quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ervaring. Ik zit 90% van de tijd dat ik op Fok! ben met twee handen in m'n broek dus na een tijdje gaat het vanzelf.
Tarrels knippen gaat lastig met een hand hèquote:
Ja. Een betrouwbare handelaar op E-Bay.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want jij hebt de jouwe eerlijk gekocht he? On zeh interwebz!
Na een tijdje weet je niet beter.quote:
Wannabe mod? En toen ik ;t bij Esmerallda deed was ;t wel grappig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij en stoep doen er verstandiger aan eerst naar jezelf te kijken ipv die wannabe mod acties
Ok. Je hebt het voor elkaar. Ik ben jaloers.quote:
Slangmevrouwquote:
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openkniptquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tarrels knippen gaat lastig met een hand hè
quote:
* Knuffelzacht negeert nooit vrouwenquote:
Respect, serieus.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ervaring. Ik zit 90% van de tijd dat ik op Fok! ben met twee handen in m'n broek dus na een tijdje gaat het vanzelf.
was leuk dus?quote:
anus openknippen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openknipt
Als je uitschiet met de schaarquote:
het idee alleen alquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je uitschiet met de schaarPijnlijk hoor, lijkt me.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Je hebt het voor elkaar. Ik ben jaloers.
Dat lijkt me ook niet fijn neequote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je uitschiet met de schaarPijnlijk hoor, lijkt me.
Kijk, jij snapt het.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies want je hebt 1 hand nodig voor de schaar en met de andere moet je de tarrels zoeken zodat je niet je anus openknipt
Jij houdt je tarrels gewoon toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
En dat is ook gewoon een lekker nummerquote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs vrolijk: toetoetoetoetoeeeeeeeeeT, AUTO!
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij houdt je tarrels gewoon toch?Ja, jij moet ook wat te knabbelen hebben toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Zo te horen heeft Thijs een goede smaakquote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs vrolijk: toetoetoetoetoeeeeeeeeeT, AUTO!
mooi ik vond the prodigy in de hmh toen wel tegenvallenquote:
daar ben ik nu ook achterquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:51 schreef Stoeprand het volgende:
Er zit afval in mijn prullenbak, maar hij is laatst al geleegd.
That's the spiritquote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Ach, ik verneuk scheikunde morgen toch wel, ik heb natuurkunde ook al verneukt dus ja.
quote:
aan wie?quote:
IK WIL JOUW STEM HOREN.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, er bestaat een kans dat je me morgenochtend op de radio hoort bij 3FM
ik heb al genoeg ergenissen gehad vorige weekquote:
Of jij hebt een bord voor je kop of je leest niet. Of allebei.quote:
hoe laat?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
Ohja, er bestaat een kans dat je me morgenochtend op de radio hoort bij 3FM
True maar ik kan er niks aan doen dat ik word geïnterviewd door 3FM.quote:
nou, dan moet gewoon ophouden met je ergens aan ergerenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb al genoeg ergenissen gehad vorige week
Wie, wat, waar? Tell me more!quote:
Stuur een boze mail!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
Argh! Klote Marktplaats.
Zijn al mijn advertenties weer eens verwijderd
Alleen Stoep?quote:
Je had kunnen weigeren he, schatquote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
True maar ik kan er niks aan doen dat ik word geïnterviewd door 3FM.
Hou je tweets op twitter dan ipv ze ook hier te posten aan de lopende band.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:54 schreef Stoeprand het volgende:
Iemand is verliefd op mij en m'n twitterposts.
waarover?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
True maar ik kan er niks aan doen dat ik word geïnterviewd door 3FM.
quote:
Ik ben niet de enige hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je tweets op twitter dan ipv ze ook hier te posten aan de lopende band.
Ik, geïnterviewd (ja was kut ik wist niks maar tochquote:
Zo proberen wij een niet nader te noemen persoon duidelijk te maken dat dat getwitter schijtvervelend is.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je tweets op twitter dan ipv ze ook hier te posten aan de lopende band.
Ik moest lachenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
Da's ook voor het eerst dat de neger er niet als eerste uit wordt gepikt.
stem pvv dan is alles weer als vanoudsquote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
Noem dan man en paard in een TR.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo proberen wij een niet nader te noemen persoon duidelijk te maken dat dat getwitter schijtvervelend is.
Stoep mag niet stemmen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stem pvv dan is alles weer als vanouds
Hmm. Hoeveel TR;s wil je hebben?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Stoeprand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |