SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij wil er ook bij zijn?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede TT+ OPDat allemaal bij elkaar opgeteld, maakt dit wel een supertopic hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
TREV! JE HEBT EEN AANBIDDER!quote:
Ik sluit me hier bij aan.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat allemaal bij elkaar opgeteld, maakt dit wel een supertopic hè?
Dat zou dan toch wel bestempeld worden als /twitter.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME! Zat ik een heel verhaal te typen over mn sollicitatie gooien jullie snel het topic vol
KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE DAT ER ISquote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, een foutje in de TT.
Ach, Users Die Overal Worden Ondergekotst is ook leuk.
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME! Zat ik een heel verhaal te typen over mn sollicitatie gooien jullie snel het topic vol
Want kopieren+plakken kan niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Of rechtermuisknop.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?
Geen idee. Zo dicht ben ik nog nooit in de buurt van een kut gekomenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE DAT ER IS
Nee. Hij wil ook al geen hoge hakken aan. Snap jij dat nou?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een vrouw was.
Volgens Hans Teeuwen is het wel zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee. Zo dicht ben ik nog nooit in de buurt van een kut gekomen
Ik geloof hem niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens Hans Teeuwen is het wel zo.
Wat ben je ook een heerlijk smerig wijfquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HANSIE TEEUWEN!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Hij wil ook al geen hoge hakken aan. Snap jij dat nou?
Dat snap ik. Dhr Teeuwen vond ook dat Nostradamus er goed uitzag in zijn strakke, groene broek.quote:
Jij ziet er vast wel goed uit in een strakke groene broek.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dhr Teeuwen vond ook dat Nostradamus er goed uitzag in zijn strakke, groene broek.
mobiel fok mie jong.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?
Dat doe ik anders nooit hoor. Tenminste, nog nooit gebeurd.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijk smerig wijf
Ik ook niet. Jij wil dat toch wel he?quote:
Net als ik me graag laat pijpen door een bol, vadsig wijf, als schijtend op het toilet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat snap ik. Dhr Teeuwen vond ook dat Nostradamus er goed uitzag in zijn strakke, groene broek.
Jij hebt natuurlijk twaalf meisjes geneukt in het weekendquote:
Ik vrees van niet, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij ziet er vast wel goed uit in een strakke groene broek.
Je zit in de kroeg?quote:
Daar werkt het ook opquote:
Het hoeft voor mij eigenlijk niet echt.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat doe ik anders nooit hoor. Tenminste, nog nooit gebeurd.
[..]
Ik ook niet. Jij wil dat toch wel he?
In een pittoresk café.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als ik me graag laat pijpen door een bol, vadsig wijf, als schijtend op het toilet.
In een klein pittoresk cafe.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Net als ik me graag laat pijpen door een bol, vadsig wijf, als schijtend op het toilet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Laat zienquote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, eerlijk gezegd.
[..]
Je zit in de kroeg?
Inderdaad. Jij bent ook een liefhebber dus?quote:
Jammer. Zou je het ook niet voor mij doen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij eigenlijk niet echt.
Van Hans Teeuwen, of mezelf laten pijpen door een dikke mevrouw?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij bent ook een liefhebber dus?
IK ZOU HET VOOR JE DOEN.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jammer. Zou je het ook niet voor mij doen?
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In een klein pittoresk cafe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Beide eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Van Hans Teeuwen, of mezelf laten pijpen door een dikke mevrouw?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Zaterdag. Dan gaan we rare kleren aandoen. En dan ga ik speciaal voor jou een strakke groene broek aandoen. Tenminste. Ik hoop dat ik er dan 1 vind waar mn kont in past.quote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Hans Teeuwen heeft wel leuke stukjes. Van gepijpt worden zou ik best een liefhebber kunnen zijn, maar ik denk dat ik bij dat dikke-vrouw-gedeelte afhaak.quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee, maar zeg hij moet dan gewoon niets zeggenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk twaalf meisjes geneukt in het weekend
![]()
![]()
Dan ga jij rare kleren aandoen. Ik breng een camera mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaterdag. Dan gaan we rare kleren aandoen. En dan ga ik speciaal voor jou een strakke groene broek aandoen. Tenminste. Ik hoop dat ik er dan 1 vind waar mn kont in past.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar zeg hij moet dan gewoon niets zeggen
En nu respect tonen.
AP schopt je kont.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is goed. Wanneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wij. En dan kunnen we ook samen in een pashokje duiken.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ga jij rare kleren aandoen. Ik breng een camera mee.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Werken zonder batterijen in de muis werkt niet voortreffelijk...Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Laat AP maar komenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nu respect tonen.
AP schopt je kont.
![]()
![]()
/twitter.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
Werken zonder batterijen in de muis werkt niet voortreffelijk...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij. En dan kunnen we ook samen in een pashokje duiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
GMTAquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed. Wanneer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Huwh?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee hoor.
En nu respect tonen.
AP schopt je kont.![]()
![]()
![]()
Stoep ga werken of zo
Altijd die bagger TT's
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dat hoeft niet, want hij heeft bij voorbaat al gewonnen.quote:Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef justmattie het volgende:
Stoep ga werken of zo
Altijd die bagger TT'sVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.Gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kunnen we samen stomme dansjes doen terwijl niemand kijkt
Ik dans niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gezellig.En dan kunnen we samen stomme dansjes doen terwijl niemand kijkt
Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.QFT, sorry BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
AANT WURK JONG!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef justmattie het volgende:
Stoep ga werken of zo
Altijd die bagger TT's[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik ben er net, nog 5 minutenquote:
Ook niet met mij?quote:
en dan hier posten natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 16:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan ga jij rare kleren aandoen. Ik breng een camera mee.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
ben je niet de enigequote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Inderdaad. Anders zou ik het niet posten, en jij mij niet quoten.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Nog even met de beveiliging lullen?quote:
Verdomme.quote:Ook niet met gothicfest?quote:
Sorryquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Ook niet met gothicfest?
Wohooo ik ben net thuis en morgen kan ik gelijk beginnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren."Do I get a bonus if I act like I care?"![]()
Feli meidquote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee echt niet no way dat doe ik nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme.
[..]
Ook niet met gothicfest?
Det Som En Gang Var
Nee er zit geen chille gast, dus dan maar rustig aandoen met een bak koffiequote:Op maandag 31 mei 2010 16:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nog even met de beveiliging lullen?
Ik ga huilen.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
congratsquote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren.
Det Som En Gang Var
Zelfs niet met mij?quote:
nnee echt niet sorry tenzij ik stomdronken ben dan boeit het me niet zoveel meerquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Sistyria het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo gelijk alles voor het klote UWV in orde maken, hoeven die ook niet meer te zeuren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb even gemist hoe wat waar en zo maar het klinkt goed
![]()
![]()
Gewoon doen joh. Is leuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
nnee echt niet sorry tenzij ik stomdronken ben dan boeit het me niet zoveel meer
Customer service bij Adobequote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb even gemist hoe wat waar en zo maar het klinkt goed
"Do I get a bonus if I act like I care?"![]()
voor mijn 2 vriendinnen die meegaan wel jaquote:
Det Som En Gang Var
Hoezo?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
voor mijn 2 vriendinnen die meegaan wel ja
Ik heb gewoon geen vrienden die mee willen![]()
die 2 lachen zich kapot als ik ga dansen en terechtquote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb gewoon geen vrienden die mee willen![]()
Det Som En Gang Var
Nu wil ik ook weten waarom!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
die 2 lachen zich kapot als ik ga dansen en terecht[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
om het simpele feit ik kan niet dansenquote:
Det Som En Gang Var
Det Som En Gang Var
Ik wel, alleen geen vriendin die meewillen naar een cyberfeestquote:
Psyclon ninequote:Ik ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
om het simpele feit ik kan niet dansen
Damn, ik ben nu pas terug van mijn nichtje, dag dagje voor mezelf alleen![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
vast wel beter dan dat ik dat kanquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Maar was het dan gezellig?quote:Op maandag 31 mei 2010 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
Damn, ik ben nu pas terug van mijn nichtje, dag dagje voor mezelf alleen![]()
![]()
Jawel...quote:
Alleen ik ben de enige van de familie waar ze contact mee heeft en dat is wel een beetje heftig soms.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Denk ;t niet.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik kreeg net op msn de vraag of ik de hint snapte en ik neem aan dat dat over deze post ging:1) de grap an sich vond ik heel grappig jaquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wannabe mod? En toen ik ;t bij Esmerallda deed was ;t wel grappig.
Maar goed, blijkbaar mag je je ook niet meer irriteren aan bepaald gedrag hier. Ik ben weg in ieder geval, als het zo moet.
2) twitter als in "ik ga poepen" "ik ga badderen" ïk ga de stad in" is idd heel irritant. Als iemand een mededeling maakt over bijvoorbeeld een sollicitatie gesprek dan is dat geen twitter.
Als het niet in je straatje past kan je het ook gewoon negeren. Doe ik ook vaak zat met jouw msn gesprekken.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg net op msn de vraag of ik de hint snapte en ik neem aan dat dat over deze post ging:
[..]
1) de grap an sich vond ik heel grappig ja
2) twitter als in "ik ga poepen" "ik ga badderen" ïk ga de stad in" is idd heel irritant. Als iemand een mededeling maakt over bijvoorbeeld een sollicitatie gesprek dan is dat geen twitter.
Als het niet in je straatje past kan je het ook gewoon negeren. Doe ik ook vaak zat met jouw msn gesprekken.
Ging niet over die post schatjequote:Op maandag 31 mei 2010 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kreeg net op msn de vraag of ik de hint snapte en ik neem aan dat dat over deze post ging:
[..]
1) de grap an sich vond ik heel grappig ja
Als het niet in je straatje past kan je het ook gewoon negeren. Doe ik ook vaak zat met jouw msn gesprekken.
En het was ook geen grap.Net zomin als het tegen jou een grap was.
En ik vind dat wel twitter. Ja het kan leiden tot een nieuw gesprek, maar dat is niet altijd zo. En er komt nu eenmaal een bepaald punt dat ik geen zin meer heb in ;t negeren. En dat is niet alleen bij jou zo.
Uiteindelijk gaat het er om wat de mods twitter vinden, de rest moet je echt maar gewoon proberen te negeren, of je gaat lekker ergens anders kijken.
Als iedereen elke post die hij of zij doet eerst moet bekijken of het geen msn, twitter, postopkrik, postcountgeil of ander soort ongewenste post is en dan ook nog een lijstje langs moet wie welk soort posts vindt vallen onder bovenstaande soorten dan kunnen ze de hele SC net zo goed weer opdoeken
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
Uiteindelijk gaat het er om wat de mods twitter vinden, de rest moet je echt maar gewoon proberen te negeren, of je gaat lekker ergens anders kijken.
Als iedereen elke post die hij of zij doet eerst moet bekijken of het geen msn, twitter, postopkrik, postcountgeil of ander soort ongewenste post is en dan ook nog een lijstje langs moet wie welk soort posts vindt vallen onder bovenstaande soorten dan kunnen ze de hele SC net zo goed weer opdoekenVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
quote:Ik denk dat sommige mensen het erg moeilijk krijgen zonder SC.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
Als iedereen elke post die hij of zij doet eerst moet bekijken of het geen msn, twitter, postopkrik, postcountgeil of ander soort ongewenste post is en dan ook nog een lijstje langs moet wie welk soort posts vindt vallen onder bovenstaande soorten dan kunnen ze de hele SC net zo goed weer opdoeken[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
mja moet ik weeer een andere zoekenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat sommige mensen het erg moeilijk krijgen zonder SC.
Det Som En Gang Var
Hihi voel je je aangesproken?quote:
Maar je mag niks meer. Je mag geen hoi zeggen als je hier binnenkomt, je mag geen doei ik ga nu slapenzeggen als je weg gaat.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Geil kippenborstjequote:
Van welke chick heb je die nu weer gejat?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch wel!
Ik heb overigens wel een leren string![]()
![]()
En je mag elkaar al helemaal niet begroeten, maar ondertussen staan we niet open voor nieuw vleesch. Want ja, als er een nieuweling binnen komt huppelen, dan mogen we niet 'hoi' zeggen, dus komen ze ook niet meer terug.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef DeLuna het volgende:
Maar je mag niks meer. Je mag geen hoi zeggen als je hier binnenkomt, je mag geen doei ik ga nu slapenzeggen als je weg gaat.
Ik heb een lakstring.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch wel!
Ik heb overigens wel een leren stringWeet ik poppedijnquote:
beetje wel maar volgens mij twitter ik niet echt hierquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Det Som En Gang Var
Iedereen twittert hier, de een wat meer dan de ander.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
beetje wel maar volgens mij twitter ik niet echt hier[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik draag ;m niet, ik heb ;m gekregenquote:
Spreekt elkaar allemaal tegenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je mag elkaar al helemaal niet begroeten, maar ondertussen staan we niet open voor nieuw vleesch. Want ja, als er een nieuweling binnen komt huppelen, dan mogen we niet 'hoi' zeggen, dus komen ze ook niet meer terug.
Ik ben klaar met werk moet alleen nog een kwartier wachten tot ik kan opruimen. Dus bakje koffie dan maarquote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen twittert hier, de een wat meer dan de ander.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Jamaar het is toch normaal als je zegt: ' Ik ga nu slapenquote:Op maandag 31 mei 2010 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen twittert hier, de een wat meer dan de ander.Weltrusten! ' oid. Anders ga je zomaar weg middenin een gesprek en dan vraagt iedereen zich af waar je gebleven bent. Als ik thuis de deur uitga zeg ik ook, ja ik ga even daar heen, hoi
Zullen we gewoon weer zoals vanouds gaan twitteren en msngesprekken met z;n allen?quote:En nieuw vleesch verwelkomen.
Mja klopt, maar niet iedereen hoeft daarop te reageren, vind ik. Maar het is ook weer onbeleefd om er niet op te reageren.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jamaar het is toch normaal als je zegt: ' Ik ga nu slapenWeltrusten! ' oid. Anders ga je zomaar weg middenin een gesprek en dan vraagt iedereen zich af waar je gebleven bent. Als ik thuis de deur uitga zeg ik ook, ja ik ga even daar heen, hoi
Vooral dat laatste is belangrijkquote:Op maandag 31 mei 2010 18:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we gewoon weer zoals vanouds gaan twitteren en msngesprekken met z;n allen?En nieuw vleesch verwelkomen.
Inderdaad. Iedereen is welkom enzo.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: