Omdat energie een rekbaar begrip is en cafeíne en taurine de energie opwekkende stof is in deze.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik had weer een rare kronkel en ben wat gaan zoeken.
In energiedrankjes zit caffiene, taurine en suiker.
Caffiene geeft een opwekkend gevoel en helpt het korte termijn geheugen, taurine versterkt de hartspier en verlaagt de bloeddruk. Suiker is daarintegen het enige wat daadwerkelijk energie geeft.
En dat doet mij denken...
Waarom is er een vredesnaam suikervrije energiedrank????
Dan kan je in elk geval de bril niet meer de schuld geven. Lepra nemen is natuurlijk ook een optie.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan neuropathische pijn hebben?
Hm, strange. Nah ja, voor de 3e keer terug kan dan ook nog wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Langs de opticien dan kunnen ze het weer een beetje bij buigen!
Dat geeft het ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat energie een rekbaar begrip is en cafeíne en taurine de energie opwekkende stof is in deze.
Anders zou koffie zonder suiker ook geen energie geven.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je in elk geval de bril niet meer de schuld geven. Lepra nemen is natuurlijk ook een optie.
Je gunt Venco lepra of het oortje van dr bril lepra?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je in elk geval de bril niet meer de schuld geven. Lepra nemen is natuurlijk ook een optie.
Is niet vreemd hoor, dat komt door het dragen en het gebruik. Je kunt het ook zelf weer goed zetten, maar dat is een beetje lastig uitleggen zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, strange. Nah ja, voor de 3e keer terug kan dan ook nog wel.
How straight of youquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Mijn naam hangt op het WK bord in 't magazijnHoe stoer!
(Ik heb net de wk poule ingeleverd)
Ik moet om de zoveel tijd terug. Dan wordt ie wijder, gaat ie schuiven en anders zitten, waardoor hij op andere plekken juist weer klemt of irriteert. Hoort erbijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, strange. Nah ja, voor de 3e keer terug kan dan ook nog wel.
Maar dat maakt de consument geen reet uit. Dat noemen ze nou marketing.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat geeft het ook niet
Het maakt je wakkerder, maar dat is iets heel anders.
Vind 3 keer terug voor die enkele keer dat ik de bril opzet wel aardig wat eigenlijk. En heb hm sinds...maart ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is niet vreemd hoor, dat komt door het dragen en het gebruik. Je kunt het ook zelf weer goed zetten, maar dat is een beetje lastig uitleggen zo.
Ik gun niemand Lepra. Ik gun wel iedereen een jeuk vrij plekje.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Je gunt Venco lepra of het oortje van dr bril lepra?
It is, isn't it?quote:
Ja zag 'tquote:Hey, die duitse heeft mooi wel gewonnen he
Eigenlijk zijn het gewoon kut dingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet om de zoveel tijd terug. Dan wordt ie wijder, gaat ie schuiven en anders zitten, waardoor hij op andere plekken juist weer klemt of irriteert. Hoort erbijJe ligt op je bril, je botst er wel eens tegenaam, je lubbert 'm uit, hij wordt warm/koud.... het leeft!!
Ja, helaas is de consument domquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat maakt de consument geen reet uit. Dat noemen ze nou marketing.
Fijn, dankje.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gun niemand Lepra. Ik gun wel iedereen een jeuk vrij plekje.
Jij bent ook zooooo dom.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, helaas is de consument dom
(dat wist ik wel, maar zoooo dom)
Dat begint al bij de energie-drank zelf. Alsof dat goed voor iemand is!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, helaas is de consument dom
(dat wist ik wel, maar zoooo dom)
Die Duitse is best lekker in dat stukje soapquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It is, isn't it?
[..]
Ja zag 'tVind het nr ook best leuk.
Live vond ik er geen ruk aan (vanochtend ff gekeken, niet zo mooi gezongen) maar het nr zelf is leuk
Maar ge bent een consument!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heul niet! Ik koop geen suikervrije energiedrank
Een kutbril? heeft dat monster ook al ogen dan?!?!!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon kut dingen.
Heeft een kut ogen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kutbril? heeft dat monster ook al ogen dan?!?!!![]()
.... huuuhuuhuuu
Niks is 100% goed voor je. Zelfs water niet (probeer maar eens 10 liter in één keer te drinken). Maar het heeft wel zijn voordelen.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat begint al bij de energie-drank zelf. Alsof dat goed voor iemand is!
Net zo slecht als bv koffie.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat begint al bij de energie-drank zelf. Alsof dat goed voor iemand is!
Gaan we de gezondheidsgoeroe uithangen?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks is 100% goed voor je. Zelfs water niet (probeer maar eens 10 liter in één keer te drinken). Maar het heeft wel zijn voordelen.
Ook leukquote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef Ripley het volgende:
[quote]Op maandag 31 mei 2010 12:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb dus geen ESF gejkeken zaterdag, maar wel X-Factor.
Niet gekeken dit seizoen en de finale dus wel, maar et was OF met de meiden van Black Snow lekke rhangen met drankjes en hapjes in de
Nummer was idd leuk, zang niet
Ik heb beide gemist want we hebben een meidenavondje gehouden met SATC 2 en Buddha Bar
Mooi argument! Een blok beton op je knar is ook niet 100% goed voor jequote:Op maandag 31 mei 2010 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks is 100% goed voor je. Zelfs water niet (probeer maar eens 10 liter in één keer te drinken). Maar het heeft wel zijn voordelen.
Te lang viel me wel mee, maar ik vond de dames een beetje oud en zeikerig geworden en het verhaal is flinterdun. Wel lekker hysterische outfitjes en lekkere mannenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook leuk
Ik moet er nog heen. Was ie leuk? Of zoals de meeste kritieken zeggen: Echt TE lang.
Wat ik dus zeg, ja, energiedrink is niet 100% goed voor je (what is), maar het heeft wel degelijk voordelen, en is, in principe, ook niet ontzettend slecht. (ja, cafiene is een gif, ja, van suiker kun je dik worden als je die energie verder niet gebruikt, ja, koolzuur is slecht voor je tanden, etc. etc.)quote:Op maandag 31 mei 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi argument! Een blok beton op je knar is ook niet 100% goed voor je
* neemt nog een slok water.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg, ja, energiedrink is niet 100% goed voor je (what is), maar het heeft wel degelijk voordelen, en is, in principe, ook niet ontzettend slecht. (ja, cafiene is een gif, ja, van suiker kun je dik worden als je die energie verder niet gebruikt, ja, koolzuur is slecht voor je tanden, etc. etc.)
Van ademen alleen al ga je op de lange duur dood, wat zuurstof is giftig voor de mens!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat ik dus zeg, ja, energiedrink is niet 100% goed voor je (what is), maar het heeft wel degelijk voordelen, en is, in principe, ook niet ontzettend slecht. (ja, cafiene is een gif, ja, van suiker kun je dik worden als je die energie verder niet gebruikt, ja, koolzuur is slecht voor je tanden, etc. etc.)
Maar van niet ademen ga je ook dood.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van ademen alleen al ga je op de lange duur dood, wat zuurstof is giftig voor de mens!
Ja. Maar wat is nou het punt dat je wilde maken met je oorspronkelijke opmerking?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van ademen alleen al ga je op de lange duur dood, wat zuurstof is giftig voor de mens!
Lijkt net op zo'n dro(u)greden die blowers aanhalen bij een discussie.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja. Maar wat is nou het punt dat je wilde maken met je oorspronkelijke opmerking?
Jij hoeft het ook niet te snappen babs, volgens mij snappen anderen het wel!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt net op zo'n dro(u)greden die blowers aanhalen bij een discussie.
Ja, ik blow. Maar water is ook slecht, probeer daar maar eens 10 liter van te drinken
Euro Disney heet trouwens al een jaar of 10 Disneyland Parijs.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik heb eik wel zin om naar Euro Disney te gaan. Gewoon omdat het kan. 2 dagen ofzo. Of 3.
3 dagen is prima om beide parken gezien te hebbenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik heb eik wel zin om naar Euro Disney te gaan. Gewoon omdat het kan. 2 dagen ofzo. Of 3.
Stokbrood met kruidenboter >>>>>>>>>>>> Sushi, zo dom waren ze dus niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Ripley het volgende:
In buddhabar serveren ze alleen aziatische hapjes - sushi, sashimi, dim sum etc. Wij werden aan een tafel egzet met 6 domme wijven die zeiden "Sushi? Wat is dat? heppie niet gewoon stokbrood met kruidenboter?"
Suikers zijn "slechts" kortwerkende energiegevers. Voor langere energie heb je dingen als noten nodig.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik had weer een rare kronkel en ben wat gaan zoeken.
In energiedrankjes zit caffiene, taurine en suiker.
Caffiene geeft een opwekkend gevoel en helpt het korte termijn geheugen, taurine versterkt de hartspier en verlaagt de bloeddruk. Suiker is daarintegen het enige wat daadwerkelijk energie geeft.
En dat doet mij denken...
Waarom is er een vredesnaam suikervrije energiedrank????
En als je iets niet lust dan ben je ineens dom?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef Ripley het volgende:
In buddhabar serveren ze alleen aziatische hapjes - sushi, sashimi, dim sum etc. Wij werden aan een tafel egzet met 6 domme wijven die zeiden "Sushi? Wat is dat? heppie niet gewoon stokbrood met kruidenboter?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |