abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 mei 2010 @ 00:07:11 #126
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_82127587
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bruce was ook niet goedkoop vorig jaar, denk ik.
Die zou er zomaar net tussen kunnen zitten. Wat zou Green Day kosten?
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 mei 2010 @ 00:07:12 #127
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82127591
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:05 schreef Christiaan het volgende:
Muse zal er ook wel boven hebben gezeten denk ik. En Green Day.
green day wel, muse niet.. Althans vroegah
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 31 mei 2010 @ 00:09:26 #128
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_82127676
Klappers waren dit jaar Rammstein, Green Day, Pink en Prodigy. Gok ik...
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 mei 2010 @ 00:11:03 #129
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_82127738
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef 3FMaster het volgende:
Klappers waren dit jaar Rammstein, Green Day, Pink en Prodigy. Gok ik...
*John*kuch*Mayer*kuch*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 31 mei 2010 @ 00:16:36 #130
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_82127911
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

RHCP betaal je wat meer voor
In 2006 hebben ze naar verluidt een half miljoen gevangen voor hun Pinkpop optreden. Kan nu alleen deze en deze vinden, maar heb het ook eens op 3FM gehoord, ik meen zelfs van Smeets zelf.
  maandag 31 mei 2010 @ 00:19:49 #131
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_82128005
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

*John*kuch*Mayer*kuch*
Wat zou die kosten?
En wat zou de omzet zijn van 3 dagen eten/drinken en kaartverkoop?
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
  maandag 31 mei 2010 @ 00:21:19 #132
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_82128058
Puik gigje van Prodigy...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society..
  maandag 31 mei 2010 @ 00:22:29 #133
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_82128101
John Mayer hoogtepunt volgens Veenstra .
  maandag 31 mei 2010 @ 00:24:02 #134
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_82128150
Op Teletekst stond dat het op tv tot 03.55h doorging... wat is dit
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  maandag 31 mei 2010 @ 00:24:31 #135
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_82128177
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef Thealexfiles het volgende:
Op Teletekst stond dat het op tv tot 03.55h doorging... wat is dit
Herhalingen
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_82128184
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef Thealexfiles het volgende:
Op Teletekst stond dat het op tv tot 03.55h doorging... wat is dit
dat had ik ook gelezen, hoe zit dat? Of gaan ze deze uitzending nu 10x herhalen?
pi_82128197
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Herhalingen
van al die hoogtepunten waarschijnlijk
  maandag 31 mei 2010 @ 00:28:21 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82128297
Gisteren naar Greenday geweest en het was helemaal super. 2.5 uur spelen doen er maar weinig en dan wel het publiek blijven boeien doen er nog minder. Mooi vuurwerk enzo erbij. Toppie

Maar wat heeft Pinkpop toch weer een schijtorganisatie zeg. Als je het vergelijkt met festivals in Duitsland? In Nederland zeuren ze over vanalles en nog wat waar festivalgangers zich aan moeten houden en wat ze maar moeten slikken, maar een beetje om het welzijn van je klanten denken ho maar.

Eerst natuurlijk dat betalen met bonnen. Dat soort onzin gebeurt alleen maar in Nederland. Overal in de wereld kun je met geld betalen, maar in Nederland bedenken we dan weer bonnen en muntjes.
De plastic bekertjes zijn ook irritant. Je drinkt wat en je gooit het zo van je af. Over het algemeen knijp je hem ook nog fijn, of je stapt erop en anders doet iemand anders het wel voor je.
Dan 50 (hele) bekertjes terug brengen en je krijgt een bonnetje. Ik vraag me af hoeveel mensen dat gedaan hebben. Voor kinderen maak je het niet meer interessant aangezien ze er een bon voor krijgen ipv geld en een bezoeker gaat geen bekertjes lopen rapen denk ik?
In Duitsland (Rock am Ring) doen ze het anders. Daar betaal je met gewoon geld. 3.60 voor een drankje. Je krijgt zo'n hard plastic beker en die breng je na je drankje gewoon terug bij de tent en dan krijg je een euro terug. Je ziet daar dus helemaal geen bekertjes op het terrein liggen. Je zou wel gek zijn, kost een hoop geld. Je hebt dan de andere rotzooi (kartonnetjes van pizza's, frietzakjes, etc) nog niet opgeruimd, maar het scheelt wel 3/4 van de rotzooi.

De bus vond ik nog veel erger. Kom je daar bij Greenday vandaan. Die speelden tot 23:00 dus voordat je dan bij een bus bent ben je zo 20min tot een half uur verder. Eerst je bonnen opmaken (want als je ze overhoud is het zonde van het geld) daarna nog met de massa meelopen de goede richting uit. Het duurt even.
Kom je om 23:30 bij de halte, rijdt er geen bus meer vanaf het festivalterrein naar de campings. De laatste ging om 23:00. WTF is dat voor onzin! Dat kun je toch gewoon niet maken? Zeker 45min over gedaan om bij onze auto te komen. Op zich heb ik er geen moeite mee om een stuk te lopen, maar ik vond dit echt stom.

Dat zijn echt van die dingen die je alleen in Nederland tegen komt. Alles zo tip top willen organiseren dat het vervelend wordt, maar als het er op aan komt iets niet willen/kunnen/mogen/vergeten doen.
Liever dan met die gekke duitsers bier drinken op campings waar alles mag (ook zoiets in Nederland, geen open vuur ok, maar een limiet aan hoeveel drinken je mag mee hebben? ) en waar je niet de meest schone wc's hebt.
Pinkpop zal denk ik nooit echt mijn festival worden. Ben er nu meerdere keren geweest (niet alleen enkele dagen, ook weekenden) en altijd als ik er ben moeten echt de bands het doen, anders zou ik er daar weinig aan vinden.

Verder was Green Day top en daar gaat het om
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 31 mei 2010 @ 00:31:49 #139
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_82128399
Ze gaan toch niet alles van net herhalen hè, dan bekijken ze het maar.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  maandag 31 mei 2010 @ 00:33:13 #140
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_82128450
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef Thealexfiles het volgende:
Ze gaan toch niet alles van net herhalen hè, dan bekijken ze het maar.
Jawel, dat doen ze wel

Anyway, ik haak hierbij ook af. Ik heb 8gig aan materiaal opgenomen, wordt een leuk klusje om dat allemaal te editten . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  maandag 31 mei 2010 @ 00:38:21 #141
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_82128581
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:28 schreef Komakie het volgende:
-knip-
Dat is wel stom dat de laatste bus om 23.00 rijdt, het moment dat de band is afgelopen ondanks Green Day wel een half uur langer speelde.
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
  maandag 31 mei 2010 @ 00:38:53 #142
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_82128592
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Jawel, dat doen ze wel

Anyway, ik haak hierbij ook af. Ik heb 8gig aan materiaal opgenomen, wordt een leuk klusje om dat allemaal te editten . . .
Succes .
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
  maandag 31 mei 2010 @ 00:41:16 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82128661
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:38 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

Dat is wel stom dat de laatste bus om 23.00 rijdt, het moment dat de band is afgelopen ondanks Green Day wel een half uur langer speelde.
Nou ja dan nog. Ze zijn echt wel een tijd bezig om mensen weg te brengen naar de campings enzo. Dus het zal wel veel later worden dan 23:00, maar het is toch gewoon een stukje service. Zeker als je het s'middags wel doet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 31 mei 2010 @ 00:50:30 #144
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_82128895
Die bonnen/muntjes worden vooral gedaan om diefstal tegen te gaan. Als je geen telbare voorraad hebt is het risico daarop reëel, met muntjes wordt het al moeilijker (omdat het personeel die dingen dan nog moet inwisselen tegen gewoon geld - bij Lowlands kan dat tenminste).

Consequentie daarvan is dat je dus ook niet 1 euro terug kunt geven voor een plastic beker, maar bijvoorbeeld pas bij 10 of 50 bekers iets teruggeeft.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nou ja dan nog. Ze zijn echt wel een tijd bezig om mensen weg te brengen naar de campings enzo. Dus het zal wel veel later worden dan 23:00, maar het is toch gewoon een stukje service. Zeker als je het s'middags wel doet.
Bij Lowlands waren de bussen vorig jaar ook drama, met dank aan de firma Arriva. Laatste bus van de dag ('s avonds dus, niet op het eind van het festival) kwam 2x niet opdagen, heb daar moeten discussiëren met chauffeurs om alsnog vervoer naar huis te kunnen krijgen.

Zo'n dienst zou inderdaad gewoon service moeten zijn, een vanzelfsprekendheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Horloge op 31-05-2010 00:56:06 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 01:00:38 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82129118
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:50 schreef Horloge het volgende:
Die bonnen/muntjes worden vooral gedaan om diefstal tegen te gaan. Als je geen telbare voorraad hebt is het risico daarop reëel, met muntjes wordt het al moeilijker (omdat het personeel die dingen dan nog moet inwisselen tegen gewoon geld - bij Lowlands kan dat tenminste).

Consequentie daarvan is dat je dus ook niet 1 euro terug kunt geven voor een plastic beker, maar bijvoorbeeld pas bij 10 of 50 bekers iets teruggeeft.
[..]
Bij Lowlands kun je idd munten inwisselen, hier kan dat niet. Je zit dus altijd wel een bepaald aantal bonnen moeten kopen en moeten opmaken.

Ik moet eerlijk zeggen dat het voordeel natuurlijk is dat veel dingen sneller gaan. Personeel hoeft natuurlijk niet meer met geld te werken enzo.
quote:
Bij Lowlands waren de bussen vorig jaar ook drama, met dank aan de firma Arriva. Laatste bus van de dag ('s avonds dus, niet op het eind van het festival) kwam 2x niet opdagen, heb daar moeten discussiëren met chauffeurs om alsnog vervoer naar huis te kunnen krijgen.

Zo'n dienst zou inderdaad gewoon service moeten zijn, een vanzelfsprekendheid.
In dit land is niets vanzelfsprekend, dat blijkt wel weer.

Er was iemand die zei dat ze de bussen niet wilden laten rijden ivm dronken mensen en dat er dan geen bus meer over zou blijven.

Wat ik me dan altijd af vraag. Ik ga nou al jaren naar festivals. Waarom zeggen we in Nederland bij zo veel dingen "dat kan niet want...." (en dan een willekeurige reden) terwijl op festivals in het buitenland wordt bewezen dat het dus wel kan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 31 mei 2010 @ 01:14:36 #146
141482 Q.
JurassiQ
pi_82129455
Zo, weer thuis. Was een aangenaam weekendje.
For great justice!
  maandag 31 mei 2010 @ 01:16:20 #147
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_82129490
wat een ongelooflijk zure reacties weer.... Nee, pinkpop zal nooit een werchter worden, maar volgens mij was het een prima editie, en MEEEEEEEEN wat was The Prodigy een feest, heb staan springen als een malle in mijn woonkamer
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_82129637
quote:
Op maandag 31 mei 2010 01:16 schreef Andromache het volgende:
wat een ongelooflijk zure reacties weer.... Nee, pinkpop zal nooit een werchter worden, maar volgens mij was het een prima editie, en MEEEEEEEEN wat was The Prodigy een feest, heb staan springen als een malle in mijn woonkamer
Beleving thuis + ter plaatse is sowieso ook altijd anders.

Dat er dit jaar in reguliere media bijna geen aandacht voor Pinkpop was is niet voor niets obv.

Rammstein zoveel betalen = ook
  maandag 31 mei 2010 @ 02:47:56 #149
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_82130452
Zo net terug, hieronder een kort verslagje/samenvatting:

Het begon al hilarisch toen een vriend van me na 10 minuten op de camping te zijn zijn kaartje was kwijtgeraakt...terwijl hij nog geen bandje had! Is uiteindelijk met goed gekomen met heeeel veel geluk.
Kasabian speelde erg degelijk. Niets speciaals maar een nummer als 'Fire' is natuurlijk een perfect festivalnummer. Grootste tegenvaller was toch wel Motorhead. In plaats van lekker strakke harde rock kreeg ik bezopen rommelige gromrock. Bagger dus.
Erna was het tijd voor Rammstein. Niet mijn muziek, iets te bombastisch maar godverdomme wat was dat een vette show! Die intro met die Duitse vlag . Soms werd het wel iets te veel, bijvoorbeeld als de zanger met die toetsenist ging worstellen... Kwam een beetje kinderachtig over maar verder wel echt een uitstekende show! Hoogtepunt: SONNE!
Erna uiteraard nog lekker gefeest op camping B!

Dag 2:
Wat een heerlijk weer op het begin zeg. Met een pefecte stemming trokken we naar het festivalterein. Helaas kon ik erna weer terugrennen omdat ik problemen met mijn oog had. Toen ik terug was zag ik Mando diao een aardige show geven. Editors waren erg strak. Niets speciaals maar wel gewoon goed.
Helaas kon ik niet naar 2manydj's want de heren waarmee ik was wilden John Mayer zien. Niet echt perfecte festivalmuziek maar die man kan gitaarspelen
Erna was het tijd voor Green day... Normaal ben ik een Green day hater maar ik moet toegeven dat ik het een enorm leuke show vond. Erna wederom een geweldige avond gehad op de camping! Erg jammer dat de feesttent al om 3 dicht ging.

Dag 3:
Wat een kutweer! Er jammer! Slash was de eerste artiest die ik zag en oei wat viel dat tegen. Kan eigenlijk geen een keer zeggen dat ik echt van zijn gitaarkunsten heb kunnen genieten. Ik kreeg soms het gevoel dat ik naar een matige Guns 'n roses coverband aan het kijken was...
Triggerfinger kon ik nog niet maar vond ik erg goed klinken van een afstand. Hier ga ik dus meer van luisteren. Pixies klonken aardig.
En dan the Prodigy... met hoge verwachtingen ging ik het voorsta vak in en toen ik eruit kwam waren deze slechts gedeeltelijk waargemaakt. Natuurlijk is het wel even lekker knallen maar het miste toch de energie die ik verwachte.

Al met al weer een geweldig weekend gehad! Denk niet dat ik op pinkpop ooit een slecht weekend zal meemaken
pi_82131035
Ik had Pink en Prodigy nog op tv gezien, tja weet niet welke nummers Pink allemaal heeft gezongen maar vond er niks aan, moet zeggen haar show erom heen had wel iets. Met die bal en die kabels maar kwam absoluut niet ten goede van de zang.

Had liever (op tv) nummers gezien als Sober, family portrait etc de misschien wat serieuzere nummers want zingen kan ze toch wel.

Na lang wachten kwam Prodigy terug op tv ik dacht echt stond ik daar maar... stuiter stuiter..
Hoop dat ze het hele concert op vrpo zetten, maar is niet te downloaden zeker hoop dat ik de beelden kan downloaden ergens!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')