Je zenuwen dood maken met brandende spelden.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
Zo irritant he. Pootje van mijn bril jeukt/doet pijn aan mijn oor.Dat was eerst niet.
![]()
Iemand een tip?
Langs de opticien dan kunnen ze het weer een beetje bij buigen!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
Zo irritant he. Pootje van mijn bril jeukt/doet pijn aan mijn oor.Dat was eerst niet.
![]()
Iemand een tip?
En dan neuropathische pijn hebben?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zenuwen dood maken met brandende spelden.
Montuur is iets verbogen ws. Ff langs de opticien.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
![]()
Iemand een tip?
Omdat energie een rekbaar begrip is en cafeíne en taurine de energie opwekkende stof is in deze.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik had weer een rare kronkel en ben wat gaan zoeken.
In energiedrankjes zit caffiene, taurine en suiker.
Caffiene geeft een opwekkend gevoel en helpt het korte termijn geheugen, taurine versterkt de hartspier en verlaagt de bloeddruk. Suiker is daarintegen het enige wat daadwerkelijk energie geeft.
En dat doet mij denken...
Waarom is er een vredesnaam suikervrije energiedrank????
Dan kan je in elk geval de bril niet meer de schuld geven. Lepra nemen is natuurlijk ook een optie.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan neuropathische pijn hebben?
Hm, strange. Nah ja, voor de 3e keer terug kan dan ook nog wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Langs de opticien dan kunnen ze het weer een beetje bij buigen!
Dat geeft het ook nietquote:Op maandag 31 mei 2010 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat energie een rekbaar begrip is en cafeíne en taurine de energie opwekkende stof is in deze.
Anders zou koffie zonder suiker ook geen energie geven.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je in elk geval de bril niet meer de schuld geven. Lepra nemen is natuurlijk ook een optie.
Je gunt Venco lepra of het oortje van dr bril lepra?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je in elk geval de bril niet meer de schuld geven. Lepra nemen is natuurlijk ook een optie.
Is niet vreemd hoor, dat komt door het dragen en het gebruik. Je kunt het ook zelf weer goed zetten, maar dat is een beetje lastig uitleggen zo.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, strange. Nah ja, voor de 3e keer terug kan dan ook nog wel.
How straight of youquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Mijn naam hangt op het WK bord in 't magazijnHoe stoer!
(Ik heb net de wk poule ingeleverd)
Ik moet om de zoveel tijd terug. Dan wordt ie wijder, gaat ie schuiven en anders zitten, waardoor hij op andere plekken juist weer klemt of irriteert. Hoort erbijquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, strange. Nah ja, voor de 3e keer terug kan dan ook nog wel.
Maar dat maakt de consument geen reet uit. Dat noemen ze nou marketing.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat geeft het ook niet
Het maakt je wakkerder, maar dat is iets heel anders.
Vind 3 keer terug voor die enkele keer dat ik de bril opzet wel aardig wat eigenlijk. En heb hm sinds...maart ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is niet vreemd hoor, dat komt door het dragen en het gebruik. Je kunt het ook zelf weer goed zetten, maar dat is een beetje lastig uitleggen zo.
Ik gun niemand Lepra. Ik gun wel iedereen een jeuk vrij plekje.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Je gunt Venco lepra of het oortje van dr bril lepra?
It is, isn't it?quote:
Ja zag 'tquote:Hey, die duitse heeft mooi wel gewonnen he
Eigenlijk zijn het gewoon kut dingen.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet om de zoveel tijd terug. Dan wordt ie wijder, gaat ie schuiven en anders zitten, waardoor hij op andere plekken juist weer klemt of irriteert. Hoort erbijJe ligt op je bril, je botst er wel eens tegenaam, je lubbert 'm uit, hij wordt warm/koud.... het leeft!!
Ja, helaas is de consument domquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat maakt de consument geen reet uit. Dat noemen ze nou marketing.
Fijn, dankje.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik gun niemand Lepra. Ik gun wel iedereen een jeuk vrij plekje.
Jij bent ook zooooo dom.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, helaas is de consument dom
(dat wist ik wel, maar zoooo dom)
Dat begint al bij de energie-drank zelf. Alsof dat goed voor iemand is!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, helaas is de consument dom
(dat wist ik wel, maar zoooo dom)
Die Duitse is best lekker in dat stukje soapquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It is, isn't it?
[..]
Ja zag 'tVind het nr ook best leuk.
Live vond ik er geen ruk aan (vanochtend ff gekeken, niet zo mooi gezongen) maar het nr zelf is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |