abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82131934
Na 3 dagen Pinkpop ben ik helemaal gaar, maar het was tof! Het weer viel achteraf nog reuze mee, al had ik het 's avonds wel KOUDDD.
Mijn top 3:
1: Rammstein! Wat een showmannen zijn het toch.
2: Slash. De jeugdheld van mijn vriend. Was zeeeer goed. (in de stromende regen, maar met een regenjasje kan je alles aan!)
3: C-mon en Kypski. Wist niet dat zij er zo'n feestje van konden maken.

Verder ook erg genoten van : Florence and the machine (daar kwam ik eigenlijk voor) , Ryan Shaw, John Mayer, P!nk, Greenday en the Prodigy.
Voor mij was het een topweekend!
pi_82132002
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:23 schreef Vork het volgende:
Omdat Belgen ongetwijfeld trots zijn op het feit dat ze vlakbij een groot festival wonen en voor dat ene weekend in het jaar het niet erg vinden dat er wat meer herrie is tot 's avonds laat. In Nederland heb je te maken met zeikerds en die wonen overal.
Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_82132117
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

pi_82133349
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.
Wat een onzin, dat is in Belgie toch ook?
  maandag 31 mei 2010 @ 10:00:28 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_82133355
quote:
Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Christiaan het volgende:
Weer thuis. Kate Nash was beter dan de vorige keer, maar dat was niet moeilijk. Nog steeds erg matigjes. Slash opvallend tof, al was dat pas tegen het eind en Mika blijft verbazen met zijn stem, erg goed. Bij Pixies maar weggegaan, wat was dat kut, en Prodigy zie ik dit jaar toch nog twee keer.
Pixies vond ik fantastisch! Kende jij de muziek van de Pixies wel?

Kate Nash was niet best trouwens.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:09:22 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_82133544
Ik baalde dat de Pixies helemaal niet werden uitgezonden.
Als je de Pixies helemaal niet kent kan ik me indenken dat je ze kut vindt klinken, maar als de Pixies kut klinken zijn ze gewoon zichzelf, dat maakt ze nou juist zo leuk
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 31 mei 2010 @ 10:10:05 #157
247356 infp2009
More cowbell!
pi_82133556
Allejezus, wat was Greenday slecht zeg. En mijn verwachting van ze was al zo laag, toch knap dat ze daar nog even onder doken.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_82133860
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef infp2009 het volgende:
Allejezus, wat was Greenday (+ Florence & The Machine + Pink + Pixies) slecht zeg. En mijn verwachting van ze was al zo laag, toch knap dat ze daar nog even onder doken.
pi_82134081
Dat was 1 keer Pinkpop. nooit meer
Ik heb zeker wel leuke dingen gezien maar ik hou het fijn bij Lowlands. Allemaal net even iets beter geregeld, minder kinderdisco, leuker publiek en ik miste echt het lekker rondslenteren. Dat geren van voor naar achter en gaten in je programmering omdat er dan gewoon echt niets is wat je wilt zien..Niet mijn ding.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_82134146
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef nectarientje het volgende:
Dat was 1 keer Pinkpop. nooit meer
Ik heb zeker wel leuke dingen gezien maar ik hou het fijn bij Lowlands. Allemaal net even iets beter geregeld, minder kinderdisco, leuker publiek en ik miste echt het lekker rondslenteren. Dat geren van voor naar achter en gaten in je programmering omdat er dan gewoon echt niets is wat je wilt zien..Niet mijn ding.
Of: Pixies wil ik niet zien. Wat gaan we nu doen? Ik weet het al, laten we staan en bier drinken en het toch maar luisteren want anders is er niets.
pi_82134342
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:33 schreef friekin_ het volgende:
Of: Pixies wil ik niet zien. Wat gaan we nu doen? Ik weet het al, laten we staan en bier drinken en het toch maar luisteren want anders is er niets.
En ik heb niets tegen bier drinken maar niet omdat er verder geen fuck te doen is.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_82134621
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef infp2009 het volgende:
Allejezus, wat was Greenday slecht zeg. En mijn verwachting van ze was al zo laag, toch knap dat ze daar nog even onder doken.
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.
pi_82134934
Veel jeugdige fans he..
pi_82134947
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.
Als het je muziek niet is, dan is het je muziek niet

Vond het 3 hele leuke dagen. (Alhoewel et vorig jaar beter was).

Rammstein heeft me goed verrast, wat een geweldige show was dat.
Green Day vond ik een leuk show, veel interactie met het publiek.
Editors, mijn favo band, was ook best goed te doen!

The Prodigy was ook wel goed, alleen niet veel interactie met het publiek, en ook niet veel show, dat had beter gekund, maar nog steeds leuk om mee te maken.

C-Mon & Kypski maakte er ook een leuke show van.
En Skunk Anansie was wel apart, niet mijn muziek, maar ik kon het zeker wel waarderen.

Kasabian heeft me ook verrast, daar ga ik zo even wat meer over opzoeken, klonk leuk.

In de verte hoorde ik nog Epica, Moke en DeWolff, klonk ook goed, en achteraf spijt dat ik er niet bij was.

Motorhead vond ik dan weer minder, kende maar 1 nummer, en volgens mij hebben ze die meerdere keren gezongen (of alles lijkt zo op elkaar)

Al met al wel een leuke Pinkpop

Edit:
Over 2 Many DJs heb ik veel goede dingen gehoord, zo eens wat opzoeken.
En over Kate Nash heb ik gehoord dat dat bar slecht was.
pi_82135554
quote:

[..]

Ik vond het ook tegenvallen. Mijn vriend vond het een beetje : "Greenday voor al uw feesten en partijen". Ik vond het ook nogal puberaal, vooral dat eeeee-ooooo de hele tijd. Hun muziek daarentegen vind ik wel leuk en dat was ook gewoon goed, maar de show eromheen vond ik wat veel gelul. Maar goed, als ik het goed begrijp vonden veel mensen dat juist geweldig, dus ja.......smaken verschillen. Doe mij dan maar een ingetogen John Mayer....Voor sommigen was dat juist weer te stoïcijns. Daarom is er op Pinkpop voor ieder wat wils.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:48:27 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_82136494
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef oceanpony het volgende:

[..]

Ik vond het ook tegenvallen. Mijn vriend vond het een beetje : "Greenday voor al uw feesten en partijen". Ik vond het ook nogal puberaal, vooral dat eeeee-ooooo de hele tijd. Hun muziek daarentegen vind ik wel leuk en dat was ook gewoon goed, maar de show eromheen vond ik wat veel gelul. Maar goed, als ik het goed begrijp vonden veel mensen dat juist geweldig, dus ja.......smaken verschillen. Doe mij dan maar een ingetogen John Mayer....Voor sommigen was dat juist weer te stoïcijns. Daarom is er op Pinkpop voor ieder wat wils.
Ik heb redelijk wat mensen gehoord die John Mayer echt matig vonden. Zeker mensen die televisie keken. Vooral zijn zang. Gitaarspel was goed, maar zijn zang scheen echt ondermaats te zijn. Ik stond op dat moment al in het voorste vak bij Greenday dus heb het niet zelf gehoord.
quote:

[..]

Of je iets kutmuziek vind en je vind het slecht zit een heel verschil. Het kan dat Greenday niet je muziek is, maar dat wil niet zeggen dat het goed was. Dat heeehooo gedoe ben ik mee eens dat het op een gegeven moment wel wat veel van het goede werd, maar ze speelden wel goed, ze hadden een goede show en het publiek ging helemaal los. Dan was het gewoon goed, maar was het jouw muziek niet dus vond jij er geen reet aan. Dat is wat anders.

Zo vond ik de Editors echt heel erg ruk. Het optreden was misschien niet zo slecht, maar ze maken echt schijtmuziek.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dat is zo'n typisch nederlandse opmerking. Waarom kan dat op buitenlandse festivals dan wel? Die zetten desnoods meer treinen en bussen in. In Nederland is dat gewoon te veel gevraagd blijkbaar. Dat is gewoon een gebrek aan organisatie. Het is nou ook weer niet zo dat er geen extra trein kan rijden s'nachts omdat de kapaciteit er niet is.

Ik vond het een typisch gevalletje zoveel mogelijk regeltjes maken op het terrein en de camping, maar bezoekers dan van dienst zijn en vervoer goed regelen is er blijkbaar niet bij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 31 mei 2010 @ 12:02:42 #167
247356 infp2009
More cowbell!
pi_82137111
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef Komakie het volgende:

Of je iets kutmuziek vind en je vind het slecht zit een heel verschil.
Uh, nee. Dat is exact hetzelfde. En Greenday was episch kut.
quote:
Zo vond ik de Editors echt heel erg ruk. Het optreden was misschien niet zo slecht, maar ze maken echt schijtmuziek.
Nogmaals fout: Editors maken supergoede muziek, maar het optreden was ruk.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_82137132
En niks uitzenden van Kasabian, Pixies en the Gossip...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82137309
Nou ik ben weer thuis... hoewel met name de zondag in de breedte niet spectaculair was toch weer een prima editie... irriteerde me alleen mateloos aan de slechte planning door bands op verkeerde podia neer te zetten

Qua bands/acts een aantal dikke uitschieters:

Gossip, Caro en Florence geniaal in de tent

Verder de spektakelshows van Rammstein, Prodigy en Pink (met name die laatste verraste me compleet)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_82137381
2 many DJ's vond ik trouwens maar matig... alleen maar platen van anderen met een paar extra beats eronder... dat is voor mij meer een playbackshow....
pi_82137509
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef Burnett het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gossip is wel uitgezonden
  maandag 31 mei 2010 @ 12:13:00 #172
176471 oh-oh
pi_82137511
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef Burnett het volgende:

SPOILER
Kasabian en Gossip heb ik wel voorbij zien komen op Cultura, Pixies helemaal niks idd.
En echt waar, de mensen die Florence goed vonden, hadden die bier in hun oren of wat???
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_82137612
Florence was gewoon geniaal.... ik snap niet dat mensen dat jatwerk van 2many DJ's helemaal geweldig vinden... ieder zijn ding blijkbaar
  maandag 31 mei 2010 @ 12:17:16 #174
176471 oh-oh
pi_82137683
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Florence was gewoon geniaal.... ik snap niet dat mensen dat jatwerk van 2many DJ's helemaal geweldig vinden... ieder zijn ding blijkbaar
Geniaal?
Orgineel is ze al niet, maar geniaal was ze toch verre van, ze zingt nog valser dan ik
( Groucho Marx )
  maandag 31 mei 2010 @ 12:17:46 #175
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_82137704
Zo, terug. Wat een feest ondanks kleine dompertjes zoals mijn portemonnee die ergens verdwenen is in de Moshpit van Motorhead waarna ik geen toegangskaartje meer had

Advies van de baliemedewerkers: "geef het kaartje door", maar ja, als je met zijn tweeën er heen gegaan bent.

Afijn, toch genieten
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')