abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:34:34 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81330989
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:27 schreef trui het volgende:
ik heb 'hoe tem ik een draak' voorgesteld aan willem, maar hij durfde niet...
Jammer denk ik, want ik stel me aan de hand van het boek voor dat het juist een soort underdog is held film is. Wicky de Viking misschien een optie?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:35:20 #152
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_81331008
Ik vond Iep niet zielig, wel ontroerend. Katja vond hem ook echt niet zielig. Hij is gewoon mooi, er zit niet zoveel actie in, dat kan voor kleinere kinderen misschien wel een nadeel zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:41:51 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81331218
voor wicky de viking geldt hetzelfde. 't is gewoon een watje wat bioscoop-bezoek betreft. hij is 1x met mij naar de bioscoop geweest, naar 'het paard van sinterklaas' (of het vervolg daarop, hoe heette die ook weer). maar toen was ie pas 4. en dat vond hij toen blijkbaar echt heel eng. dus nu vetoot hij elk bios-voorstel. films op dvd thuis bekijken gaat een stuk beter. voordeel is dan ook wel dat ze 'm nog es terug kunnen kijken. iets waar die van mij erg dol op zijn, sommige films worden echt helemaal 'grijs gedraaid' en uit het hoofd geleerd.
in de haak.
pi_81332199
Wij gaan 1 keer per maand ongeveer. De ene keer met oudste en de andere met middelste (en de ene keer met papa en de andere met mama).
Een soort "quality alleen tijd, zeg maar."

Ze zijn beiden nooit bang voor een film verder maar dat is zo persoonlijk. "Hoe tem ik een draak" vond David niet eng maar een ander misschien weer wel.
Het begin is wel best donker en wordt het dorp van hoofdpersoon overvallen door draken. Later sluit hij vriendschap en is het ook minder eng..
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:13:30 #155
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81332320
Mijn jongens zijn echt bioscoopgangers Komt vast door de popcorn en snoep die bij het kinderkaartje inzit. Maar films zoals Madagascar hebben wij dan ook op dvd. om nog weer terug te kijken. In de bios slap gelegen. Dat is mijn genieten altijd.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_81332571
Ik heb er 6 jaar gewerkt (tijdens mijn studie). Ieder weekend en een doordeweekse avond.
Ik kon een tijdje geen bioscoop meer zien.

Maar nu wel weer Het heeft zo'n speciale sfeer
pi_81335809
Lijkt me leuk ooit eens met Kim naar de bios te gaan, voorlopig nog maar niet.

Goed, ik stond dus 11.45 bij school op Kim te wachten met Tyler. Alle kindjes kwamen naar buiten, behalve Kim. Zei juf, Kim wilde zich niet aankleden, die is nog binnen. (ze hadden gym gehad) Bij de ingang hoorde ik haar al. Boos en verdrietig dat ze was. Heel sneu. Bleek ze ook nog 2 keer een bak met pionnen ed expres om te hebben gegooid. Juf was er wel klaar mee toen ze zich ook niet wilde omkleden. Dat snap ik best. En nu wil ze graag even slapen op de bank.
  woensdag 12 mei 2010 @ 12:54:07 #158
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_81336424
Wij zijn ook dol op bioscoopbezoek. 'Hoe tem je een draak' was bij uitstek een film die voor meerdere leeftijden geschikt is. Een film die leuk is voor zowel een 7-, een 10- als een 12-jarige is niet zo gemakkelijk te vinden helaas.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 mei 2010 @ 13:03:20 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81336747
Christan heeft op school een mok versierd voor een goed doel En nu hebben ze als beloning daarvoor een bioscoopkaartje gekregen Dus wij gaan binnenkort ook weer naar de film - als ik weer kan zitten

Een film in de bioscoop kijken is altijd een hele belevenis vind ik. Zeker met kinderen, die gaan er zo in op
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:06:26 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81336845
he wat sneu ingrid. heb je de school trouwens ingelicht over de diagnose die kim gekregen heeft? het heeft hier wel gescheeld, in het begrip/geduld dat de juffen voor haar kunnen opbrengen.
in de haak.
pi_81337346
Ja de school weet ervan. Laatst een gesprek met Accare (de orthopedagoog) de juf en de ib-er gehad. Het gaat verder heel goed op school.
Misschien heeft ze een slechte dag. Ze slaapt nu op de bank, doet ze niet snel anders.
En vanmorgen weer om 6.00 wakker. Had ook niet tegen mn vriendin moeten zeggen dat ze 2x 7.30 wakker was.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:06:24 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_81345203
Vanmorgen met Saskia naar de schoolarts geweest. Helemaal goedgekeurd (had ook niet anders verwacht eigenlijk).
N.a.v. de opmerkingen van de juf (de leerkracht heeft per leerling een lijstje ingevuld voor de schoolarts) werd een school voorgesteld waar ze een Leonardo-afdeling hebben. Ik had altijd het idee dat de juf wat behoudend was tav het voorlopen van Saskia, maar dat heb ik toch anders ingeschat blijkbaar
Nu is die andere school 25 minuten fietsen (en geen extra auto voor de deur), dus dat is echt een 'last resort'.. De opmerking heeft me wel dusdanig wakker geschud dat ik nu de hele ochtend al van alles aan het lezen ben over plusklassen e.d. en dat zeker op school ga aankaarten. Kan me niet voorstellen dat Saskia de enige is die voorloopt
Gelukkig is het standaard-lesaanbod op school al wel gedifferentieerd in enkele niveaus.. het is in elk geval we iets om in de gaten te blijven houden.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:08:25 #163
3011 E.T.
pi_81345301
Met de plaswekker gaat het trouwens hartstikke goed nu al 4 nachten op rij droog
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 mei 2010 @ 16:33:04 #164
13151 crew  Rewimo
pi_81346342
Goed nieuws, E.T., wordt ze er nu goed wakker van?

En een andere school is ook niet iets wat je zomaar even kunt beslissen lijkt me. Zeker als het logistiek onhandig is. Maar wel goed dat de juf dat aankaart
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81363593
Fijn dat dat goed gaat met Saskia
Op school ook? Of loopt ze te ver voor?
Je zou Saskia sowieso op de wachtlijst kunnen zetten van die Leonardoschool, gewoonlijk is die lijst erg lang.. en dan zou school kunnen beginnen met een didactisch onderzoek om te kijken hoe ver Saskia voorloopt (doortoetsen dus, met CITO en methodegebonden toetsen). Dat hb-kind-forum had je al wel ontdekt waarschijnlijk?
Oja, voor die wachtlijst hoeft ze nog geen iq-test gehad te hebben. Pas als je haar echt wilt/kunt plaatsen wordt dat belangrijk.
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:35:55 #166
3011 E.T.
pi_81372265
Ik ben zelf van school geswitched op de basisschool en dat vond ik echt vreselijk, wisselen van school vind ik dus echt pas een laatste optie. (al heb ik wel een andere school in de buurt gevonden (maar net over de gemeentegrens) die naast Leonardo ook 'gewoon' verrijkingsklassen hebben).

Maar bij Saskia heb ik niet het idee dat het zó 'erg' is. Ze loop wel voor en ze is misschien ook wel wat slimmer dan haar klasgenootjes, maar ik heb niet het idee dat ik meteen aan andere scholen moet denken.
Zal het nog wel eens navragen bij de juf.. ik heb nl. meer het idee dat die schoolarts gewoon wat riep zonder achterliggende kennis.
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:07:38 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81372737
ET, zo stond ik er bij de eerste ook in. Misschien kan je haar laten testen? Niet dat zo'n cijfer iets zegt maar toch. Meisjes zijn notoire aanpassers, voldoen graag aan de verwachting van de juf en zijn dus meer dan jongens bekend als onderpresteerders.
Mijn oudste had zich al aangepast naar de klas voor wij er achter waren dat ie onder z'n niveau zat en is een sociale kameleon gebleken. Hij durft nu niet meer te laten zien wat hij écht kan, met alle problemen daaruit volgend. (Waar ik hier dan niet te diep op in zal gaan, gezien Google en het feit dat zijn internetwereld ook steeds groter wordt ) Wij hebben echt járen een kind gehad dat niet lekker in z'n vel zat. Werktempo slecht, klagen over saai..En wij overwegen nu om jongste op de wachtlijst te zetten van Leonardo. Al is onze school nu écht op de goede weg, waar oudste alleen het laatste jaar er echt van heeft kunnen profiteren.
Ik ken iemand uit jou regio die nu naar een nieuwe Leonardo gaat. wil je in contact komen met haar? Haar jongste is van dezelfde leeftijd als Saskia (maand ouder dan Bram namelijk)
pi_81373269
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ET, zo stond ik er bij de eerste ook in. Misschien kan je haar laten testen? Niet dat zo'n cijfer iets zegt maar toch. Meisjes zijn notoire aanpassers, voldoen graag aan de verwachting van de juf en zijn dus meer dan jongens bekend als onderpresteerders.
Mijn oudste had zich al aangepast naar de klas voor wij er achter waren dat ie onder z'n niveau zat en is een sociale kameleon gebleken. Hij durft nu niet meer te laten zien wat hij écht kan, met alle problemen daaruit volgend. (Waar ik hier dan niet te diep op in zal gaan, gezien Google en het feit dat zijn internetwereld ook steeds groter wordt ) Wij hebben echt járen een kind gehad dat niet lekker in z'n vel zat. Werktempo slecht, klagen over saai..En wij overwegen nu om jongste op de wachtlijst te zetten van Leonardo. Al is onze school nu écht op de goede weg, waar oudste alleen het laatste jaar er echt van heeft kunnen profiteren.
Ik ken iemand uit jou regio die nu naar een nieuwe Leonardo gaat. wil je in contact komen met haar? Haar jongste is van dezelfde leeftijd als Saskia (maand ouder dan Bram namelijk)
Mm hier zelfde dilemma, wel of geen leonardo, in elk geval is en blijft het een lastig probleem.
Misschien het topic over slimme kinderen weer even een schop geven ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:16:03 #169
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81377782
Het nadeel van Leonardo vind ik, dat het nog allemaal zo nieuw is. Er zijn vaak nog opstartproblemen. Als je kind het verder aardig doet op de huidige school, zou ik niet zo snel overstappen. Als je ziet dat je kind niet tot z'n recht komt op school, wordt het een ander verhaal.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:18:38 #170
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81377872
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Muks het volgende:
(..)
Misschien het topic over slimme kinderen weer even een schop geven ?
Ach, het merendeel van de kinderen hier zijn slimme kinderen, alleen heeft nog niet iedereen dat door
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:07:00 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_81379586
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:18 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ach, het merendeel van de kinderen hier zijn slimme kinderen, alleen heeft nog niet iedereen dat door
Ik ben nu wel nieuwsgierig waarom je dat zo zegt
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:27:10 #172
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81380239
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:07 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik ben nu wel nieuwsgierig waarom je dat zo zegt
en ik met jou.
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:28:56 #173
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81380307
Nou, dat een apart topic eigenlijk niet zo nodig is, omdat veel ouders wel wat met de tips kunnen die daar gegeven worden, ook al zijn ze zich daar (nog) niet zo bewust van.
  donderdag 13 mei 2010 @ 14:55:48 #174
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_81381142
De tips die ik er vind vind ik vaak sowieso geschikt al dan niet slimmer of minder slim.
Maar goed dat is puur mijn visie uiteraard.

Ik vroeg me vooral af waarop je basseerde dat merendeels hier slimme kinderen zijn ?
  maandag 17 mei 2010 @ 09:52:13 #175
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81524520
Ik ben al een eeuwigheid hier niet geweest maar Noah heeft sinds vanochtend een losse tand en dat moest ik even kwijt...

Hij nam één hap van zijn brood en roept: "Mama mijn tand zei krak!" Het zat er wel een beetje aan te komen, want vorige week was ie ineens koortsig en bleek er een kies door te komen. Had alleen toch niet verwacht dat het zó snel ging gebeuren. Pffff wat wordt ie groot!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 17 mei 2010 @ 09:56:19 #176
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_81524625
Tex dat is wel een hele mijlpaal ja.

Maar gaat het hem goed op school etc.?
Met je dametje en Noah gaat dat allemaal goed?
vertel eens
  maandag 17 mei 2010 @ 09:59:18 #177
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_81524701
Ja alles gaat lekker! Noah heeft het erg naar zijn zin op school. Alleen moet ie nu af en toe taken doen, ipv dat ie elke dag zelf mocht weten wat ie deed toen ie net begon op school, en daar is ie het nog niet helemaal mee eens (En dat komt me akelig bekend voor....)

Hannah loopt net sinds dit weekend los, dus die wordt ook al ineens zo groot!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 17 mei 2010 @ 10:02:07 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_81524777
Ja dat gaat snel zeg.
En taken doen, is ook minder leuk als vrij spelen
  maandag 17 mei 2010 @ 13:23:05 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81531635
wow, Hannah al aan de wandel! en een wiebeltand voor Noah!
in de haak.
pi_81539031
Tex!

Duimen jullie aub dat Kim niet in slaap valt op de bank?
Tis al zo'n drama naar bed gaan momenteel. Met een slaapje tussendoor wil het helemaal niet.
Overigens vandaag voor de eerste keer cursus gehad bij Accare. Ging goed. Veel uitleg gehad. En huiswerk mee.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:18:10 #181
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81553924
Hannah al aan het lopen?? Wat goed zeg!!

Ingrid wat fijn dat het goed ging vandaag...

Twan is afgelopen zaterdag kampioen geworden, was lastige wedstrijd, ze waren erg zenuwachtig... maar daarna leuk feestje gehad met kampioensshirt, bloemetje, patatjes, drinken en een heus sportcertificaat...

Actiefoto:

Make love, not war ☮
  maandag 17 mei 2010 @ 22:08:02 #182
37150 livelink
pi_81556951
Wat goed van Twan
En wat een leuke foto's. Hij staat er zo lekker trots op. En die actiefoto is natuurlijk ook geweldig!
Gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 mei 2010 @ 22:26:28 #183
13151 crew  Rewimo
pi_81558057
Twan, goed zeg! Gefeliciteerd!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 18:58:11 #184
3011 E.T.
pi_81731783
Pffff... Saskia is vanmiddag van de glijbaan in de tuin gevallen Hard . Veel bloed en gekrijs in dr mond dus toch maar ff naar de buurman; de ha. Die kon het niet goed zien, voelde ook wel dat de voortand los zat (nieuwe tand) dus direct door naar de tandarts... Gelukkig was onze eigen tandarts er, maarna goed kijken toch doorgestuurd naar de kaakchirurg. Dr voortand idd los en scheef en op dr onderkaakm is het tandvlees los. En nu zitten we dus weer in een ander zkh en zitten we te wachten tot we Saskia van de OK mogen halen.. Wat een middag
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:09:08 #185
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81732213
Bah E.T. wat een schrik! Hopen dat achteraf alles meevalt
I`m not weird. I`m limited edition.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 mei 2010 @ 19:24:22 #186
13151 crew  Rewimo
pi_81732822
Oh E.T. wat een schrik joh! En een nieuwe tand, wat zonde Sterkte, hopelijk valt het mee
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:44:38 #187
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_81733577
ET, Swets & Saskia; dat moet schrikken geweest zijn zeg, jeetje. Hopelijk kan de schade beperkt blijven en krijgt ze niet te veel last! Beterschap!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_81733612
E.T. wat schrikken zeg! Sterkte
  vrijdag 21 mei 2010 @ 19:54:49 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_81733962
E.T ( en Swets) wat evrschrikkelijk zielig voor haar.
Hoop dat ze zo min mogelijk na last heeft, arm ding
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:04:22 #190
37150 livelink
pi_81734353
Wat een toestand E.T. en wat zielig voor Saskia. Dat verwacht je eigenlijk niet met een glijbaan dat dat zo hard mis kan gaan.
Ik hoop dat Saskia inmiddels weer uit de OK is en dat het allemaal weer mooi herstelt.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:12:15 #191
3011 E.T.
pi_81738037
Op het speeltuinbankje staan een paar updates
  zaterdag 22 mei 2010 @ 17:34:33 #192
37150 livelink
pi_81765207
Ik heb ze gelezen, E.T.
Ik hoop dat Saskia zich wat prettiger voelt.

Job had vandaag een kinderfeestje. Ik vind het echt lief dat mensen hem uitnodigen, maar eigenlijk moeten ze dat niet doen. Job en feestjes is geen goede combinatie. Dus ik was van plan om hem het cadeautje te laten geven en dan weer weg te gaan, maar J. denkt daar altijd anders over dan ik. Na een uur werden we gebeld met het verzoek Job te komen halen, het ging niet meer. En daar baal ik dan zo ontzettend van. Als we het op mijn manier hadden gedaan, dan had hij in ieder geval geen feestje verstoord en dan was het voor iedereen nog leuk gebleven. Dus nu ben ik ook weer een beetje boos op J.
pi_81775862
Ouch, Saskia! Arm meisje!

Amber gaat goed Ze heeft inmiddels haar A-diploma, gaat na de zomervakantie naar groep 3 , eergisteren is haar 2e tand eruitgegaan en ze is gewoon een lekker wijf!
Ze is nu wel eventjes onder controle bij de HA, wegens opgezette klieren overal. HA kon geen reden vinden en die stoere Amber heeft bloed laten prikken! Ze zag er erg tegenop, maar de ochtend zelf was ze groot en stoer! Ze schrok alleen eventjes van haar eigen bloed, moest daar ook eventjes van huilen. Maar was meer de spanning die eruitkwam.
Gelukkig niks raars gevonden. Over 2 weken weer terug om even te laten bekijken door de HA en dat is dan alles als het goed is
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:22:14 #194
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_81907961
Hoe is het met de tand van Saskia nu?

Ik mag morgen met één van de toekomstige juffen van Finn afspreken wanneer ie gaat wennen op school. Het gaat ineens wel hard nu, hij wordt zo groot
pi_81938487
Stoer zeg van Amber van het bloedprikken! Fijn dat alles goed is.

Kim is vorige week op schoolreis geweest naar een zandvlakte bij Kamp Westerbork.
Veel gespeeld, picknick gehad en een aantal sportspelletjes gedaan. Ze vond het erg leuk. Ze kregen een medaille en een zakje chips mee naar huis.

Morgen naar de kaakchirurg, eens kijken wat zij er van vindt. Of ze geopereerd moet worden. Of het dan alleen boren kan, of wel trekken. En of de kiezen/tanden geseald kunnen worden. Misschien dat ze wel denkt dat het "gewoon" kan, dus met plaatselijke verdoving.

Ohja, gisteren en eergisteren had ze veel buikpijn en last van de plasser zoals ze zei. Vandaag een plasje ingeleverd en alles was ok. Hopelijk blijft de buikpijn weg.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:51:48 #196
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81938947
Wow jojo, wat snel gaat het, he. Finn gaat ook al wennen op school.

Die Amber, dat meisje heeft gewoon al een zwemdiploma.

Tijdje geleden vroeg iemand naar Luchtbel. Ze stuurde vandaag een mailtje met twee belangrijke punten (ze heeft niet zoveel tijd voor fok nu).
Punt 1: ze is goed bezig
Punt 2: Jolie is nog steeds zo leuk
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_81939312
Goede punten van LB
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 mei 2010 @ 22:08:00 #198
13151 crew  Rewimo
pi_81944935
Finn ook al naar school, 't gaat zo hard hè?

Amber, stoere dame

Ik hoop dat het meevalt voor Kim, Ingrid!

En leuk om even wat van LB te horen
pi_81947097
Fijn dat het goed gaat met LB Ik had toen naar haar gevraagd. Miste ook de foto's van Jolie in het fototopic

Grappig, Amber gaat dan aardig gelijk-op met Myrthe Bij haar hangt de 2e losse tand nu helemaal scheef in haar mond, die zal dus binnenkort ook wel kwijt zijn.

Hoe gaat t nu met Saskia?
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:50:26 #200
3011 E.T.
pi_81947968
Saskia was vandaag weer gewoon naar school Ze heeft nog een beetje beurs gevoel ("mam, heb ik een blauwe plek op m'n kin? het voelt beurs".) maar je ziet niets als je het niet weet. Zelf heb ik nog wel het idee dat ze een beetje trekt met d'r mond, maar dat is alles.
Vandaag wel ongelofelijk dwars en pieperig, maar dat wijt ik aan de spanning en stress die er uit komt.
Dit was gister..
Nog met pleister:

en dit een kwartiertje later zonder pleister:

nog wel een paar keer langs de tandarts de komende weken.. die wil het nog wel goed in de gaten houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')