quote:Op maandag 31 mei 2010 10:32 schreef Chandler het volgende:
wordt weer nix.... we sturen al jaren bagger muziek naar het zongfestival!!!
Helemaal waar, jullie hebben gelijk, maar daar hebben we andere topics voor in ESF waar het daar al over gaatquote:Op maandag 31 mei 2010 10:35 schreef DoctorB het volgende:
Het probleem is dat de Nederlandse songfestival bobo's, de songfestival tijdgeest al jaaaaaaren niet meer aanvoelen. Wellicht is het nuttig om die eens allemaal te vervangen door fris bloed/inzichten.
dit zijn redenen om het niet in je agenda te stoppenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Helemaal waar, jullie hebben gelijk, maar daar hebben we andere topics voor in ESF waar het daar al over gaat
Je weet toch nog helemaal niet waarmee Nederland volgend jaar gaat komen?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dit zijn redenen om het niet in je agenda te stoppen
Nu vast voor 2011?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Misschien kan het forum alvast open, hebben we ruim de tijd om voor te bespreken
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Symphonic het volgende:
Misschien kan het forum alvast open, hebben we ruim de tijd om voor te bespreken
We gaan in elk geval naar het Nationaal Songfestival!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Ik zet het alvast in mijn agenda. Ben nu al reuzebenieuwd wat de TROS gaat doen (vrees het ergste, hoop op het beste). En waar het gaat plaatsvinden. En of ik er al dan niet heen ga
.
Met eigen commentators!!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 10:26 schreef Greys het volgende:
En wellicht kunnen we er een FOK! ESF meet van maken in Duitsland!
Met een aantal ESF liefhebbers de halve finale en/of finale bijwonen!
Ja!quote:
Als dat doorgaat dan zijn we echt een jaar te laat, met zo'n Tom Dice-achtig nummer denk ik. Alhoewel, misschien pakt het wel goed uit.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Greys, gisteren was Laura Jansen bij Paul de Leeuw en zij wil graag meedoen om ons land vertegen woordigen.
Zij zingt Engels.
Dan maak je dat volgend jaar maar ruimschoots goedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb wel niet veel gepost in ESF subforum
Dat heb ik inmiddels gekeken naar de stats van Arcee. 107 postings van mij dus op plaats 68quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maak je dat volgend jaar maar ruimschoots goed
Stuk dichterbij Nederland dan Berlijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:04 schreef Boldface het volgende:
Schijnt dat het nog een hele toer voor Duitsland gaat worden om het festijn te organiseren. Kennelijk is het zo geregeld dat de NDR de organisatie ter hand moet nemen, vanwege een bepaalde taakverdeling binnen de ARD. Zoiets las ik vandaag op de website van Der Spiegel. Het zou me dus niet verbazen als het evenement dan ook plaatsheeft in een Noord-Duitse stad, zoals Hamburg.
Duizenden jaren geleden ontdekte de eerste mens hoe hij vuur kon maken. Hij is waarschijnlijk verbrand door zijn medemensen. Hij was een boosdoener. Een piraat. Maar vanaf dat moment beschikten de mensen over vuur om zich warm te houden, licht te maken en zelfs voedsel te koken. Eeuwen later vond iemand het wiel uit. Hij is waarschijnlijk gevierendeeld op de pijnbank. Hij liet een geschenk na dat niet begrepen werd, maar de wegen naar alle delen van de wereld opende.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:04 schreef Greys het volgende:
Laatste dag dat ESF als subforum open is.
We'll meet again!
Because you can!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dir worden een paar hele zware maanden, zo tot het NSF losbarst. En dan weer het wachten op de onvermijdelijke afgang bij het ESF...waarom doe ik dit mezelf eigenlijk aan?
Je wilt er na al die maanden hier ineens niet meer me geassocieerd worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo, ik ontdek dit forum nu pas. Wat is hier allemaal te beleven? En wat is dat 'ESF' waar jullie het toch over hebben?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je wilt er na al die maanden hier ineens niet meer me geassocieerd worden?
Sorry, maar da's toch echt te laat nu, het ESF kleeft aan je. All over
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo, ik ontdek dit forum nu pas. Wat is hier allemaal te beleven? En wat is dat 'ESF' waar jullie het toch over hebben?
nogmaals bedankt voor alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:04 schreef Greys het volgende:
We'll meet again!
Ik mis het nu alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nogmaals bedankt voor alles.
Het was goed toeven hier
Voor de laatste keer effequote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:04 schreef Greys het volgende:
We'll meet again!
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook! Mijn modpowahs! Mijn naam, theiy not blue hierna
!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Je doet het alleen maar om de kleur en de macht héquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je doet het alleen maar om de kleur en de macht hé
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:58 schreef Macka66 het volgende:
Ik kom voorlopig niet meer van het ESF af. Mijn bijna-kleuter gaf vanavond de opdracht om een verhaaltje te verzinnen over twee kikkers, en die moesten Shalalie en Shalala heten
Sambaballen sambaballenquote:
Vertaling?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef eleusis het volgende:
Het is een geweldig liedje, de vertaling is ook leuk!
Oh gewoon de Engelse betekenisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vertaling?
Of gewoon op papier? Of is ie er ook in een andere taal inmiddels, het nummer?
quote:
Ohquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef eleusis het volgende:
[..]
Oh gewoon de Engelse betekenishttp://www.eurovision.tv/event/lyrics?event=1503&song=24933&type=English
En er is wel een Spaanse versie![]()
Ja die is gewoon te keup... Op eurovision.tv bijv.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Komt er eigenlijk nog een ESF cd uit...sommige nummers wil best nog wel eens draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |