Nee, heeft met vergunning te maken. Ligt woonwijk in de buurt.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Frederic het volgende:
Kan er iemand mij (als onwetende Vlaming) eens uitleggen waarom de laatste bands om 22u30 al stoppen!? Zijn er daarna nog dj's ofzo?
Nope, dan is het afgelopen. Iedereen krijgt een zakje snoep mee en wordt daarna thuisgebracht door Jan Smeets.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Frederic het volgende:
Kan er iemand mij (als onwetende Vlaming) eens uitleggen waarom de laatste bands om 22u30 al stoppen!? Zijn er daarna nog dj's ofzo?
Sprekend iddquote:
Dat zou tof zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nope, dan is het afgelopen. Iedereen krijgt een zakje snoep mee en wordt daarna thuisgebracht door Jan Smeets.
Met volle buik natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nope, dan is het afgelopen. Iedereen krijgt een zakje snoep mee en wordt daarna thuisgebracht door Jan Smeets.
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik zou het nog geloven ook.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:15 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Hoezo? Die man blijft eindeloos hetzelfde trucje doen, maar gitaren kan 'ie wel...quote:Op zondag 30 mei 2010 23:17 schreef tong80 het volgende:
Waarom zijn de Slashes van deze wereld niet uitgeroeid ?
Nee, maar StuBru is dan ook goede festivals gewendquote:Op zondag 30 mei 2010 23:19 schreef Frederic het volgende:
[..]
Ik zou het nog geloven ook.
Op StuBru begrijpen ze er alleszins niks van. Werchter gaat door tot 2u en daar wonen ook mensen in de buurt...
Ja ze werden vanavond nog opgehaald door hun vader. De onderwijsraad kijkt mee.quote:
Werchter is dit jaar gewoon Pinkpop+ (vrijwel al het toffe van Pinkpop met heel veel meer goeds erbij) en Pukkelpop is Lowlands++ (idem)quote:Op zondag 30 mei 2010 23:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, maar StuBru is dan ook goede festivals gewend
Met dubbel Fquote:Op zondag 30 mei 2010 23:22 schreef Elusive het volgende:
Dit klinkt overigens best goed
DeWolf was het ?
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:22 schreef Elusive het volgende:
Dit klinkt overigens best goed
DeWolf was het ?
Heel erg vaag iddquote:
Dat er een pit is okey, maar het leukste was nog dat er niemand in gingquote:
Vraag het 'rquote:Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef Elusive het volgende:
best wel een schreeuwwijf eigenlijk, volgens mij doet ze ook aan ruige sex
Denk ik ook ja, en aan het eind van de nacht ligt de slaapkamervloer bezaaid met kaasraspen, citruspersen en vliegestrips en staan er twee zebra's en een gnoe getraumatiseerd rond te kijken.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef Elusive het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef Elusive het volgende:
Waarvan dan wel? Ze is niet bepaald knap en de show is ook waardeloos.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Pink moet het overduidelijk niet van de muziek hebben he
Dit is oostblok songfestival materiaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
En van bh's..quote:Op zondag 30 mei 2010 23:37 schreef oh-oh het volgende:
En van rokjes tot over de billenquote:
Nou je hoeft dr niet naar te gaan kijken hoor.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef Christiaan het volgende:
Blij dat ik hier niet meer voor gebleven ben, crap. Moet ik dit ook nog op Werchter zien.
Überhaupt danspasjes op een festival? Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb in al die jaren Pinkpop nog NOOIT zoveel danspasjes gezien daar
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef Elusive het volgende:
verkrachting
De Sugababes hebben toch ook op Pinkpop gestaan? Die zullen ook vast danspasjes hebben gedaan.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Überhaupt danspasjes op een festival? Dat heb ik nog nooit gezien.
jajajaja die dus, ik kwam ff niet op de naam, maar ik was dr toen wel, ik heb echt in een deuk gelegenquote:Op zondag 30 mei 2010 23:44 schreef Horloge het volgende:
[..]
De Sugababes hebben toch ook op Pinkpop gestaan? Die zullen ook vast danspasjes hebben gedaan.
Nee, je hebt gelijk. Empire of the Sun speelt dan ook zie ik.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou je hoeft dr niet naar te gaan kijken hoor.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus gaat ze Tom Petty coveren, kunnen we dr daarvoor aanklagen?????
Hoe durft ze
Pink die denkt dat ze een aapje in touwen is . . .quote:Op zondag 30 mei 2010 23:48 schreef ari_zahav het volgende:
wtf is dit?!
Ja das een pluspunt, dat moet ik dr nagevenquote:
Dat is ook niet zo gek als je over het halve terrein heen wordt geslingerd. Dit heeft vrij weinig meer met muziek maken en spontaniteit te maken. Dat is wel jammer.quote:
Geldt voor P!NK nog wel wat meer geloof ikquote:Wat doet zo'n Mika eigenlijk op Pinkpop? Zoiets hoort in de draaimolen op de kinderkermis thuis. #pp10
Yupquote:Op zondag 30 mei 2010 23:50 schreef Christiaan het volgende:
RJ:
[..]
Geldt voor P!NK nog wel wat meer geloof ik
Understatement van de dag.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:48 schreef oh-oh het volgende:
het publiek is ook niet echt dat je zegt wildenthousiast he![]()
Ik hoop echt dat Jan ziet wat wij zienquote:Op zondag 30 mei 2010 23:50 schreef Horloge het volgende:
[..]
Understatement van de dag.
Zulk lauw publiek zie je zelden. Maar het is niet het enige optreden van Pinkpop dit jaar waarvoor dat geldt.
Jan zit in zijn privé VIP-bouwkeetje centjes te tellen...quote:
De line up is écht om te huilen zo slecht dit jaar. En er is totaal geen sfeer. Gelukkig ga ik nog een dagje Pukkelpop doen <3quote:
Eric is tof!quote:
quote:Rammstein kostte 1,2 miljoen euro, bevestigt Smeets. #pp10
Dan weet ik dat ook weer. Moet ik dat even opzij leggen voor m'n verjaardag...quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/atzedevrieze/status/15066663968
[..]
exl geluid hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ook weer. Moet ik dat even opzij leggen voor m'n verjaardag...
Duurste act sinds RHCP (0,5 mln volgens mij)?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/atzedevrieze/status/15066663968
[..]
Bruce was ook niet goedkoop vorig jaar, denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef Horloge het volgende:
[..]
Duurste act sinds RHCP (0,5 mln volgens mij)?
RHCP betaal je wat meer voorquote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef Horloge het volgende:
[..]
Duurste act sinds RHCP (0,5 mln volgens mij)?
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
Metallica was ook 1,2 miljoen volgens mij.
Spuit 11quote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef nattermann het volgende:
Wat kostte Metallica dan? Kan me herinneren dat die ook gigantisch duur waren.
Die zou er zomaar net tussen kunnen zitten. Wat zou Green Day kosten?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bruce was ook niet goedkoop vorig jaar, denk ik.
green day wel, muse niet.. Althans vroegahquote:Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef Christiaan het volgende:
Muse zal er ook wel boven hebben gezeten denk ik. En Green Day.
*John*kuch*Mayer*kuch*quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef 3FMaster het volgende:
Klappers waren dit jaar Rammstein, Green Day, Pink en Prodigy. Gok ik...
Herhalingenquote:Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef Thealexfiles het volgende:
Op Teletekst stond dat het op tv tot 03.55h doorging... wat is dit![]()
dat had ik ook gelezen, hoe zit dat? Of gaan ze deze uitzending nu 10x herhalen?quote:Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef Thealexfiles het volgende:
Op Teletekst stond dat het op tv tot 03.55h doorging... wat is dit
Jawel, dat doen ze welquote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Thealexfiles het volgende:
Ze gaan toch niet alles van net herhalen hè, dan bekijken ze het maar.
Dat is wel stom dat de laatste bus om 23.00 rijdt, het moment dat de band is afgelopen ondanks Green Day wel een half uur langer speelde.quote:
Succesquote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jawel, dat doen ze wel![]()
Anyway, ik haak hierbij ook af. Ik heb 8gig aan materiaal opgenomen, wordt een leuk klusje om dat allemaal te editten . . .![]()
Nou ja dan nog. Ze zijn echt wel een tijd bezig om mensen weg te brengen naar de campings enzo. Dus het zal wel veel later worden dan 23:00, maar het is toch gewoon een stukje service. Zeker als je het s'middags wel doet.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat is wel stom dat de laatste bus om 23.00 rijdt, het moment dat de band is afgelopen ondanks Green Day wel een half uur langer speelde.
Bij Lowlands waren de bussen vorig jaar ook drama, met dank aan de firma Arriva. Laatste bus van de dag ('s avonds dus, niet op het eind van het festival) kwam 2x niet opdagen, heb daar moeten discussiëren met chauffeurs om alsnog vervoer naar huis te kunnen krijgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou ja dan nog. Ze zijn echt wel een tijd bezig om mensen weg te brengen naar de campings enzo. Dus het zal wel veel later worden dan 23:00, maar het is toch gewoon een stukje service. Zeker als je het s'middags wel doet.
Bij Lowlands kun je idd munten inwisselen, hier kan dat niet. Je zit dus altijd wel een bepaald aantal bonnen moeten kopen en moeten opmaken.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:50 schreef Horloge het volgende:
Die bonnen/muntjes worden vooral gedaan om diefstal tegen te gaan. Als je geen telbare voorraad hebt is het risico daarop reëel, met muntjes wordt het al moeilijker (omdat het personeel die dingen dan nog moet inwisselen tegen gewoon geld - bij Lowlands kan dat tenminste).
Consequentie daarvan is dat je dus ook niet 1 euro terug kunt geven voor een plastic beker, maar bijvoorbeeld pas bij 10 of 50 bekers iets teruggeeft.
[..]
In dit land is niets vanzelfsprekend, dat blijkt wel weer.quote:Bij Lowlands waren de bussen vorig jaar ook drama, met dank aan de firma Arriva. Laatste bus van de dag ('s avonds dus, niet op het eind van het festival) kwam 2x niet opdagen, heb daar moeten discussiëren met chauffeurs om alsnog vervoer naar huis te kunnen krijgen.
Zo'n dienst zou inderdaad gewoon service moeten zijn, een vanzelfsprekendheid.
Beleving thuis + ter plaatse is sowieso ook altijd anders.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:16 schreef Andromache het volgende:
wat een ongelooflijk zure reacties weer.... Nee, pinkpop zal nooit een werchter worden, maar volgens mij was het een prima editie, en MEEEEEEEEN wat was The Prodigy een feest, heb staan springen als een malle in mijn woonkamer
Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:23 schreef Vork het volgende:
Omdat Belgen ongetwijfeld trots zijn op het feit dat ze vlakbij een groot festival wonen en voor dat ene weekend in het jaar het niet erg vinden dat er wat meer herrie is tot 's avonds laat. In Nederland heb je te maken met zeikerds en die wonen overal.
Wat een onzin, dat is in Belgie toch ook?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.
Pixies vond ik fantastisch! Kende jij de muziek van de Pixies wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Christiaan het volgende:
Weer thuis. Kate Nash was beter dan de vorige keer, maar dat was niet moeilijk. Nog steeds erg matigjes. Slash opvallend tof, al was dat pas tegen het eind en Mika blijft verbazen met zijn stem, erg goed. Bij Pixies maar weggegaan, wat was dat kut, en Prodigy zie ik dit jaar toch nog twee keer.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef infp2009 het volgende:
Allejezus, wat was Greenday (+ Florence & The Machine + Pink + Pixies) slecht zeg. En mijn verwachting van ze was al zo laag, toch knap dat ze daar nog even onder doken.
Of: Pixies wil ik niet zien. Wat gaan we nu doen? Ik weet het al, laten we staan en bier drinken en het toch maar luisteren want anders is er niets.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef nectarientje het volgende:
Dat was 1 keer Pinkpop. nooit meer![]()
Ik heb zeker wel leuke dingen gezien maar ik hou het fijn bij Lowlands. Allemaal net even iets beter geregeld, minder kinderdisco, leuker publiek en ik miste echt het lekker rondslenteren. Dat geren van voor naar achter en gaten in je programmering omdat er dan gewoon echt niets is wat je wilt zien..Niet mijn ding.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:33 schreef friekin_ het volgende:
Of: Pixies wil ik niet zien. Wat gaan we nu doen? Ik weet het al, laten we staan en bier drinken en het toch maar luisteren want anders is er niets.
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef infp2009 het volgende:
Allejezus, wat was Greenday slecht zeg. En mijn verwachting van ze was al zo laag, toch knap dat ze daar nog even onder doken.
Als het je muziek niet is, dan is het je muziek nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn vriend vond het een beetje : "Greenday voor al uw feesten en partijen". Ik vond het ook nogal puberaal, vooral dat eeeee-ooooo de hele tijd. Hun muziek daarentegen vind ik wel leuk en dat was ook gewoon goed, maar de show eromheen vond ik wat veel gelul. Maar goed, als ik het goed begrijp vonden veel mensen dat juist geweldig, dus ja.......smaken verschillen. Doe mij dan maar een ingetogen John Mayer....Voor sommigen was dat juist weer te stoïcijns. Daarom is er op Pinkpop voor ieder wat wils.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.
Ik heb redelijk wat mensen gehoord die John Mayer echt matig vonden. Zeker mensen die televisie keken. Vooral zijn zang. Gitaarspel was goed, maar zijn zang scheen echt ondermaats te zijn. Ik stond op dat moment al in het voorste vak bij Greenday dus heb het niet zelf gehoord.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef oceanpony het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn vriend vond het een beetje : "Greenday voor al uw feesten en partijen". Ik vond het ook nogal puberaal, vooral dat eeeee-ooooo de hele tijd. Hun muziek daarentegen vind ik wel leuk en dat was ook gewoon goed, maar de show eromheen vond ik wat veel gelul. Maar goed, als ik het goed begrijp vonden veel mensen dat juist geweldig, dus ja.......smaken verschillen. Doe mij dan maar een ingetogen John Mayer....Voor sommigen was dat juist weer te stoïcijns. Daarom is er op Pinkpop voor ieder wat wils.
Of je iets kutmuziek vind en je vind het slecht zit een heel verschil. Het kan dat Greenday niet je muziek is, maar dat wil niet zeggen dat het goed was. Dat heeehooo gedoe ben ik mee eens dat het op een gegeven moment wel wat veel van het goede werd, maar ze speelden wel goed, ze hadden een goede show en het publiek ging helemaal los. Dan was het gewoon goed, maar was het jouw muziek niet dus vond jij er geen reet aan. Dat is wat anders.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat is zo'n typisch nederlandse opmerking. Waarom kan dat op buitenlandse festivals dan wel? Die zetten desnoods meer treinen en bussen in. In Nederland is dat gewoon te veel gevraagd blijkbaar. Dat is gewoon een gebrek aan organisatie. Het is nou ook weer niet zo dat er geen extra trein kan rijden s'nachts omdat de kapaciteit er niet is.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.
Uh, nee. Dat is exact hetzelfde. En Greenday was episch kut.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef Komakie het volgende:
Of je iets kutmuziek vind en je vind het slecht zit een heel verschil.
Nogmaals fout: Editors maken supergoede muziek, maar het optreden was ruk.quote:Zo vond ik de Editors echt heel erg ruk. Het optreden was misschien niet zo slecht, maar ze maken echt schijtmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef Burnett het volgende:
En niks uitzenden van Kasabian, Pixies en the Gossip...
Gossip is wel uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef Burnett het volgende:
En niks uitzenden van Kasabian, Pixies en the Gossip...
Kasabian en Gossip heb ik wel voorbij zien komen op Cultura, Pixies helemaal niks idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En echt waar, de mensen die Florence goed vonden, hadden die bier in hun oren of wat???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Geniaal?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Florence was gewoon geniaal.... ik snap niet dat mensen dat jatwerk van 2many DJ's helemaal geweldig vinden... ieder zijn ding blijkbaar
Voor zover ik in de tent kan horen was het niet vals... ze heeft wel een stemgeluid waar je van moet houden... Kate Nash vloog meer uit de bocht, en John Mayer was ook beroerd qua zang wat ik er van terughoorde op tvquote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geniaal?
Orgineel is ze al niet, maar geniaal was ze toch verre van, ze zingt nog valser dan ik
Ze was op tv serieus waar niet om aan te horen hoe vals.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor zover ik in de tent kan horen was het niet vals... ze heeft wel een stemgeluid waar je van moet houden... Kate Nash vloog meer uit de bocht, en John Mayer was ook beroerd qua zang wat ik er van terughoorde op tv
In dat geval vind ik de Editors kutmuziek en zijn ze live dus blijkbaar ook ruk.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:02 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Uh, nee. Dat is exact hetzelfde. En Greenday was episch kut.
[..]
Nogmaals fout: Editors maken supergoede muziek, maar het optreden was ruk.
Ja tuurlijk paar extra treinen. Weet je hoeveel treinen er dan moeten rijden voor 1 festival door heel Nederland? Het gaat dan niet om het trajectje landgraaf - heerlen.quote:Dat is zo'n typisch nederlandse opmerking. Waarom kan dat op buitenlandse festivals dan wel? Die zetten desnoods meer treinen en bussen in. In Nederland is dat gewoon te veel gevraagd blijkbaar. Dat is gewoon een gebrek aan organisatie. Het is nou ook weer niet zo dat er geen extra trein kan rijden s'nachts omdat de kapaciteit er niet is.
? ik zou je gehoor beten laten checken (of de albums een luisteren) want Kate Nash zong toch een stuk valser dan Florence, die een geweldige show neer zettequote:Op maandag 31 mei 2010 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze was op tv serieus waar niet om aan te horen hoe vals.
Keet en dr nuttige kut vond ik niet om aan te zien, maar minder erg om aan te horen , terwijl dat helemaal mijn muziek niet is.
Ik vond Kiss With a Fist best een leuk nr.
Tot ik dit optreden op tv zag
Dat ben ik helemaal met je eens, maar volgens mij schrijf ik ook nergens dat ik het slecht vond....quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Of je iets kutmuziek vind en je vind het slecht zit een heel verschil. Het kan dat Greenday niet je muziek is, maar dat wil niet zeggen dat het goed was. Dat heeehooo gedoe ben ik mee eens dat het op een gegeven moment wel wat veel van het goede werd, maar ze speelden wel goed, ze hadden een goede show en het publiek ging helemaal los. Dan was het gewoon goed, maar was het jouw muziek niet dus vond jij er geen reet aan. Dat is wat anders.
[..]
Ik weet heel goed hoe het werkt. Ik heb voor de spoorwegen gewerkt en er kunnen altijd extra treinen worden ingezet. Tuurlijk, dat heeft wel de nodige organisatie nodig, maar als je bijvoorbeeld bij een groot station in de randstad uit komt (Bijv, Utrecht CS) ben je al een heel eind. Veel mensen kunnen al thuis komen. Dat is in ieder geval beter dan wat er nu gebeurd.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:26 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk paar extra treinen. Weet je hoeveel treinen er dan moeten rijden voor 1 festival door heel Nederland? Het gaat dan niet om het trajectje landgraaf - heerlen.
Ik moet bekennen dat ze niet erg zuiver zong deze keer. Het klonk af en toe meer als geschreeuw, maar dat wil zeker niet zeggen dat Florence niet kan zingen! Ze zingt geweldig goed, alleen deze keer niet...Ik vond het wel leuk dat ze alles met zoveel energie en enthousiasme bracht. Ik vond Kate Nash er een beetje uitzien alsof ze er zwaar de pest in had, maar volgens mij kijkt ze gewoon altijd zo. Het leek in elk geval alsof ze er weinig zin in had. Doe mij maar Florence!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geniaal?
Orgineel is ze al niet, maar geniaal was ze toch verre van, ze zingt nog valser dan ik
Eehhh...... dat is toch wat DJ's altijd doen.....?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
2 many DJ's vond ik trouwens maar matig... alleen maar platen van anderen met een paar extra beats eronder... dat is voor mij meer een playbackshow....
Ik vond het heel weinig afwisseling.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Eehhh...... dat is toch wat DJ's altijd doen.....?
Nou sommige acts hebben nog echt eigen liedjes... dat was dit keer niet zo... het irriteerde me eigenlijk mateloos... het is dat die maat van me ze perse wilde zienquote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Eehhh...... dat is toch wat DJ's altijd doen.....?
Ik ben om half elf in Landgraaf in de trein gestapt en was om half drie op Den Haag HS. Ik vind het netjes hoe het nu ging hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef Komakie het volgende:
Ik weet heel goed hoe het werkt. Ik heb voor de spoorwegen gewerkt en er kunnen altijd extra treinen worden ingezet. Tuurlijk, dat heeft wel de nodige organisatie nodig, maar als je bijvoorbeeld bij een groot station in de randstad uit komt (Bijv, Utrecht CS) ben je al een heel eind. Veel mensen kunnen al thuis komen. Dat is in ieder geval beter dan wat er nu gebeurd.
Duidelijk commentaar van iemand die niet de volledige show heeft gezienquote:
No zoiets. Heel knap hoe je dat van achter de tv kunt zienquote:Op zondag 30 mei 2010 23:53 schreef Christiaan het volgende:
En er is totaal geen sfeer. Gelukkig ga ik nog een dagje Pukkelpop doen <3
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Duidelijk commentaar van iemand die niet de volledige show heeft gezien![]()
[..]
No zoiets. Heel knap hoe je dat van achter de tv kunt zien![]()
De sfeer was net als altijd top
Ik ben twee jaar op Pinkpop geweest, en dit jaar nog een dagje. Sfeer doet ver onder voor vele andere festivals.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Duidelijk commentaar van iemand die niet de volledige show heeft gezien![]()
[..]
No zoiets. Heel knap hoe je dat van achter de tv kunt zien![]()
De sfeer was net als altijd top
Ja maar het is een beetje lullig als een optreden uitloopt (Greenday) er geen bussen meer rijden naar bijvoorbeeld het station.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben om half elf in Landgraaf in de trein gestapt en was om half drie op Den Haag HS. Ik vind het netjes hoe het nu ging hoorIk had verwacht met de extra trein in Rotterdam te stranden (iets met eigenwijs en niet kijken hoe laat de laatste trein nou ging) maar ik had prima aansluiting op het nachtnet.
Eens. Van alle festivals van gelijk formaat waar ik ooit ben geweest heeft Pinkpop duidelijk de minste sfeer.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sfeer doet ver onder voor vele andere festivals.
Dat komt sowieso door de minimale aankleding. Het is gewoon een groot veld met aan de zijkant wat eettentjes en dat is het.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Eens. Van alle festivals van gelijk formaat waar ik ooit ben geweest heeft Pinkpop duidelijk de minste sfeer.
De trend in Nederland de afgelopen, pak em beet, 5/6 jaar. Steeds minder rockbands op festivals en steeds meer eenheidsworsten pop muziek met een gitaartje erbij. Ook bijvoorbeeld op Lowlands.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Aventura het volgende:
Ben gister geweest, kwam voor de Pixies, Slash en Triggerfinger. Was 10 jaar geleden dat ik er voor het laatst was en dit is meteen de allerlaatste keer geweest. Wat een ongelofelijk mainstreamfestival is het geworden zeg. Dat was in 1996 ook wel, maar toen bestond de line-up tenminste uit alleen maar goede, veelal rockbands. Ik snap ook totaal niet waarom zoiets als the Prodigy headliner is. Dat waren ze eind jaren '90 ook al. Er is niks actueels aan ofzo. Anyway, heb wel lol gehad hoor verder! Maar het is erg duidelijk niet (meer) mijn ding.
Kaartjes moeten verkocht worden, dus speelt men op safe qua afsluiter.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Aventura het volgende:
Ik snap ook totaal niet waarom zoiets als the Prodigy headliner is.
Punt één: wat heeft voetbal hooliganisme er mee te maken? (ben trouwens geen hooligan, voor de goede orde)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]zegt een voetbalhooligan. De sfeer was kut.
Buiten het feit dat ze natuurlijk afgelopen jaar `n nieuw album hebben afgeleverdquote:
Ohja. Dan is het tof, als er geen vechtpartijen zijn. Was laatst op een begrafenis, geen vechtpartij gezien, dus het was er erg tof!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Punt één: wat heeft voetbal hooliganisme er mee te maken? (ben trouwens geen hooligan, voor de goede orde)
Punt twee: de sfeer was kut? waarom dan? heb jij massale vecht partijen gezien en mensen die niet met elkaar konden op schieten? ik niet. en ik heb op 8x pinkpop pas 1 keer een vecht partij op het terrein gezien. Dus zeggen dat de sfeer kut was is onzin![]()
Je hoeft geen vechtpartijen mee te maken om de sfeer kut te vinden.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Punt één: wat heeft voetbal hooliganisme er mee te maken? (ben trouwens geen hooligan, voor de goede orde)
Punt twee: de sfeer was kut? waarom dan? heb jij massale vecht partijen gezien en mensen die niet met elkaar konden op schieten? ik niet. en ik heb op 8x pinkpop pas 1 keer een vecht partij op het terrein gezien. Dus zeggen dat de sfeer kut was is onzin![]()
QFT!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Werchter is dit jaar gewoon Pinkpop+ (vrijwel al het toffe van Pinkpop met heel veel meer goeds erbij) en Pukkelpop is Lowlands++ (idem)
De bezoekers die er ook waren. Een hoop types die normaal in de zomer in Salou doorhalen en merkkleding aan. Dat vond ik een beetje jammer.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef Poespas het volgende:
Kom op pinkpop, doe inderdaad eens niet zo mainstream.
ik heb het dan allemaal wel op tv gevolgd,maar ik had(vooral met Pink)het gevoel dat ik naar de TMF awards zat te kijken.
Om de volgende keer echt weer veel nieuw publiek aan te boren moeten ze meer verschillende genres op het festival zetten.
Pinkpop kan bijvoorbeeld in een gat springen doordat Mojo geen grote metalfestivals meer in Nederland organiseert.
mijn advies: pleur 2 jonge metalbandjes(dus geen Motörhead) neer zoals Lamb of god of zet van mijn part volgend jaar Iron Maiden neer als headliner(doet het heel erg goed bij de jeugd), maar verander iets aan het mainstreamgeluid!
Ben ik het dan weer niet mee eensquote:Op maandag 31 mei 2010 13:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ben twee jaar op Pinkpop geweest, en dit jaar nog een dagje. Sfeer doet ver onder voor vele andere festivals.
Nee dat hoort echt niet thuis op Pinkpop. Rammstein was uber vet, maar wat waren er die dag een hoop mongolen op de been. Je merkte echt dat de zaterdag en zondag een heel ander soort publiek trok.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef Poespas het volgende:
ik heb het dan allemaal wel op tv gevolgd,maar ik had(vooral met Pink)het gevoel dat ik naar de TMF awards zat te kijken.
Om de volgende keer echt weer veel nieuw publiek aan te boren moeten ze meer verschillende genres op het festival zetten.
Pinkpop kan bijvoorbeeld in een gat springen doordat Mojo geen grote metalfestivals meer in Nederland organiseert.
mijn advies: pleur 2 jonge metalbandjes(dus geen Motörhead) neer zoals Lamb of god of zet van mijn part volgend jaar Iron Maiden neer als headliner(doet het heel erg goed bij de jeugd), maar verander iets aan het mainstreamgeluid!
Waar ging dit over?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:41 schreef Christiaan het volgende:
Blij dat ik hier niet meer voor gebleven ben, crap. Moet ik dit ook nog op Werchter zien.
Of hele gezinnen met kinderen, vader en moeder in de 50 met 16-jarige kinderen .......quote:Op maandag 31 mei 2010 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De bezoekers die er ook waren. Een hoop types die normaal in de zomer in Salou doorhalen en merkkleding aan. Dat vond ik een beetje jammer.
Pinkquote:
Het viel me op dat er veel te veel meisjes tussen een jaar of 12 en 16 daar waren.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De bezoekers die er ook waren. Een hoop types die normaal in de zomer in Salou doorhalen en merkkleding aan. Dat vond ik een beetje jammer.
Ach na American Idiot is het met Green Day zo gelopen, dat ze nu weer een poepalbum afleveren maakt natuurlijk niets uit voor de mensen die Green Day gaan kijken. Teren op oude hitjes natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 14:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Denk eerder Pink want over Green Day heb ik alleen nog maar gelezen dat het een vette show was of je de muziek nou leuk vindt of niet.
eh wot? Vechten heeft toch geen ruk te maken met goede of slechte sfeer? Eerder met het niveau van de betrokkenen.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je toch wel gezien vlak voor de ingang. Wist het niet 100% zeker dus ik heb niets gezegd.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Aventura het volgende:
Ben gister geweest, kwam voor de Pixies, Slash en Triggerfinger.
quote:Een openhartig eindgesprek met de Pinkpopbaas: “Ik dacht dat P!nk mijn favoriet zou worden, maar haar show is toch meer iets voor Joop van den Ende."
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ohja. Dan is het tof, als er geen vechtpartijen zijn. Was laatst op een begrafenis, geen vechtpartij gezien, dus het was er erg tof!
Wanneer vinden jullie de sfeer dan goed? pas wanneer iedereen een biertje voor je koopt? bij mij is de sfeer goed als mensen rustig en goed met elkaar om gaan en er geen incidenten plaats vinden. Dat was dit weekend zo en dus was de sfeer goedquote:Op maandag 31 mei 2010 13:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je hoeft geen vechtpartijen mee te maken om de sfeer kut te vinden.
En de betrokkenen (de bezoekers) zorgden voor een slechte sfeer? wat vonden jullie er dan slecht aan?? ben ik wel benieuwd naarquote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef Hpzone het volgende:
[..]
eh wot? Vechten heeft toch geen ruk te maken met goede of slechte sfeer? Eerder met het niveau van de betrokkenen.![]()
Ik ging vroeger als klein kind met mn ouders, echt van baby af aan, tot een jaar of 10, en vanaf een jaar of 13 werd ik afgezet en kwamen ze me ophalen.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:00 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Of hele gezinnen met kinderen, vader en moeder in de 50 met 16-jarige kinderen .......
Ja! Dan heb ik je ook gezien! Maar ik dacht precies hetzelfde. Ik heb je een paar keer gezien, maar volgens mij ben je nu een stuk zwaarder, klopt dat (in a good way trouwens hoor!).quote:Op maandag 31 mei 2010 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je toch wel gezien vlak voor de ingang. Wist het niet 100% zeker dus ik heb niets gezegd.
Als je overal glimlachen om je heen ziet, je te veel spontane gesprekken hebt dat je er eigenlijk een beetje gek van wordt en het publiek goed mee doet tijdens een optreden.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Wanneer vinden jullie de sfeer dan goed? pas wanneer iedereen een biertje voor je koopt? bij mij is de sfeer goed als mensen rustig en goed met elkaar om gaan en er geen incidenten plaats vinden. Dat was dit weekend zo en dus was de sfeer goed
Rammstein is tegenwoordig amper meer metal te noemen, de zogenaamde 'metalheads' die daar heen gaan zijn over het algemeen wannabe-metalheads.quote:Nee dat hoort echt niet thuis op Pinkpop. Rammstein was uber vet, maar wat waren er die dag een hoop mongolen op de been. Je merkte echt dat de zaterdag en zondag een heel ander soort publiek trok.
Yep, nu meer Q voor je geld.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja! Dan heb ik je ook gezien! Maar ik dacht precies hetzelfde. Ik heb je een paar keer gezien, maar volgens mij ben je nu een stuk zwaarder, klopt dat (in a good way trouwens hoor!).
festivals vergelijken is als appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef bloodymary het volgende:
Op Werchter hangt altijd zo'n speciale sfeer, echt heel anders dan op Pinkpop.
Dat komt door al die plezante Belgen, Pukkelpop is ook veel leuker en chillerquote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef bloodymary het volgende:
Waarom, de line-up is tegenwoordig bijna overal psies t zelfdequote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
festivals vergelijken is als appels met peren vergelijken.
Noh!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom, de line-up is tegenwoordig bijna overal psies t zelfde
Omdat het totaal niet line-up afhankelijk is.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom, de line-up is tegenwoordig bijna overal psies t zelfde
2 jaar geleden had je ook al combi metallica + ratmquote:Op maandag 31 mei 2010 14:09 schreef Poespas het volgende:
[..]
Rammstein is tegenwoordig amper meer metal te noemen, de zogenaamde 'metalheads' die daar heen gaan zijn over het algemeen wannabe-metalheads.
bij een gemiddeld metalconcert tref je een heel ander publiek dan bij Rammstein.
Pinkpop heeft het trouwens wel eens eerder gedurfd, ik geloof dat ze in 1996 Sepultura hadden staan
Pinkpop is en was nooit een metalfestival, maar er ontbreken nu echt goede alternatieve rockacts. 'In mijn tijd' speelden Pearl Jam, Rage Against the Machine, Sepultura, Bush, Live, Bad Religion, Faith no More, Life of Agony, The Gathering, Type o Negative, shane McGowan and the Popes, Claw boys Claw, Korn, Marilyn Manson, Placebo.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef Poespas het volgende:
Ik zag nog hele stapels liggen. Had je ook niet bij de infostand gekeken?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:15 schreef Bartisik het volgende:
TVP!
Ook net terug van Pinkpop, en wat ben ik brak. Was weer een erg vet weekend
, alleen jammer dat mijn programma boekje ben kwijtgeraakt en dat ze daarna op waren...
Triggerfinger roeleert. Die CD staat thuis al maanden zo nu en dan op. Erg vette nummers.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:08 schreef Bosbeetle het volgende:
OP tv zag dat triggerfinger er echt suppertof uit, die gasten hebben stijl.belgen
blijkt toch altijd weer dat wij nederlanders moeten onderdoen voor belgie alleen dewolff was ook wel grappig
(ik mis toch de pinkstermaandag voor de buis hele dag pinkpop kijken)
Andere tijden ook. Toendertijd waren de zwaardere rock acts veel populairder. Nu trek je daar pinkpop niet meer mee vol, die als 3fm publiek voornamelijk naar alternatieve rock luistert en zowaar wat pop.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Pinkpop is en was nooit een metalfestival, maar er ontbreken nu echt goede alternatieve rockacts. 'In mijn tijd' speelden Pearl Jam, Rage Against the Machine, Sepultura, Bush, Live, Bad Religion, Faith no More, Life of Agony, The Gathering, Type o Negative, shane McGowan and the Popes, Claw boys Claw, Korn, Marilyn Manson, Placebo.
En dat soort muziek was de hoofdmoot. Nu heb je zoiets als Pink (waarvan de shirtjes 50 euro kosten (kots), Kate Nash en meer van die ellende.
Al deze dingen heb ik toch echt vaak gezien dit weekend hoor. Dus ik snap niet waar de kritiek dat dit niet aanwezig zou zijn vandaan komt...quote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je overal glimlachen om je heen ziet, je te veel spontane gesprekken hebt dat je er eigenlijk een beetje gek van wordt en het publiek goed mee doet tijdens een optreden.
Eerlijk is eerlijk dat het vorig jaar erger was. Toen waren alleen Volbeat en Shinedown nog een beetje serieuze rockbands.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef Poespas het volgende:
Daar ben ik dan nog nooit geweest dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de line-up van rock werchter niet beter, maar dat is mijn mening. Waarom zit iedereen zo te zeiken om pearl jam. Vind dat zo gehuil.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
En dat soort muziek was de hoofdmoot. Nu heb je zoiets als Pink (waarvan de shirtjes 50 euro kosten (kots), Kate Nash en meer van die ellende.
Dit. Toonbeeld van goede sfeer, lachende mensen. Ik kan je zeggen, het was magertjes.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je overal glimlachen om je heen ziet, je te veel spontane gesprekken hebt dat je er eigenlijk een beetje gek van wordt en het publiek goed mee doet tijdens een optreden.
Natuurlijk komt dat ook een groot deel door het weer. Was het 25 graden geweest had je natuurlijk veel meer glimlachen gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit. Toonbeeld van goede sfeer, lachende mensen. Ik kan je zeggen, het was magertjes.
Wel leuk dat je dan nog de moeite neemt om een recensie te schrijvenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volbeat, Pinkpop Mainstage, zondag 31 mei 2009
-knip-
CIJFER:
3
Dat zou je denken. Ik zie echter op Lowlands met modder & regen & viezigheid 10x meer plezier.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat ook een groot deel door het weer. Was het 25 graden geweest had je natuurlijk veel meer glimlachen gezien.
Uhm tja, dat was in de tijd dat grunge en stonerrock en zo heel erg populair waren , dat was toen meer main stream dan everquote:Op maandag 31 mei 2010 14:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Pinkpop is en was nooit een metalfestival, maar er ontbreken nu echt goede alternatieve rockacts. 'In mijn tijd' speelden Pearl Jam, Rage Against the Machine, Sepultura, Bush, Live, Bad Religion, Faith no More, Life of Agony, The Gathering, Type o Negative, shane McGowan and the Popes, Claw boys Claw, Korn, Marilyn Manson, Placebo.
Nu heeft de VPRO er altijd wel een handje van om een band of optreden helemaal dood te analyseren.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Die recensies op 3voor12... ik heb me er dit jaar nog niet aan gewaagd maar damn dat zijn me toch altijd kneuzige nietszeggende stukjes die totaal niet overeenkomen met de werkelijkheid
Wat een onzin. Pink stond jaren eerder al op Werchter, niemand die er over zeurde. Daarbij... gezien de grote hoeveelheid mensen die bij het optreden stonden, stond ze terecht op PP.quote:Op maandag 31 mei 2010 13:54 schreef Poespas het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat zou je denken. Ik zie echter op Lowlands met modder & regen & viezigheid 10x meer plezier.
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
festivals vergelijken is als appels met peren vergelijken.
Ja, ben maar stil, ik wil er niets over horen. Had speciaal een kaartje voor de zaterdag gekocht voor Editors en ..... Triggerfinger.quote:
DIe vond ik nou volkomen misplaatst op de Main... daar hadden ze beter Slash neer kunnen zettenquote:
Eens.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Pink stond jaren eerder al op Werchter, niemand die er over zeurde. Daarbij... gezien de grote hoeveelheid mensen die bij het optreden stonden, stond ze terecht op PP.
Je weet echt niet waar je het over hebt.
met dat argument in de hand kun je net zo goed zeggen dat Tokio Hotel op Pinkpop mag spelen, omdat ze een grote schare fans hebben.quote:Daarbij... gezien de grote hoeveelheid mensen die bij het optreden stonden, stond ze terecht op PP.
Oh fuck dat is echt zuur jaquote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, ben maar stil, ik wil er niets over horen. Had speciaal een kaartje voor de zaterdag gekocht voor Editors en ..... Triggerfinger.
En vergeet Marco Borsato niet, en Fransje Bauer heeft ook veel fans jaquote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Poespas het volgende:
[..]
met dat argument in de hand kun je net zo goed zeggen dat Tokio Hotel op Pinkpop mag spelen, omdat ze een grote schare fans hebben.
Jawel, hoor op Werchter komt daar ook commentaar op, zoals ook bijvoorbeeld op de Black Eyed Peas en vorig jaar op Milk Inc..... Maar daar staat zoveel lekkers tegenover dat je je toch wel vermaakt. Tijdens de hoofdact staat ook nog gewoon een act in de tent. Tijdens Green Day wilde ik wat anders gaan zien ,maar de andere podia waren al gesloten....quote:Op maandag 31 mei 2010 14:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens.
Dat is dus wat ik bedoel: wanneer dezelfde artiesten op Werchter staan hoor je er niemand over. Duidelijk gevalletje Pinkpop bashen...
Was het toen ook zo een circusact met ingestudeerde danspasjes???quote:Op maandag 31 mei 2010 14:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Pink stond jaren eerder al op Werchter, niemand die er over zeurde. Daarbij... gezien de grote hoeveelheid mensen die bij het optreden stonden, stond ze terecht op PP.
Je weet echt niet waar je het over hebt.
Kom je aan met Werchter en 2 podiaquote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jawel, hoor op Werchter komt daar ook commentaar op, zoals ook bijvoorbeeld op de Black Eyed Peas en vorig jaar op Milk Inc..... Maar daar staat zoveel lekkers tegenover dat je je toch wel vermaakt. Tijdens de hoofdact staat ook nog gewoon een act in de tent. Tijdens Green Day wilde ik wat anders gaan zien ,maar de andere podia waren al gesloten...
Juist.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jawel, hoor op Werchter komt daar ook commentaar op, zoals ook bijvoorbeeld op de Black Eyed Peas en vorig jaar op Milk Inc..... Maar daar staat zoveel lekkers tegenover dat je je toch wel vermaakt. Tijdens de hoofdact staat ook nog gewoon een act in de tent. Tijdens Green Day wilde ik wat anders gaan zien ,maar de andere podia waren al gesloten....
Ze hebben elk jaar wel een popact en persoonlijk vind ik Pink nog een van de betere. Beter dan Katy Perry zoals vorig jaar.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Poespas het volgende:
[..]
met dat argument in de hand kun je net zo goed zeggen dat Tokio Hotel op Pinkpop mag spelen, omdat ze een grote schare fans hebben.
Nee, maar ja, deze opmerking van jou laat wederom zien dat je niet weet waar je over praat... zat het trouwens lekker op de bank thuis?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:40 schreef Poespas het volgende:
[..]
Misschien geen slechte sfeer. Meer sfeerloos.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En de betrokkenen (de bezoekers) zorgden voor een slechte sfeer? wat vonden jullie er dan slecht aan?? ben ik wel benieuwd naar
Dat is goed gezegd ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien geen slechte sfeer. Meer sfeerloos.
Nee, toen vond ik haar beter dan dit keer. Rockte wat meer.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was het toen ook zo een circusact met ingestudeerde danspasjes???
Ik durf na gisteren echt te zeggen dat Pink de top is in haar genre... zowel vocaal als visueel... daar kan zelfs Madonna een punt aan zuigenquote:Op maandag 31 mei 2010 14:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Ze hebben elk jaar wel een popact en persoonlijk vind ik Pink nog een van de betere. Beter dan Katy Perry zoals vorig jaar.
RW2004 was het!quote:Op maandag 31 mei 2010 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, toen vond ik haar beter dan dit keer. Rockte wat meer.
het was inderdaad goddelijk!quote:Nee, maar ja, deze opmerking van jou laat wederom zien dat je niet weet waar je over praat... zat het trouwens lekker op de bank thuis?
Dat bedoel ik dus wel, deze act was toch echt niet zo heel erg geschikt voor Pinkpop.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, toen vond ik haar beter dan dit keer. Rockte wat meer.
Wat is er mis mee dat er gezinnen komen?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:00 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Of hele gezinnen met kinderen, vader en moeder in de 50 met 16-jarige kinderen .......
En op Pinkpop vermaak je je niet?? dan doe je zelf toch wat verkeerd, dat kun je `t festival moeilijk verwijtenquote:
Waar komt die dan vandaan?quote:Op maandag 31 mei 2010 14:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Volbeat, Pinkpop Mainstage, zondag 31 mei 2009
MUZIEK
Volbeat komt uit Denemarken en doet Metallica, gebruikt Elvis, maar ook nu-metal, punk, rockabilly Johnny Cash, bluestrucjes en zelfs skaloopjes. Alles in dienst om in het harde segment van de rock stadions te vullen.
PLUS
In Saturday Night Live of elk ander sketchesprogramma zou zanger Michael Poulsen de perfecte stemacteur zijn voor een persiflage op James Hetfield, Johnny Cash of Live's Ed Kowalczyk. Gezien de albumtitels van Volbeat zou je ook verwachten dat dit persiflage-metal betreft. The Strength / The Sound / The Songs, Rock the Rebel / Metal the Devil, Guitar Gangsters & Cadillac Blood... geweldig grappig. Dat er dan een multitrack mee loopt voor het driedubbele gitaargeluid, stoer wordt geposeerd met een Jack Daniels fles of Michael "It's time to get fucked up" roept, is onderdeel van de act.
MIN
Maar Volbeat is geen persiflage. Nee echt! Dit is niet als grap bedoeld, maar het schoolvoorbeeld van wansmaak en diepe treurnis. "This song is dedicated to my dead father and Johnny Cash. You know Johnny Cash? Make some noise for Johnny Cash" en Michael zet een diepe en schorre Cash-stem op voor de single Sad Man's Tongue. Ondertussen grapt de drummer wat met de crew, mist de bassist enkele aanslagen door wild armgezwaai maar is de muur van ziekmakende herrie hierdoor niet eens onderbroken. Dan gooit de band er ook nog maar een Keltische meezinger à la Dropkick Murphys of Flogging Molly in. Werkelijk niets is heilig voor deze populisten. "Are you feeling good?" NEE.
CONCLUSIE
Zonder schaamte, ethisch besef en respect voor muziek en luisteraar blijkt de rockhistorie voor Volbeat een vruchtbare bron van populistisch jatwerk. Subtiliteit is voor muzikanten, deze houthakkers stoempen voor de euro's, drank en die paar deerniswekkende vrouwen. De meeste kijkers weten ook niet wat ze met de dubbele bassdrums, misplaatste oneliners en structuurloze nummers aan moeten. Bij gebrek aan muzikanten op het podium, klapt een deel van het publiek maar mee. Jongens, pak je gage, whisky, rot op en kom nooit meer terug
CIJFER:
3
Ik heb dit jaar ook geen spijt gehad van die beslissing, ik kon gratis gaan nog wel.quote:
3 voor 12, zoals altijdquote:Op maandag 31 mei 2010 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar komt die dan vandaan?
Door de hele rockpers wordt Volbeat geprezen en de ster van die band stijgt als een gek en er gaat 1 of andere mafkees dit lopen schrijven. Dan zit het diep met je muzikale frustratie en heb je duidelijk geen gevoel voor de muziek. lachwekkend gewoon
Ja, lekker hossen en biergooien a la Rowwen Heze was datquote:Op maandag 31 mei 2010 14:49 schreef Adames het volgende:
Overigens wie heeft Gogol Bordello gezien?
Wat een heldenbandje is dat. Kende geen enkel liedje van ze, maar heb meer gespringd dan tijdens the prodigy.
De bandleden waren me ook een stel figuren met als hoogtepunt een 60 jarige ongewassen violist met een wolvenshirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |