild?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ijzerdraadmorgen bij de garage langs
[..]
aan eten? Een verslaving houd in dat je ergens niet zonder kunt. dus ja. Of bedoel je msn? Dan kan ik je zeggen, nee,ik heb een hekel aan msn, maar ik ben verslaafd aan de mensen waar ik via msn mee spreek
Succes met je bruine bonen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, gisteravond alen aan het eind van de middag had ik reactie terug, vandaar
![]()
ik ga eten
Dan pik je die ertussenuitquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Broccoli is niet mijn ding![]()
Ik ga zo bruine bonen eten, morgen lekker mn collegas irriteren
[..]
Damn
Niets te klagen, ik moet ook nog eten
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ga weg.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, even kijken of de SC nog een beetje normaal verloopt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Ghihiihihiquote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aaaaaw, daar is onze rebelse pre-puber. Koetsjiekoetsjiekoetsjiekoetsjie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest giechelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aaaaaw, daar is onze rebelse pre-puber. Koetsjiekoetsjiekoetsjiekoetsjie
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aaaaaw, daar is onze rebelse pre-puber. Koetsjiekoetsjiekoetsjiekoetsjie
Det Som En Gang Var
Die kun je in je zak stekenquote:
En weg is de iets-te-handtastelijke-feestoomSWJ, waar ben je?
Achter jequote:Op maandag 31 mei 2010 20:02 schreef Stoeprand het volgende:
En weg is de iets-te-handtastelijke-feestoomSWJ, waar ben je?
F.K.A. SuperwormJim![]()
We wilden er eigenlijk een twittertopic van maken.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, even kijken of de SC nog een beetje normaal verloopt.
quote:
Iedereen die grappig is, moet een cabaretduo worden?quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Goed idee. Dan stop ik m'n vuist in z'n hol tot aan z'n huig en wordt ie m'n buikspreekpop.quote:
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed idee. Dan stop ik m'n vuist in z'n hol tot aan z'n huig en wordt ie m'n buikspreekpop.![]()
Dan doe ik een pak aan, en een rood strikje om.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed idee. Dan stop ik m'n vuist in z'n hol tot aan z'n huig en wordt ie m'n buikspreekpop.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
He wormie, ik vroeg me af, doe jij aan sounding?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed idee. Dan stop ik m'n vuist in z'n hol tot aan z'n huig en wordt ie m'n buikspreekpop.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wel je handjes wassen voor het eten he?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goed idee. Dan stop ik m'n vuist in z'n hol tot aan z'n huig en wordt ie m'n buikspreekpop.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Is dat iets met sex? Iets kinky?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
He wormie, ik vroeg me af, doe jij aan sounding?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik denk dat ik 'm er gewoon aan laat zitten. Handig als ik m'n reet moet afvegen na het schijten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel je handjes wassen voor het eten he?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dan bijt ik je zak eraf.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm er gewoon aan laat zitten. Handig als ik m'n reet moet afvegen na het schijten.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Daarvoor verwijs ik je naar dit topic. Als je in KEL kwam wist ik wel een beter topic voor je.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
In de hoop dat hij je anus schoon likt?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm er gewoon aan laat zitten. Handig als ik m'n reet moet afvegen na het schijten.
Best wel, helemaal toen hij de zon ging aanbidden toen het ophield met regenenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Luna, Mika goed kunnen zien ?![]()
Ben je ook naar The Prodigy geweest? Ik stond vooraan
Ik kliktequote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je naar dit topic. Als je in KEL kwam wist ik wel een beter topic voor je.![]()
Zoiets doe je toch niet?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Tarrels knagenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de hoop dat hij je anus schoon likt?
Prodigy was vetquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Best wel, helemaal toen hij de zon ging aanbidden toen het ophield met regenen![]()
Ben je ook naar The Prodigy geweest? Ik stond vooraan
Ik stond bij het kampvuur wat verder weg
Maar Mika heb ik ook goed gezien. OPzich wel leuk showtje![]()
Als ik een vent was zou ik ;t wel willen proberen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik klikte![]()
Zoiets doe je toch niet?Maar waarschijnlijk als ik echt een vent was, zou 'hij' naar binnen kruipen.
Jaaaa was echt superquote:Op maandag 31 mei 2010 20:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Prodigy was vet
Ik stond bij het kampvuur wat verder weg
Maar Mika heb ik ook goed gezien. OPzich wel leuk showtjeIk ben verder nog naar Danko Jones, Skunk Anansie en Slash geweest
![]()
En jij?
Ik kan dat topic niet bekijken. Waar gaat het over?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik een vent was zou ik ;t wel willen proberen hoorMaar waarschijnlijk als ik echt een vent was, zou 'hij' naar binnen kruipen.
Ik zou er een tweede navel van krijgenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik een vent was zou ik ;t wel willen proberen hoorMaar waarschijnlijk als ik echt een vent was, zou 'hij' naar binnen kruipen.
Het is hier nu vrij koudquote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou er een tweede navel van krijgen![]()
Een speeltje.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan dat topic niet bekijken. Waar gaat het over?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
het idee alleen ><quote:Op maandag 31 mei 2010 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Det Som En Gang Var
Daar hebben we het niet over, waarde Trevquote:
BEDANKT, JE HEBT HET NU PERFECT DUIDELIJK GEMAAKT.quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Een heel akelig speeltjequote:
Come on now, you knew you were lost
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik kan dat topic niet bekijken. Waar gaat het over?
Zo;n ding in je plasbuis duwen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Het is niet voor niets een besloten forumquote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
BEDANKT, JE HEBT HET NU PERFECT DUIDELIJK GEMAAKT.
Wie doet dat nou?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo;n ding in je plasbuis duwen.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Goh ken jij die uitspraak nietquote:Op maandag 31 mei 2010 20:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar hebben we het niet over, waarde Trev![]()
![]()
Ik denk dat ik het best aan zou kunnen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een besloten forumVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Geen masochisten hier dus
DW, als ze een jongen was.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Maccabees, wat erna kwam ben ik kwijtquote:Op maandag 31 mei 2010 20:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaaa was echt superIk ben verder nog naar Danko Jones, Skunk Anansie en Slash geweest
![]()
En jij?misschien kate nash, Danko jones, Mika, Pink/Gogol bordello, Prodigy
![]()
Masochisten.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die gaat hier anders.quote:Eerst maar 18 wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het best aan zou kunnen.
Ain't that cute, you've got an extra belly button!quote:Come on now, you knew you were lost
BOH, EINDELIJK 18.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die gaat hier anders.
[..]
Eerst maar 18 worden
BESLOTEN FORA, HIER KOM IK!!!!Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
daar ging mijn manhoodquote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo;n ding in je plasbuis duwen.
Det Som En Gang Var
KPD is heul niet besloten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een besloten forumKPD is te makkelijk om in te komen.
Maar het effect is het zelfdequote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die gaat hier anders.
[..]
Eerst maar 18 worden![]()
De bolle kant naar binnen
En nee, dat gaat niet over het mannelijk geslachtsorgaan.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Misschien ben ik je wel vet vaak tegengekomen maar wist ik dat niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maccabees, wat erna kwam ben ik kwijtmisschien kate nash, Danko jones, Mika, Pink/Gogol bordello, Prodigy
Echtwel. Ik mag alleen geen namen geven.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
BOH, EINDELIJK 18.
BESLOTEN FORA, HIER KOM IK!!!!True. Maar alsnog, je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 31 mei 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KPD is heul niet besloten.KPD is te makkelijk om in te komen.
Je houdt er inderdaad weinig mee overquote:
Het komt er op neer dat ;t naar binnen kruipt?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
KEL is meer besloten.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
True. Maar alsnog, je begrijpt wat ik bedoel
[..]
Je houdt er inderdaad weinig mee over[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
yupquote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ;t naar binnen kruipt?![]()
who knowsquote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Misschien ben ik je wel vet vaak tegengekomen maar wist ik dat niet.![]()
![]()
Nog een meisje tegengekomen met een felblauw vest met MIKA er op? Of een meisje met een lange donkere jas aan?quote:❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Een goffik?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog een meisje tegengekomen met een felblauw vest met MIKA er op? Of een meisje met een lange donkere jas aan?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik denk het niet. Ik was zo gaar dat ik de hele zondag met een hoed en zonnebril op heb gelopen zodat niemand mijn gare kop kon zienquote:Op maandag 31 mei 2010 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nog een meisje tegengekomen met een felblauw vest met MIKA er op? Of een meisje met een lange donkere jas aan?![]()
![]()
met eyeliner erbij natuurlijkquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik was zo gaar dat ik de hele zondag met een hoed en zonnebril op heb gelopen zodat niemand mijn gare kop kon zien
Die jas heb ik niet gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee.![]()
[ afbeelding ]
Zo lekker warm en handig tegen de regen![]()
de vruine bonen waren lekker
en ik hoef ook niet zon ding in mn plasserdingen inje plasbuis is pijnlijk
![]()
![]()
Speedo jas?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee.![]()
[ afbeelding ]
Zo lekker warm en handig tegen de regenDie kende ik niet.
Nouquote:Op maandag 31 mei 2010 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
de vruine bonen waren lekker
en ik hoef ook niet zon ding in mn plasserdingen inje plasbuis is pijnlijk
Zit hier iemand die goed of redelijk is in Duits?
Ik moet morgen een verhaal vertellen over mn hobby in het Duits.
hmm
wacht
Zit hier dan ook iemand die me zijn/haar hobby kan lenen?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
/tw- Geen idee. Vraag het rond.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
wacht
Zit hier dan ook iemand die me zijn/haar hobby kan lenen?Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Hallo! Ich bin Chantal, und zum spass mach ik Gabelstaplerfahren!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
wacht
Zit hier dan ook iemand die me zijn/haar hobby kan lenen?![]()
Dat doe ik tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kwa Duits leren kan je denk ik het beste bij Marijke terechtquote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
wacht
Zit hier dan ook iemand die me zijn/haar hobby kan lenen?![]()
George is je hobby?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
wacht
Zit hier dan ook iemand die me zijn/haar hobby kan lenen?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hallo! Ich bin Chantal, und zum spass mach ik Gabelstaplerfahren!
Gutentag meine hobby ist im krankenhausquote:
ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij doet het nietquote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit even op een roze wolkje[ [url= afbeelding]http://www.distrifoodleveranciersgids.nl/public/image/Dr.%20Oetker%20Fruitmousse1200.gif]afbeelding[/url][/url] ]![]()
![]()
Wil ik het weten?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hallo! Ich bin Chantal, und zum spass mach ik Gabelstaplerfahren!
[b]AirwiN schreef [/b]
Darfst du nicht gerne Gabelstaplerfahren? In einem Lager, einen MoFa mit ein Löffel, so kann mann ds sehen, das ist aber doch immer geil?quote:![]()
![]()
Gutentag, mein Hobby ist meiner Fahrrad.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gutentag meine hobby ist im krankenhaus
ofzo[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
vertel how come?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit even op een roze wolkje[ [url= afbeelding]http://www.distrifoodleveranciersgids.nl/public/image/Dr.%20Oetker%20Fruitmousse1200.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Det Som En Gang Var
Wacht, Fahhrad is fiets.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gutentag, mein Hobby ist meiner Fahrrad.
Wat?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Darfst du nicht gerne Gabelstaplerfahren? In einem Lager, einen MoFa mit ein Löffel, so kann mann ds sehen, das ist aber doch immer geil?
WHAHAHAquote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Chantal, en ik heb plezier met heftruckrijden
Nee dusIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
vanwege et toetje?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Het komt er dus op neer dat ik weinig tot niks aan jullie heb
[b]AirwiN schreef [/b]
GUTENTAG! Ich bin Chantal und zum spass gehe ich tanzen. Ich tanz mit meiner Sohn, Freund und epic booty. Wir tanzen am 'Jump On It'. Es liebest tanzen wir am halbe zwei in der Nacht.
Mijn duits is zo slecht he.
Ja en? Wat verwacht je? Dat we vloeiend Duits spreken en een hobby voor jou bedenken?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB SPECIAAL VOOR JOU MIJN WOORDENBOEK GEPAKT JAquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou zeggen, je kan zuipen wel als hobby noemen, maar dat vinden ze niet zo leuk waarschijnlijk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Buuurn.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en? Wat verwacht je? Dat we vloeiend Duits spreken en een hobby voor jou bedenken?Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Ik las fart mousse.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit even op een roze wolkje[ afbeelding ]
Er is iets mis met mij
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:
Det Som En Gang Var
Bier und Brüstequote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik zou zeggen, je kan zuipen wel als hobby noemen, maar dat vinden ze niet zo leuk waarschijnlijk.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las fart mousse.
Er is iets mis met mijHoe de F kan je dat nou lezen?
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik las fart mousse.
Er is iets mis met mij![]()
![]()
![]()
nope deze via google gevondenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Tsja, voordoen is ook zo lastigquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
tietenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik zie het zo weer voor mequote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef DevilsWhore het volgende:
GUTENTAG! Ich bin Chantal und zum spass gehe ich tanzen. Ich tanz mit meiner Sohn, Freund und epic booty. Wir tanzen am 'Jump On It'. Es liebest tanzen wir am halbe zwei in der Nacht.
Mijn duits is zo slecht he.
Jaquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en? Wat verwacht je? Dat we vloeiend Duits spreken en een hobby voor jou bedenken?![]()
`If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
bijscherpen met fotoshop?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ben geen held met bewerkingsprogramma's. Hoe simpel bijscherpen misschien ook wel niet is.quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
ik ook niet maar het was ook maar een ideetjequote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben geen held met bewerkingsprogramma's. Hoe simpel bijscherpen misschien ook wel niet is.
Det Som En Gang Var
Je kan ook gaan vertellen dat je geen hobby;s hebt omdat je een zoon hebt om voor te zorgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie het zo weer voor me![]()
[..]
Ja![]()
`[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Maar als je die baan krijgt zitten we ook niet met z'n allen onder je bureau hoor schatquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oktoberfestquote:
Gemenerdquote:Kan ook ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je kan ook gaan vertellen dat je geen hobby;s hebt omdat je een zoon hebt om voor te zorgen.He wat jammer dat leek me juist zo gezelligquote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als je die baan krijgt zitten we ook niet met z'n allen onder je bureau hoor schatIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Das leukquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
* DevilsWhore gaat vast opzoek naar 'Duits voor Dummies' om op te sturenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als je die baan krijgt zitten we ook niet met z'n allen onder je bureau hoor schat[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: