Ja, ik heb hem net gebeld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:13 schreef Rewimo het volgende:
Ga je nu nog een keer naar die man toe met hem?
Hoe komt ze daar dan bij? Wel grappigquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Dochterlief wil voortaan Julia genoemd worden![]()
Ze is helemaal into Romeo en Julia, waar ze ook mee speelt zij het Thomas de trein, kikkerknuffels/paardknuffeltje/ dinosaurus ze heten stuk voor stuk Romeoquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Hoe komt ze daar dan bij? Wel grappigik vind Julia ook een mooie naam hoor
![]()
Mijn ouders hebben suf gepoetst maar bij mijn zus kwamen al haar melktanden met gaatjes door : geen of weinig glazuur. Haar gewone gebit is gelukkig wel heel sterk.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
Fijn dat het een stuk beter gaat Lily. Hoe is het nu?
OMG! Kim lijkt onderin (alweer) een gaatje hebben. Voel me er behoorlijk k*t onder.
Morgen meteen de tandarts bellen. Tis ook nog steeds een heel gedoe om haar tandjes te poetsen.
Trui, dit is echt helemaal over de top, zelfs voor jouw doen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:11 schreef trui het volgende:
ja, ik vind 't ook heel rot voor d'r! (al is rot in deze context misschien niet zo kies... eh..). sterkte ermee!
Persoonlijk vond ik het wel fris.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:48 schreef trui het volgende:
ja ik moet meer aan zelf-selectie doen, i know.
kaas???!wist ik niet.
Sealen ga ik wel aan de kaakchirurg voorleggen. Met open mond slapen, of sowieso veel met open mond ademen, ipv door je neus, schijnt voor je tanden ook slecht te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik het wel fris.Voor kim veranderd er niks, maar hoe vervelend ook, het is niet levensbedreigend. Hopelijk is er wel gauw een oplossing bedacht. Zou preventief kiezen sealen niet helpen?
Een vriendje van oudste heeft hetzelfde denk ik. Die poetst wel goed, niet autistisch of andere dingen. Gewoon pech.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |