SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jij wil er ook bij zijn?quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Goede TT+ OPDat allemaal bij elkaar opgeteld, maakt dit wel een supertopic hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
TREV! JE HEBT EEN AANBIDDER!quote:
Ik sluit me hier bij aan.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat allemaal bij elkaar opgeteld, maakt dit wel een supertopic hè?
Dat zou dan toch wel bestempeld worden als /twitter.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME! Zat ik een heel verhaal te typen over mn sollicitatie gooien jullie snel het topic vol
KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE DAT ER ISquote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, een foutje in de TT.
Ach, Users Die Overal Worden Ondergekotst is ook leuk.
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME! Zat ik een heel verhaal te typen over mn sollicitatie gooien jullie snel het topic vol
Want kopieren+plakken kan niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Of rechtermuisknop.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt geen Ctrl toets? Of mis je de C en de V?
Geen idee. Zo dicht ben ik nog nooit in de buurt van een kut gekomenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
KOTSEN IN EEN KUT IS HET MOOISTE DAT ER IS
Nee. Hij wil ook al geen hoge hakken aan. Snap jij dat nou?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een vrouw was.
Volgens Hans Teeuwen is het wel zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Geen idee. Zo dicht ben ik nog nooit in de buurt van een kut gekomen
Ik geloof hem niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens Hans Teeuwen is het wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |