Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:23 schreef Vork het volgende:
Omdat Belgen ongetwijfeld trots zijn op het feit dat ze vlakbij een groot festival wonen en voor dat ene weekend in het jaar het niet erg vinden dat er wat meer herrie is tot 's avonds laat. In Nederland heb je te maken met zeikerds en die wonen overal.
Wat een onzin, dat is in Belgie toch ook?quote:Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.
Pixies vond ik fantastisch! Kende jij de muziek van de Pixies wel?quote:Op zondag 30 mei 2010 23:12 schreef Christiaan het volgende:
Weer thuis. Kate Nash was beter dan de vorige keer, maar dat was niet moeilijk. Nog steeds erg matigjes. Slash opvallend tof, al was dat pas tegen het eind en Mika blijft verbazen met zijn stem, erg goed. Bij Pixies maar weggegaan, wat was dat kut, en Prodigy zie ik dit jaar toch nog twee keer.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef infp2009 het volgende:
Allejezus, wat was Greenday (+ Florence & The Machine + Pink + Pixies) slecht zeg. En mijn verwachting van ze was al zo laag, toch knap dat ze daar nog even onder doken.
Of: Pixies wil ik niet zien. Wat gaan we nu doen? Ik weet het al, laten we staan en bier drinken en het toch maar luisteren want anders is er niets.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:31 schreef nectarientje het volgende:
Dat was 1 keer Pinkpop. nooit meer![]()
Ik heb zeker wel leuke dingen gezien maar ik hou het fijn bij Lowlands. Allemaal net even iets beter geregeld, minder kinderdisco, leuker publiek en ik miste echt het lekker rondslenteren. Dat geren van voor naar achter en gaten in je programmering omdat er dan gewoon echt niets is wat je wilt zien..Niet mijn ding.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:33 schreef friekin_ het volgende:
Of: Pixies wil ik niet zien. Wat gaan we nu doen? Ik weet het al, laten we staan en bier drinken en het toch maar luisteren want anders is er niets.
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:10 schreef infp2009 het volgende:
Allejezus, wat was Greenday slecht zeg. En mijn verwachting van ze was al zo laag, toch knap dat ze daar nog even onder doken.
Als het je muziek niet is, dan is het je muziek nietquote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn vriend vond het een beetje : "Greenday voor al uw feesten en partijen". Ik vond het ook nogal puberaal, vooral dat eeeee-ooooo de hele tijd. Hun muziek daarentegen vind ik wel leuk en dat was ook gewoon goed, maar de show eromheen vond ik wat veel gelul. Maar goed, als ik het goed begrijp vonden veel mensen dat juist geweldig, dus ja.......smaken verschillen. Doe mij dan maar een ingetogen John Mayer....Voor sommigen was dat juist weer te stoïcijns. Daarom is er op Pinkpop voor ieder wat wils.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond. Ik zag duizenden enthousiaste mensen en op de radio en overal zijn ze er zo lovend over. Maar ik vond er echt geen reet aan, wat een kutmuziek.
Ik heb redelijk wat mensen gehoord die John Mayer echt matig vonden. Zeker mensen die televisie keken. Vooral zijn zang. Gitaarspel was goed, maar zijn zang scheen echt ondermaats te zijn. Ik stond op dat moment al in het voorste vak bij Greenday dus heb het niet zelf gehoord.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef oceanpony het volgende:
[..]
Ik vond het ook tegenvallen. Mijn vriend vond het een beetje : "Greenday voor al uw feesten en partijen". Ik vond het ook nogal puberaal, vooral dat eeeee-ooooo de hele tijd. Hun muziek daarentegen vind ik wel leuk en dat was ook gewoon goed, maar de show eromheen vond ik wat veel gelul. Maar goed, als ik het goed begrijp vonden veel mensen dat juist geweldig, dus ja.......smaken verschillen. Doe mij dan maar een ingetogen John Mayer....Voor sommigen was dat juist weer te stoïcijns. Daarom is er op Pinkpop voor ieder wat wils.
Of je iets kutmuziek vind en je vind het slecht zit een heel verschil. Het kan dat Greenday niet je muziek is, maar dat wil niet zeggen dat het goed was. Dat heeehooo gedoe ben ik mee eens dat het op een gegeven moment wel wat veel van het goede werd, maar ze speelden wel goed, ze hadden een goede show en het publiek ging helemaal los. Dan was het gewoon goed, maar was het jouw muziek niet dus vond jij er geen reet aan. Dat is wat anders.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:51 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat is zo'n typisch nederlandse opmerking. Waarom kan dat op buitenlandse festivals dan wel? Die zetten desnoods meer treinen en bussen in. In Nederland is dat gewoon te veel gevraagd blijkbaar. Dat is gewoon een gebrek aan organisatie. Het is nou ook weer niet zo dat er geen extra trein kan rijden s'nachts omdat de kapaciteit er niet is.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Eindtijd heeft ook te maken met het feit dat iedereen nog naar huis moet, en treinen er ook op een gegeven moment mee op houden.
Uh, nee. Dat is exact hetzelfde. En Greenday was episch kut.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef Komakie het volgende:
Of je iets kutmuziek vind en je vind het slecht zit een heel verschil.
Nogmaals fout: Editors maken supergoede muziek, maar het optreden was ruk.quote:Zo vond ik de Editors echt heel erg ruk. Het optreden was misschien niet zo slecht, maar ze maken echt schijtmuziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef Burnett het volgende:
En niks uitzenden van Kasabian, Pixies en the Gossip...
Gossip is wel uitgezondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef Burnett het volgende:
En niks uitzenden van Kasabian, Pixies en the Gossip...
Kasabian en Gossip heb ik wel voorbij zien komen op Cultura, Pixies helemaal niks idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En echt waar, de mensen die Florence goed vonden, hadden die bier in hun oren of wat???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Geniaal?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Florence was gewoon geniaal.... ik snap niet dat mensen dat jatwerk van 2many DJ's helemaal geweldig vinden... ieder zijn ding blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |