Kunnen we het niet direct dumpen, enkel SBS zou het misschien willen doen maar ik zie RTL echt niet dit spektakel oppakken met het huidige imago. Daarbij staat SBS qua muziek gelijk aan TROS, JANNESquote:Op zondag 30 mei 2010 11:55 schreef Rectum het volgende:
Gewoon naar een commerciële zender. Dit soort "vermaak" heeft niks bij de publieke omroep te zoeken.
Dat zou prima kunnen. Of de NOS zelf.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:59 schreef Peter het volgende:
NPS?
NOS nieuws en verslaglegging. NPS cultuur en muziek.. (hebben die ook weer een reden om te blijven bestaan)quote:
Waarom is het dan "jammer" wanneer zij het NSF gaan uitzenden? Dat is dan toch goed? De NPS staat voor kwaliteit en vertegenwoordigt niet één bepaalde achterban.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:42 schreef Crutch het volgende:
De NPS zendt wat mij betreft vooralsnog interessante programma's/docu's uit. Zou jammer zijn.
Dan wordt het een 2e korenslagquote:Op zondag 30 mei 2010 16:47 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom is het dan "jammer" wanneer zij het NSF gaan uitzenden? Dat is dan toch goed? De NPS staat voor kwaliteit en vertegenwoordigt niet één bepaalde achterban.
Het Songfestival bij de TROS neerplempen is net zo bizar als het Songfestival bij de EO neerleggen.
Ow wacht..ik mistte het punt even.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:47 schreef Boldface het volgende:
[..]
Waarom is het dan "jammer" wanneer zij het NSF gaan uitzenden? Dat is dan toch goed? De NPS staat voor kwaliteit en vertegenwoordigt niet één bepaalde achterban.
Het Songfestival bij de TROS neerplempen is net zo bizar als het Songfestival bij de EO neerleggen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:28 schreef Boldface het volgende:
In Duitsland is het nummer uitgekozen na een speciale Idols-achtige verkiezing "Unser Star für Oslo" op de commerciële zender Pro7. Die aanpak heeft wel z'n vruchten afgeworpen.
quote:ProSieben is een Duitse commerciële tv-zender. De zender richt zich op een breed publiek met series, films en spelshows en is voor Nederland min of meer te vergelijken met de zender SBS6.
Ik denk dat dat bij SBS niet gaat gebeuren, niet met Popstars oid in ieder geval.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:51 schreef Boldface het volgende:
Tja, ik moet ook niks hebben van SBS, maar als dat leidt tot betere inzendingen en betere resultaten voor Nederland.... - waarom niet?
Jij zou niet posten vandaag.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:12 schreef henrydg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |