Spaans woordenboekje heb ik me prima mee gered. En inmiddels spreek ik dus ook de basis. Chitzén Itza wilde ik ook echt supergraag zien, ik had me daar al 3 maanden op verheugd maar dat ging niet door wegens omstandigheden. Ik had niet echt tijd meer om nog door te reizen, ik moest terug naar Mexico City vanuit Chiapas. Maar goed, daar wel Palenque bezocht, en die pyramides mag je nog beklimmenquote:Op maandag 31 mei 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet DAAR!![]()
Op Cancun vliegen en daar zo snel mogelijk weg. Huur een hutje op het strand in Tulum, dat is magisch. Heb het ook gedaan met mijn ex. Hoop te zien (Chichen Itza is echt geweldig mooi) en te chillen. En lekker eten en relaxede mensen. Spaans spreken helpt wel duidelijk. Reizen per bus is goedkoop, veilig en makkelijk.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam jaloers zijn?Techno kan op zijn ouwelullenleeftijd gewoon nog mee met de jongeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik tegen die tijd hardstikke (ja, het is harTstikke, ik weet het, maar dit vind ik mooier!) dood ben.
Of komend weekend aan een overdosis serotonine overlijd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Maar dat is je eigen schuld. Dus.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Techno kan op zijn ouwelullenleeftijd gewoon nog mee met de jongeren.![]()
Ik denk dat ik tegen die tijd hardstikke (ja, het is harTstikke, ik weet het, maar dit vind ik mooier!) dood ben.
Of komend weekend aan een overdosis serotonine overlijd.
Ja, Palenque was zeker tof. En die apen daar. Gave tijd gehad. Campeche, Merida, San Cristobal de las Casas (ga NIET eten bij iets van Gato Loco ofzo, staat in de Lonely Planet, is een KUTtent) en Puebla en Jalapa waren ook gaaf.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Spaans woordenboekje heb ik me prima mee gered. En inmiddels spreek ik dus ook de basis. Chitzén Itza wilde ik ook echt supergraag zien, ik had me daar al 3 maanden op verheugd maar dat ging niet door wegens omstandigheden. Ik had niet echt tijd meer om nog door te reizen, ik moest terug naar Mexico City vanuit Chiapas. Maar goed, daar wel Palenque bezocht, en die pyramides mag je nog beklimmen. En heerlijk rustig daar. Als ik terugga, dan zet ik Chitzén Itza, Tulum en nog paar leuke oorden op Cancún als eerste op de planning.
Dat weet ik.quote:
Ik vind de middelste zin van je onderschrift wel echtquote:
kom even op msn als je wilt.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oye. Ik moet jou nog de foto's van San Andres sturen!
Alleen ik, don't worryquote:Op maandag 31 mei 2010 12:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wacht, ging dit eigenlijk over Civilization?
Dank je.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de middelste zin van je onderschrift wel echt
Geen tussenstop gemaakt in Veracruz Cd zeker.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Palenque was zeker tof. En die apen daar. Gave tijd gehad. Campeche, Merida, San Cristobal de las Casas (ga NIET eten bij iets van Gato Loco ofzo, staat in de Lonely Planet, is een KUTtent) en Puebla en Jalapa waren ook gaaf.
Heb veel gezien in 3 weken. Bus is prima te doen.
Maar als je niet afgezet wil worden, is een beetje redelijke kennis van de Spaanse taal een must.
Hahaha, thanks.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef El_Matador het volgende:
Techno kan op zijn ouwelullenleeftijd gewoon nog mee met de jongeren.![]()
OK.quote:
OK. Briljante game, dat wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen ik, don't worry
edit: maar je herkende het wel
Eh jawel, overstappen, meer niet. Of een nachtje, kan ik me niet meer precies herinneren. We hebben zoveel gezien toen.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Geen tussenstop gemaakt in Veracruz Cd zeker.![]()
Ik ben een paar keer afgezet. Maar zolang dat om kleine bedragen gaat, boeit het me niet zo.
Wacht, daar moet je me iets meer over vertellen. Waar is die Paricutin en wat was er mis met je klotepaard?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh jawel, overstappen, meer niet. Of een nachtje, kan ik me niet meer precies herinneren. We hebben zoveel gezien toen.
De Paricutin beklimmen was wel echt een hoogtepunt. En een dieptepunt, godver 5 uur op zo'n klotepaard!
Ja, de eerste is me bekend idd. Goed bedachtquote:Op maandag 31 mei 2010 12:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je.Dat is mijn eigen vinding.
De bovenste is uit V for Vendetta en de onderste van een medeFOK!ker.
Minimal is trouwens toch ook allang weer voorbij ?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij ook alleen nog maar minimal maakt. Zoals zoveel.
Nee, was het maar waar. Ik weet niet of je alle releases een beetje in de gaten houdt? Kijk maar op beatport en discogs en dergelijke.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
Minimal is trouwens toch ook allang weer voorbij ?
Tegenwoordig is het vooral techhouse met trommeltjes, en dat is helemaal niet erg.
Trommeltjes.
Kijk dagelijks op beatport, maar de echte minimal hype lijkt toch echt voorbij, dingen die als minimal zijn bestempeld op BP klinken amper nog zoals de minimal van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar. Ik weet niet of je alle releases een beetje in de gaten houdt? Kijk maar op beatport en discogs en dergelijke.
Over techhouse heb ik niets gezegd, dat vind ik ook lekker.
Oeh, das toch zeker 15 minuten werk als het tegenzit.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef Kluts het volgende:
Kut. Ik moet vanavond het nieuwe UPC-pakket aansluiten (internet/telefonie/tv) en een draadloos netwerk aan gaan leggen.
stelt geen reet voor.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef Kluts het volgende:
Kut. Ik moet vanavond het nieuwe UPC-pakket aansluiten (internet/telefonie/tv) en een draadloos netwerk aan gaan leggen.
Ik heb mijn pakket maar weer ingeleverd na 5 maanden gekut. Maar ik heb een lastig huisquote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oeh, das toch zeker 15 minuten werk als het tegenzit.. Voor 25 euro per uur doe ik het in 3 uur voor je. Exclusief reiskosten.
aangesloten in 2 minuten, maar moest 2 weken wachten op signaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakket maar weer ingeleverd na 5 maanden gekut. Maar ik heb een lastig huis
Het erge is dat ik het zaterdag al allemaal had aangesloten, maar toen bleek huisgenootje de boel nog niet geactiveerd te hebben.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oeh, das toch zeker 15 minuten werk als het tegenzit.. Voor 25 euro per uur doe ik het in 3 uur voor je. Exclusief reiskosten.
Dat.quote:
Oh, dus eigenlijk ben je al klaar?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:23 schreef Kluts het volgende:
Het erge is dat ik het zaterdag al allemaal had aangesloten, maar toen bleek huisgenootje de boel nog niet geactiveerd te hebben.
Af en toe wat sightseeing is toch ook wel relaxed vind ik zelf.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is toch ook het doel van een relaxvakantie.
Nee, want omdat huisgenootje wel internet enzo moest hebben in verband met school kon ik het Tele2 gebeuren weer gaan aansluiten en zulks. Ik heb het deels wel laten staan, maar ik vind het gewoon pokkewerk en irritant om te doen.quote:
Ah ja, op die manier.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:27 schreef Kluts het volgende:
Nee, want omdat huisgenootje wel internet enzo moest hebben in verband met school kon ik het Tele2 gebeuren weer gaan aansluiten en zulks. Ik heb het deels wel laten staan, maar ik vind het gewoon pokkewerk en irritant om te doen.
je achter je oren wassenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
Zo irritant he. Pootje van mijn bril jeukt/doet pijn aan mijn oor.Dat was eerst niet.
![]()
Iemand een tip?
Je zenuwen dood maken met brandende spelden.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
Zo irritant he. Pootje van mijn bril jeukt/doet pijn aan mijn oor.Dat was eerst niet.
![]()
Iemand een tip?
Langs de opticien dan kunnen ze het weer een beetje bij buigen!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
![]()
Iemand een tip?
En dan neuropathische pijn hebben?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zenuwen dood maken met brandende spelden.
Montuur is iets verbogen ws. Ff langs de opticien.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
![]()
Iemand een tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |