quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ervaring. Ik zit 90% van de tijd dat ik op Fok! ben met twee handen in m'n broek dus na een tijdje gaat het vanzelf.
Tarrels knippen gaat lastig met een hand hèquote:
Ja. Een betrouwbare handelaar op E-Bay.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want jij hebt de jouwe eerlijk gekocht he? On zeh interwebz!
Na een tijdje weet je niet beter.quote:
Wannabe mod? En toen ik ;t bij Esmerallda deed was ;t wel grappig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en stoep doen er verstandiger aan eerst naar jezelf te kijken ipv die wannabe mod acties
Ok. Je hebt het voor elkaar. Ik ben jaloers.quote:
Slangmevrouwquote:
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openkniptquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tarrels knippen gaat lastig met een hand hè
quote:
* Knuffelzacht negeert nooit vrouwenquote:
Respect, serieus.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ervaring. Ik zit 90% van de tijd dat ik op Fok! ben met twee handen in m'n broek dus na een tijdje gaat het vanzelf.
was leuk dus?quote:
anus openknippen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openknipt
Als je uitschiet met de schaarquote:
het idee alleen alquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je uitschiet met de schaarPijnlijk hoor, lijkt me.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Je hebt het voor elkaar. Ik ben jaloers.
Dat lijkt me ook niet fijn neequote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je uitschiet met de schaarPijnlijk hoor, lijkt me.
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openknipt
Jij houdt je tarrels gewoon toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
En dat is ook gewoon een lekker nummerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs vrolijk: toetoetoetoetoeeeeeeeeeT, AUTO!
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij houdt je tarrels gewoon toch?Ja, jij moet ook wat te knabbelen hebben toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Zo te horen heeft Thijs een goede smaakquote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs vrolijk: toetoetoetoetoeeeeeeeeeT, AUTO!
mooi ik vond the prodigy in de hmh toen wel tegenvallenquote:
daar ben ik nu ook achterquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:51 schreef Stoeprand het volgende:
Er zit afval in mijn prullenbak, maar hij is laatst al geleegd.
That's the spiritquote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Ach, ik verneuk scheikunde morgen toch wel, ik heb natuurkunde ook al verneukt dus ja.
quote:
aan wie?quote:
IK WIL JOUW STEM HOREN.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, er bestaat een kans dat je me morgenochtend op de radio hoort bij 3FM
ik heb al genoeg ergenissen gehad vorige weekquote:
Of jij hebt een bord voor je kop of je leest niet. Of allebei.quote:
hoe laat?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, er bestaat een kans dat je me morgenochtend op de radio hoort bij 3FM
True maar ik kan er niks aan doen dat ik word geïnterviewd door 3FM.quote:
nou, dan moet gewoon ophouden met je ergens aan ergerenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb al genoeg ergenissen gehad vorige week
Wie, wat, waar? Tell me more!quote:
Stuur een boze mail!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
Argh! Klote Marktplaats.
Zijn al mijn advertenties weer eens verwijderd
Alleen Stoep?quote:
Je had kunnen weigeren he, schatquote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
True maar ik kan er niks aan doen dat ik word geïnterviewd door 3FM.
Hou je tweets op twitter dan ipv ze ook hier te posten aan de lopende band.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:54 schreef Stoeprand het volgende:
Iemand is verliefd op mij en m'n twitterposts.
waarover?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
True maar ik kan er niks aan doen dat ik word geïnterviewd door 3FM.
quote:
Ik ben niet de enige hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je tweets op twitter dan ipv ze ook hier te posten aan de lopende band.
Ik, geïnterviewd (ja was kut ik wist niks maar tochquote:
Zo proberen wij een niet nader te noemen persoon duidelijk te maken dat dat getwitter schijtvervelend is.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je tweets op twitter dan ipv ze ook hier te posten aan de lopende band.
Ik moest lachenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
Da's ook voor het eerst dat de neger er niet als eerste uit wordt gepikt.
stem pvv dan is alles weer als vanoudsquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
Noem dan man en paard in een TR.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo proberen wij een niet nader te noemen persoon duidelijk te maken dat dat getwitter schijtvervelend is.
Stoep mag niet stemmen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stem pvv dan is alles weer als vanouds
Hmm. Hoeveel TR;s wil je hebben?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
toen ik op enter drukte had ik dat gevoel alquote:
Ik deed het toch niet sorry sorry sorryquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo proberen wij een niet nader te noemen persoon duidelijk te maken dat dat getwitter schijtvervelend is.
Jij niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik deed het toch niet sorry sorry sorry![]()
WachtIk deed helemaal niks.
Grapjurk dan.quote:
mja gaat nogal als mensen soms zo enorm dom en lichtzinnig zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan moet gewoon ophouden met je ergens aan ergeren
quote:
Zie je het al voor je, Trev in een jurk?quote:
Dat krijg je als je gaat twitterenquote:
wtfquote:
EW LETTERSEKSquote:
DAT MAG IK NIET IK GA HET TEGEN SWJ ZEGGUUUUUUUH!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat krijg je als je gaat twitteren
HOI DROLLIEWOLLIE
Wil je dat wel zien?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, Trev in een jurk?
mja indd ben ondertussen mijn woning aan het schoonmaken en zo zitten we alweer op blz 5quote:
Trev in een jurk in een geitenstal.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zie je het al voor je, Trev in een jurk?
Ik ga kijken of ze die ergens verkopen. Voor in de winter.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja gaat nogal als mensen soms zo enorm dom en lichtzinnig zijn
ja, en mooie peeptoe pumps!quote:
Da's een mannenburkaquote:
SWJ is al langsgeweest, lekker nat scheetje van mequote:Op maandag 31 mei 2010 13:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
DAT MAG IK NIET IK GA HET TEGEN SWJ ZEGGUUUUUUUH!
Hooooiiiii wolliebollie
Nee.quote:
Peeptoesquote:
Con een remspoor?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SWJ is al langsgeweest, lekker nat scheetje van me
Ah skijt! Ik denk dan kan ik lekker gaan klikken!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
SWJ is al langsgeweest, lekker nat scheetje van me
grinnik werkt niet bij haar maar goed ze gaat toch een dezer dagen verhuizen dus voorlopig heb ik rustquote:
Negeerstand op Fokquote:
Sommige mensen doen dat.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Negeerstand op FokIk zou er bijna geld aan uitgeven.
vind het maar bij weinig vrouwen mooi....bij de meeste zitten de tenen echt opgevouwen bij elkaarquote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
PeeptoesIk heb binnenkort weer nieuwe
Ik bedoelde meer die irl...quote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Negeerstand op FokIk zou er bijna geld aan uitgeven.
oow die laat me niet met rust nooit niet wat ik ook doe niks werktquote:
c0n doet altijd zijn ballen in mijn endeldarmpje legen, en dan krijg je datquote:
Seks dan maar?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah skijt! Ik denk dan kan ik lekker gaan klikken!
Geitenkaasjekikkerbilletje!
bij trev zal het vast wel mooi staanquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c0n doet altijd zijn ballen in mijn endeldarmpje legen, en dan krijg je dat
Dat klopt. Ik begin het ook te overwegen.quote:
Mja dat is wel zo. En ze doen ook pijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind het maar bij weinig vrouwen mooi....bij de meeste zitten de tenen echt opgevouwen bij elkaar
en wat mag dat zijn en hoe weet je dan of het mij dan zou staan?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bij trev zal het vast wel mooi staan
mooi was ook soort van sarcasme
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat mag dat zijn en hoe weet je dan of het mij dan zou staan?
over trevland in een jurkquote:Op maandag 31 mei 2010 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
jullie gaan weer onwaarschijnlijk hard
waar gaat het over?
je hebt ze ook in ballerinavorm toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit staat je vast wel!!
peeptoe is pumps met open voorkant... zelfs ik weet dat ik haat meisjes meisjes kleding
Moet ik mijn enkels breken?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit staat je vast wel!!
peeptoe is pumps met open voorkant... zelfs ik weet dat ik haat meisjes meisjes kleding
Ja dat kan ik niet als iemand me irriteert trek ik m;n bek open.quote:
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt ze ook in ballerinavorm toch?
al sla je me doodquote:Op maandag 31 mei 2010 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je hebt ze ook in ballerinavorm toch?
wie zegt dat je er mee hoeft te lopen... je hoeft alleen maar mooi bij te staanquote:
sorry ben niet het type shut-up and be prettyquote:Op maandag 31 mei 2010 13:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wie zegt dat je er mee hoeft te lopen... je hoeft alleen maar mooi bij te staan
de ballerina's voor jouquote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no fuckin' way dat je mij op zulke pumps krijg
ik donder zo voorover
Ik krijg zulke binnenkortquote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik donder zo voorover
Ik wel dan? Ik heb toch ook van dat soort schoenenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
sorry ben niet het type shut-up and be pretty
Waarom voorover?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik donder zo voorover
Omg omg omg, wat LELIJK!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de ballerina's voor jou
[ afbeelding ]
Maar wat heb ik aan die schoenen als ik ze toch niet aan doe?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel dan? Ik heb toch ook van dat soort schoenen
Je ziet zo vaak vrouwen op straat lopen die nog net niet op hun bek gaan elke stap die ze nemenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik donder zo voorover
die doen ook zeerquote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de ballerina's voor jou
[ afbeelding ]
I knowquote:
mijn adidasjesquote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die doen ook zeer![]()
Geef mij mijn nikies maar
of het moet zijn omdat je tenen zo afgekneld zijn dat je alsnog op je bek gaatquote:Op maandag 31 mei 2010 13:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I know
maar op die donder je niet voorover!
Ik bedoelde je tieten, schatquote:
Air Max Classicquote:
Met jou kan ik pratenquote:
Erop leren lopenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat heb ik aan die schoenen als ik ze toch niet aan doe?
Ze lopen superlekker hoorquote:
Zal ik eens eerlijk vertellen dat ik nog nooit op die dingen gelopen heb? Ja oke alleen op die van m;n broer die 5 maten te groot zijn.quote:
Is weer eens wat anders dan twitteren.quote:
Omdat je op hakken moet leren lopen, dna kan ;ie op de volgende meet in een grapjurk komen, met hakken eronder aanquote:
Die van Ez zijn leukquote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog geen classics gevonden die ik leuk vind lol... maar vroegah liep ook op niets anders... nu heb ik k's swiss, adidas, dc en etnies lol
omdat het kan?!?quote:
Ik ga binnenkort nieuwe halen denk ik. Dan mag jij ze wel hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van Ez zijn leukIk wil ze hebben
SPARKLES
Want ik pas ze ook welquote:Op maandag 31 mei 2010 13:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort nieuwe halen denk ik. Dan mag jij ze wel hebben
Ik doe het wel voor jequote:Op maandag 31 mei 2010 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vind het prima, zolang ik het maar niet hoef
jij vrouw!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor je
Nu wil ik gelijk weer nieuwe schoenen kopen.
ik heb er ook 3 en een paar pantoffelsquote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb 3 paar schoenen
ben ik dan vrouw genoeg
ohja en een paar slippers
Ik ook 3 paar met voetbalschoenen en gymschoenen meegerekendquote:Op maandag 31 mei 2010 13:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er ook 3 en een paar pantoffels
ik moet alleen weer es een keer een paar lakschoenen hebben voor onder mijn pakkenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook 3 paar met voetbalschoenen en gymschoenen meegerekendEn pantoffels en slippers ook inderdaad.
ik 5 incl werkschoenen maar die kan ik ook prive dragen (zwarte k'swiss lol)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb 3 paar schoenen
ben ik dan vrouw genoeg
nicequote:
vet getekendquote:
Ik heb een stuk of 8 paar, slippers niet meegerekend.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb 3 paar schoenen
ben ik dan vrouw genoeg
3d-tekening?quote:
Waarom geen zin dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
geen zin om naar mijn psycholoog te gaan.... moet denk ik toch maar knoop doorhakken en naar andere behandelaar te vragen....
klikt het niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:geen zin om naar mijn psycholoog te gaan.... moet denk ik toch maar knoop doorhakken en naar andere behandelaar te vragen....
kloptquote:
zin in psychologen heb ik nooit maar ik met deze is ook geen klik en wil als zij a zegt b doen enzo....quote:
Andere zoeken dus. Ik weet niet in hoeverre je het nodig hebt?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
klopt
[..]
zin in psychologen heb ik nooit maar ik met deze is ook geen klik en wil als zij a zegt b doen enzo....
andere aanvragen het is zo belangrijk dat het klikt die van mij is wel een tof wijfquote:Op maandag 31 mei 2010 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
klopt
[..]
zin in psychologen heb ik nooit maar ik met deze is ook geen klik en wil als zij a zegt b doen enzo....
heel erg... en ze hebben er genoeg dus dat scheeltquote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Andere zoeken dus. Ik weet niet in hoeverre je het nodig hebt?
Dan moet je zeggen dat je een andere wiltquote:Op maandag 31 mei 2010 14:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heel erg... en ze hebben er genoeg dus dat scheelt
vind ik moeilijkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je een andere wilt
succesquote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind ik moeilijk
Update je straks wel
ik ga er vandoor
Sterkte.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vind ik moeilijk
Update je straks wel
ik ga er vandoor
quote:
Ik durf niet te luisterenquote:
Waarom?quote:
Dat snap ik.quote:
dunnoquote:
Hebben ze zelf geen volkslied ofzoquote:
beter goed gejat dan slecht verzonnen?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hebben ze zelf geen volkslied ofzo
Nu ga ik de hele Marokkaanse bevolking aangegeven voor jattenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter goed gejat dan slecht verzonnen?
whehehee zijn ze wel gewendquote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nu ga ik de hele Marokkaanse bevolking aangegeven voor jatten
Minstens de helft kennen ze al bij naamquote:
Hoezo?quote:
Ze hebben goede plannenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minstens de helft kennen ze al bij naam![]()
[..]
Hoezo?
Omdat ze Mo, Ali en Said heten?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Minstens de helft kennen ze al bij naam![]()
[..]
Hoezo?
niggah whut?quote:
Ik weet niet wat jouw verlangens zijn, sorry.quote:
In ieder geval niet op hoge hakken lopenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw verlangens zijn, sorry.
Waarom niet? Hoge hakken zijn sexy.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
In ieder geval niet op hoge hakken lopen
Dat wel maar niet bij mijquote:Op maandag 31 mei 2010 15:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Hoge hakken zijn sexy.
Jij wil ook niet sexy zijn?quote:
Ik kan jou mijn hakken aantrekken.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:56 schreef Stoeprand het volgende:
Godverdomme, gaat het nog steeds over Trev die op hakken gaat lopen? Stiekem wilt ie het wel, anders zouden we het er niet nog steeds over hebben.
ihihii wil ik, dat dan??quote:Op maandag 31 mei 2010 15:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan jou mijn hakken aantrekken.
Hoe wel dan?quote:
Vast niet. Maar jij hebt toch ook maat 40? ;oquote:
Zijn borsthaar in een hartje geschoren, en een string met tijgerprint.quote:
Ah oke. Ik ga denk ik PvdA stemmen. Maar moet me er nog iets beter in verdiepen voordat ik het zeker weet.quote:
Ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vast niet. Maar jij hebt toch ook maat 40? ;o
Zeker doenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ga denk ik PvdA stemmen. Maar moet me er nog iets beter in verdiepen voordat ik het zeker weet.
Gewoon lekker gespierd en niet te overdreven meer hoeft van mijquote:
Ik heb tenminste borsthaarquote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zijn borsthaar in een hartje geschoren, en een string met tijgerprint.
Wees jij maar blij met je borsthaarquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker gespierd en niet te overdreven meer hoeft van mij
[..]
Ik heb tenminste borsthaar, die string mag je zelf houden
Ik vind alleen die Job Cohen een misselijke vent, dat is een beetje het probleemquote:
Als jij nou je borsthaar in een hartje had geschoren, en een string met tijgerprint aanhad zou ik ervoor gaan. Maar bij Trev.. Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zijn borsthaar in een hartje geschoren, en een string met tijgerprint.
Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen. GroenLinks, SP of D66.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik ga denk ik PvdA stemmen. Maar moet me er nog iets beter in verdiepen voordat ik het zeker weet.
Ik heb alleen geen borsthaar of een string met tijgerprint. Zonde.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij nou je borsthaar in een hartje had geschoren, en een string met tijgerprint aanhad zou ik ervoor gaan. Maar bij Trev.. Nee.
Spierenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker gespierd en niet te overdreven meer hoeft van mij
Borsthaarquote:[..]
Ik heb tenminste borsthaar, die string mag je zelf houden
Waarom denk jij altijd meteen dat iemand jaloers is?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij is er eentje gewoon jaloers
Lastig he? Ze hebben allemaal wel iets waar ik het niet mee eens ben.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen. GroenLinks, SP of D66.
Ach, ik zou je alsnog geven hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen borsthaar of een string met tijgerprint. Zonde.
Ja inderdaad. Volgens stemwijzer moet ik PVDA stemmen, maar ik vind van niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lastig he? Ze hebben allemaal wel iets waar ik het niet mee eens ben.
Zonder spieren zak je in elkaar dus is wel handig dat ze er zijn.quote:
Ik heb het nu eenmaalquote:[..]
Borsthaar
Lang niet altijd maar soms reageer jij gewoon zoquote:Op maandag 31 mei 2010 16:09 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom denk jij altijd meteen dat iemand jaloers is?
Is goed.quote:
Dan hoef je alsnog niet gespierd te zijn. Yech.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder spieren zak je in elkaar dus is wel handig dat ze er zijn.
Harsen, ik zeg het je.quote:[..]
Ik heb het nu eenmaal
quote:[..]
Lang niet altijd maar soms reageer jij gewoon zo
Nee, zonder botten. En pezen zijn daar ook best handig bij.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder spieren zak je in elkaar dus is wel handig dat ze er zijn.
Die brandvoting neem ik niet zo serieusquote:Op maandag 31 mei 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Volgens stemwijzer moet ik PVDA stemmen, maar ik vind van niet.Volgens die brandvoting die Luna laatst postte moet ik PVV stemmen.
Dan kan je achter in de rij gaan staan die mij wil harsenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan hoef je alsnog niet gespierd te zijn. Yech.
[..]
Harsen, ik zeg het je.
Gewoon de hele handel maar houdenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, zonder botten. En pezen zijn daar ook best handig bij.
Jij ookquote:
Doe maar niet neequote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die brandvoting neem ik niet zo serieusIk moet volgens stemwijzer ook PvdA stemmen.
wel 18? en moet die niet nog komen enzo? Wij hebben die ook nog nietquote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
als ik al kan stemmen want ik heb geen stempas
Zaterdag?quote:
Waar heb ik gezegd dat ik jou wil harsen?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je achter in de rij gaan staan die mij wil harsen
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
I;VE COME TO UNDERSTAND THAT BLISS
IT;S QUITE IMPOSSIBLE AND IF
I;LL EVER FIND A WAY
I;LL CLAIM ANOTHER LIFE
I;VE COME TO UNDERSTAND THAT KISS
IT;S QUITE IMPOSSIBLE AND IF
I;LL EVER FIND A WAY
I;LL HALT THE TURN OF TIME
Giertje, dat moet jij kennen.
[..]
niggah whut?
Ik zie jou er wel voor aan dat je het dan zelf wel wil uitvoerenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaterdag?
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik jou wil harsen?
Nah. Ik ben zo;n sadist die dan liever je zak gaat harsen ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je het dan zelf wel wil uitvoeren
Ik heb volgens mij ook nog niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wel 18? en moet die niet nog komen enzo? Wij hebben die ook nog nietDacht ik...
seaboundquote:
Maar je kan dus achter in de rij aan sluiten die wat wil harsen bij mijquote:Op maandag 31 mei 2010 16:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah. Ik ben zo;n sadist die dan liever je zak gaat harsen ofzo.
Oh ik wel al een weekje ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:16 schreef Giertje het volgende:
Zaterdag al?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zaterdag?
[..]
Waar heb ik gezegd dat ik jou wil harsen?
Braaf.quote:
Maar ik wil helemaal niks harsen bij jou!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar je kan dus achter in de rij aan sluiten die wat wil harsen bij mij
nopequote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Braaf.Niet gegoogled he?
[..]
Maar ik wil helemaal niks harsen bij jou!
Tof.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zaterdag al?
Is goed. Dan kan ik wel.
Braafquote:
Waarom moet ik naar jou toe komen?quote:
Om te meeten.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom moet ik naar jou toe komen?
Zijn er partijen die jullie uitsluiten als het gaat om coalitievorming?quote:
En dat kan hier niet?quote:
Oké, dan kom ik wel naar jou toe.quote:
Is goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, dan kom ik wel naar jou toe.
Wacht jij me op op het station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |