Wel lastig met zo'n touw overdwars.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb zo'n optimistisch lesboek
'to hang oneself'
'to commit suicide'
wtf![]()
maar ondergoed staat er niet in want stel je voor![]()
ik studeer al 7 jaar chinees en weet nog steeds niet hoe je bh zegt. Maar ik kan wel zelfmoord plegen in t chinees
Ben jij niet een beetje nieuwsgierig voor je leeftijd?quote:
nietes!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje nieuwsgierig voor je leeftijd?
Ladywrb stelde een vraag waar ze het antwoord op had kunnen weten
Ik hoop dat ze nog even wachtenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:55 schreef Kimpossible het volgende:
Spannend! Wanneer krijgen jullie de sleutel???
Dankquote:Op maandag 31 mei 2010 11:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
haha ja want ondergoed is niet van fatsoen
k_i_m gefeliciteerd met het officiële gedeelte van het proces
ik ben er anders al sinds gister over aan het denken.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje nieuwsgierig voor je leeftijd?
Ladywrb stelde een vraag waar ze het antwoord op had kunnen weten
moet het op de plek van die boom komen?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog even wachten.
[ afbeelding ]
Die bh heb je toch niet meer nodig na je zelfmoord, hangen is hangen!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb zo'n optimistisch lesboek
'to hang oneself'
'to commit suicide'
wtf![]()
maar ondergoed staat er niet in want stel je voor![]()
ik studeer al 7 jaar chinees en weet nog steeds niet hoe je bh zegt. Maar ik kan wel zelfmoord plegen in t chinees
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoi goeiemorgen!
Effe klagen. kan die baby van mij niet nog effe een maandje of wat blijven liggen? Ben superdruk de laatste tijd omdat hij gewoon echt gevaarlijk aan het doen is met overal tegenaan staan, dingen proberen te pakken, dan vallen en weer opstaan.
Dank voor uw tijd.
Ik ga em nu weer effe vastbinden in de maxi cosi dan kan ik ietsje langer fokken
oooo zo herkenbaar. sterkte ermee. ooit komt het goedquote:Op maandag 31 mei 2010 12:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoi goeiemorgen!
Effe klagen. kan die baby van mij niet nog effe een maandje of wat blijven liggen? Ben superdruk de laatste tijd omdat hij gewoon echt gevaarlijk aan het doen is met overal tegenaan staan, dingen proberen te pakken, dan vallen en weer opstaan.
Dank voor uw tijd.
Ik ga em nu weer effe vastbinden in de maxi cosi dan kan ik ietsje langer fokken
poedersuiker, drupje kleurstof of limonade en wat water. Daar kun je ze indopen en dan eventueel nog wat minismarties er op.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:34 schreef lady-wrb het volgende:
muffins zijn getest en goedgekeurd.
stukken beter dan die slappe smakeloze harry potterdingen
nu nog iets vinden om ze op te leuken.
iemand een tip voor stoere muffins?
De boom blijftquote:Op maandag 31 mei 2010 11:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet het op de plek van die boom komen?
jahquote:
Hij zag er ook wel echt zo onwijs lekker uit!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Memmel het volgende:
Je moet ze gewoon bij TF bestellen! Dan ga je echt misselijk je bed in!
Ik heb alle lagen taart geproefd en gisteren voor het slapen gaan nog een muffin...mèn, wat kwam ik moeilijk in slaap!
Oh, dat had ik gisteren! Toen voor de tweede keer hier de bak met kattengrit in het washok lag ging ik nog net niet gillenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Vette (P)MS hier en gewoon geen geduld voor 2-jarigen gedrag.
Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat het erbij hoort, maar af en toe...![]()
k_i_m!
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:52 schreef Memmel het volgende:
Hai Hao, Hai Hao, je krijgt het dus kado....!
lalalalalalalalalala hai hao, hai hao, hai hao!
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Memmel het volgende:
Je moet ze gewoon bij TF bestellen! Dan ga je echt misselijk je bed in!
Ik heb alle lagen taart geproefd en gisteren voor het slapen gaan nog een muffin...mèn, wat kwam ik moeilijk in slaap!
Nah, dat moet je allemaal maar weer bijhouden. En dan weten mensen waar ik woon enzoquote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah![]()
hai hao hai hao zei ze
betekent zoiets als eh... jaja t 'is wel goed zo... hoepel nou maar weer op.
Zo keek ze erbij althans
Oh en k_i_m een ontzettend hartelijk gefeliciteerd met je officiele aankoop!!
ga je zo'n topic openen tzt in k&w?
Hoezo, je gaat het om zn nek binden en je hoopt dat het zinkt?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Iemand enig idee wat een maxi cosi priori weegt?
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef leonieke het volgende:
BE op de site van maxi cosi staan alle specificaties. Ik weet alleen niet welke Priori je bedoelt.
Maar: www.maxi-cosi.com, land kiezen en dan onderaan het type.
Daarna gewoon op specificaties klikken.
Das toch een groep 1 stoel? Is je oudste daar al uit?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Precies wat ik zocht, en nog een goed gewicht ook. Ding is 9,2 kilo en kan dus precies met
de goedkoopste pakketzegel. Nu ze nog zo gek krijgen dat ze hem op gaan sturen.![]()
MP opent...
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo, je gaat het om zn nek binden en je hoopt dat het zinkt?
Ach je weet wie het zegt.quote:
We hebben er in elke auto 2 nodig, van groep 1 dus. Duur grapje dus, vandaar bij mij in de auto 2e-handsjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Das toch een groep 1 stoel? Is je oudste daar al uit?
Of je hebt er 1 gekocht... Dat kan ook..
Doen wij ook hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben er in elke auto 2 nodig. Duur grapje dus, vandaar bij mij in de auto 2e-handsjes.
Badstof hoes eroverheen en dan ziet het er weer prima uit.
Ja en Cil heeft ook een kippenkontje...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
Oei ja, dat kan dan nog wel even krapjes worden.
Maar ja, met jou smalle billen past dat wel toch?
Ja, het is niet heel comfortabel, maar ik heb het ook wel gedaan hoor. Moest nog fruithap in en we hadden haast.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en Cil heeft ook een kippenkontje...
Met 2 mensen achterin + autostoel kan best hoor... Maar 2 autostoelen en daartussen een persoon lijkt me wel heeeel krap.
Welke maat heb je nodig... Ik heb best wat spul liggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:26 schreef Vicky het volgende:
hmmpff mijn man heeft de auto EN de buskaart
ik wil naar de V&D. Tess d'r slaapzakje is kapot aan hrt
gaan.
Nee... Niet dat ik weet... Kan mn dozen doorspitten, maar weinig kans.quote:
iig bedankt!! ik heb echt met lange mouw nodig.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee... Niet dat ik weet... Kan mn dozen doorspitten, maar weinig kans.
Je kan ook gewoon de armen eraf halen..quote:Op maandag 31 mei 2010 14:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
iig bedankt!! ik heb echt met lange mouw nodig.
Gij bruutquote:Op maandag 31 mei 2010 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de armen eraf halen..
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Vette (P)MS hier en gewoon geen geduld voor 11/2-jarigen gedrag.
Ik probeer mezelf steeds voor te houden dat het erbij hoort, maar af en toe...![]()
k_i_m!
Ja een Mucocele (ik heb opgelet toen ze vertelden wat het was!)quote:
Ik ook wel, het is me niet snel te bloederig ofzo, maar hier ging ik even van griezelen wel...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:40 schreef Orea het volgende:
Echt?
Ik vind dat soort dingen altijd wel interessant
Het idee van erop bijten, dat is het geloof ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:52 schreef Sorbootje het volgende:
Hé zo'n ding heb ik ook gehad Orea! Lip-sars noemde ik het(sars was toen hot)
Isnie eng BE
Nee daar moet je niet op bijtenquote:
Een stemming zoals zin om te strijken, dan ben je welkom!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:13 schreef debuurvrouw het volgende:Gefeliciteerd met alle trouwjubilea!
![]()
ik ga maar eens bedden opmaken.Ik heb een beetje een rare stemming
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef YPPY het volgende:
Tijdje geleden vroeg iemand naar Luchtbel. Ze stuurde vandaag een mailtje met twee belangrijke punten (ze heeft niet zoveel tijd voor fok nu).
Punt 1: ze is goed bezig
Punt 2: Jolie is nog steeds zo leuk
Ben je nog op zoek Mikoxx. Zag net dat ze in de nieuwe Lucardi folder een heleboel horloges in de aanbieding hebben voor zeer uiteenlopende prijzen. Misschien zit er wat bij?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:43 schreef mikoxx het volgende:
Is toch over nagedacht Diaan.... haha!
Iemand tips voor leuke horloges?
Die lepelt ze zo binnenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Ssserpente het volgende:
Reigers genoeg, zag gister zelf een lepelaar.
She-Wolf ook gefeliciteerd!!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef She-Wolf het volgende:
Diaan, gefeliciteerd!!![]()
Ik ben vandaag 5 jaar getrouwd.
jep yesquote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef mikoxx het volgende:
Ja ben nog op zoek! Lucardi, heeft die ook een online shop?
Nou het gaat... vanavond gaan we lekker op de bank een makkelijke/feelgood film kijken. En inderdaad, het is pizza geworden vanavond.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:53 schreef mikoxx het volgende:
Euj... gefeliciteerd Diaan en SheWolf met jullie trouwdag!Hoe is het nu met je Diaan? Lekker pizzaatje op?
quote:
Maar binnenkort ligt er terug een vers beebje bij jouquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Ticootje het volgende:
Saai om op bed te liggen als je kind al in dr eigen bed ligt te snurken. Dit is echt wennen hoor.
dat duurt nog heel lang hoor!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar binnenkort ligt er terug een vers beebje bij jou
nee joh, nog wel een weekje of 12, eerder verwacht ik dr niet. Eerst een naam, eerder mag ze er niet uit.quote:
das optie 2!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |