Jammer denk ik, want ik stel me aan de hand van het boek voor dat het juist een soort underdog is held film is.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:27 schreef trui het volgende:
ik heb 'hoe tem ik een draak' voorgesteld aan willem, maar hij durfde niet...
Mm hier zelfde dilemma, wel of geen leonardo, in elk geval is en blijft het een lastig probleem.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
ET, zo stond ik er bij de eerste ook in. Misschien kan je haar laten testen? Niet dat zo'n cijfer iets zegt maar toch. Meisjes zijn notoire aanpassers, voldoen graag aan de verwachting van de juf en zijn dus meer dan jongens bekend als onderpresteerders.
Mijn oudste had zich al aangepast naar de klas voor wij er achter waren dat ie onder z'n niveau zat en is een sociale kameleon gebleken. Hij durft nu niet meer te laten zien wat hij écht kan, met alle problemen daaruit volgend. (Waar ik hier dan niet te diep op in zal gaan, gezien Google en het feit dat zijn internetwereld ook steeds groter wordt) Wij hebben echt járen een kind gehad dat niet lekker in z'n vel zat. Werktempo slecht, klagen over saai..En wij overwegen nu om jongste op de wachtlijst te zetten van Leonardo. Al is onze school nu écht op de goede weg, waar oudste alleen het laatste jaar er echt van heeft kunnen profiteren.
Ik ken iemand uit jou regio die nu naar een nieuwe Leonardo gaat. wil je in contact komen met haar? Haar jongste is van dezelfde leeftijd als Saskia (maand ouder dan Bram namelijk)
Ach, het merendeel van de kinderen hier zijn slimme kinderen, alleen heeft nog niet iedereen dat doorquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:36 schreef Muks het volgende:
(..)
Misschien het topic over slimme kinderen weer even een schop geven ?
Ik ben nu wel nieuwsgierig waarom je dat zo zegtquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:18 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ach, het merendeel van de kinderen hier zijn slimme kinderen, alleen heeft nog niet iedereen dat door
en ik met jou.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik ben nu wel nieuwsgierig waarom je dat zo zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |